VW G2 grejane u kabini

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • oooo quattro
    CBC Veteran
    • 01.08.2007
    • 126
    • Zrenjanin

    VW G2 grejane u kabini

    Primeti sam da je zma prošla i da je tema možda retro ali hoću to da rešim, mnogo me nervira!
    Imam G2 1,6B i loše mi je grejanje u kabini. Pošto mi je ovo prva zima sa ovim autom interesuje me da li je generalno u ovom autu loše grejanje ili je to slučaj samo kod mene? Kada je motor hladan nema potrebe da komentarišem grejanje, međutim kada se ugreje na radnu temperaturu duva mlak vazduh. Čak i na dužim putovanjima se ništa ne pojačava grejanje. Probao sam one fore sa kartonom ispred hladnjaka i temp. motora se malo poveće, a temp. u kabini skoro bez značaja. Pre zime sam promenio antifriz, a pre toga sipao tečnost za ispiranje sistema za hlađenje. Sipao sve regularno pola antifriz 100%, pola destilovana voda, pustio auto da radi sa otvorenom posudom, pritiskao creva da izađe vazduh...
    Šta da radim? Da li da menjam mali hladnjak ili nešto drugo?
    Zimus nisam imao vremena da to odradim pa bih sad da rešim taj problem.
    Hvala unapred!
  • dicman
    CBC Član
    • 05.03.2008
    • 99
    • Kraljevo

    #2
    Re: VW G2 grejane u kabini

    moraces kao prvo da skines celu kutiju sa malim hladnjakom koja se nalazi ispod instrument table pa onda proveriti da li je zacepljen hladnjak sto najverovatnije jeste i opbavezno pogledati klapnu za usmeravanje toplog i hladnog vazduhakoja se veoma cesto raspadne, ako ona pude raspadnuta izrezi parce lima i pricvrsti za postojeci deo.

    Comment

    • oooo quattro
      CBC Veteran
      • 01.08.2007
      • 126
      • Zrenjanin

      #3
      dicman, imao si ovakvih problema? Kakvo je generalno grejanje u ovom automobilu? Hvala ti na savetu pokušaću. Koliko je komplikovana ova operacija?

      Comment

      • zvrle
        CBC Senator XXL
        • 01.11.2005
        • 961
        • Beograd, Batajnica
        • Golf 4

        #4
        Imao sam identican problem, resenje je mali hladnjak.
        Nakon zamene hladnjaka ne secam se kada sam upalio ventilator da duva samo klizac pomeram levo desno

        Kako mi je majstor objasnio operacija nije komplikovana ako znas sta da radis Ima neka fora da ne skidas celu prednju plastiku vec samo pola sto dosta olaksava rad. Moras da pazis da ne polomis zabice, da znas gde su vijci i sl.
        Meni je uzeo 20 evra za zamenu.
        “Scientists dream about doing great things. Engineers do them.”

        Comment

        • oooo quattro
          CBC Veteran
          • 01.08.2007
          • 126
          • Zrenjanin

          #5
          Hvala Zvrle, to sam i planirao da uradim ali reko da se prvo konsultujem. Već sam jednom skidao celu plastiku tako da odprilike znam šta i kako. trenutno nemam baš vremena da to uradim, ali ću uskoro. Javljam šta se desilo.
          Pozdrav!

          Comment

          • remus
            CBC Senator XXL
            • 25.12.2004
            • 695
            • Zrenjanin

            #6
            Pogledaj da ti se nije otkacila neka klapna prvo,pa posle skidaj.
            VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

            Comment

            • shonegti
              CBC Član
              • 30.06.2006
              • 58
              • Beograd

              #7
              ako imas ventile na crevima koje dovode i odvode vodu iz malog hladnjake (mozes pratiti creva ulaze u pozarni lim, a krecu iz motora, sa desne strane, otprilike pored serva za kocnice), skini ih i premosti creva i to resava problem 90%.

              Comment

              • dakon
                CBC Član
                • 11.04.2007
                • 31
                • Republika Srpska

                #8
                Pozdrav.

                Evo da i ja nešto kažem. Imao sam golfa II 1.3 isti slučaj je bio i kod mene.

                Pregledao sam klapne da nije koja bušna ili da neradi pa mali hladnjak, pa stavljao crijevo od vode da vidim dali ima negdje začepljenja ma nema šta nisam radio mučio se(to su mi sve govorili majstori i na kraju ni oni nisu znali šta je). Najgore kad se ugrije kao i u tebe samo mlak vazduh, ma da poludiš nemožeš zimi nigdje a da šoferka ne zaledi.
                Kako riješih, slučajno otiđoh kod sasvim drugog majstora i to mlađeg momka, on skine metalnu račvu(nemam slike ebiga prodao sam dvojku ali to je ona račva inaće jedna jedina možda dužine 60mm i na njoj se nalaze meni se čini dva crijeva ili tri nemogu da se sjetim ali u 1.6 i u 1.3 su ista) e ta račva kad se skine ima jedan dio u kojem se nalazi feder koji valjda neda da se voda vraća u suprotni smijer, e on je taj dio sa klapnom izbio borerom i takvu je vratio nazad.
                Vjeruj mi prošao sam poslije njega jedno stotinjak metara i auto počne da grije kao dizel, ma ludilo.

                Comment

                • oooo quattro
                  CBC Veteran
                  • 01.08.2007
                  • 126
                  • Zrenjanin

                  #9
                  Sledeći vikend planiram da sredim ovu stvar, tako da se zahvaljujem svima na savetima. Planiram da rasturim ceo sistem i da ga detaljno pregledam i klapne i hladnjak...
                  Nego Dakon kod 1.3 i 1.6 se prilično razlikuju ti sistemi za vodu. Molim te objasni mi (naravno ako možeš da se setiš) gde je odprilike bio taj nepovratni ventil kojeg ti je majstor odstranio? Na izlazu iz glave, na ulaz u hladnjak, pre creva i li posle???
                  Još jednom hvala svima!

                  Comment

                  • driverGT
                    CBC Veteran
                    • 29.09.2004
                    • 154
                    • Zemun

                    #10
                    Ja imam dvojku gti ...I potpuno isti problem....Sve sam rasturao i samo da znas da ima mnogo posla ako budes sve skidao....A mislim da ces morati sve da skines jer ako budes skinuo samo onu srednju konzolu iznad menjaca moci sec da dodjes do onih klapni ali nema sanse da tuda pridjes malom hladnjaku.Ja sam sve pokusao.Skinuo sam taj ventil sto pominjete i nije do njega...Samo auto nije mogao da postigne radnu temperaturu nikako i trosio je mnogo goriva...Onda sam ga vratio....Posle sam sva creva poskidao da vidim da nije zapuseno negde...i nista...Cak sam uzeo crevo i sa cesme pustio vodu pod pritiskom da kruzi kroz mali hladnjak da vidim da nije zapuseno i nije..Onda sam pustio vrelu vodu iz bojlera kroz crevo i opet ne greje...Ima neki baj pass tj neko crevo koje spaja povrat sa polazom pod haubom i ja sam to zapusio jer sam mislio da sva voda kruzi tuda a ne ide u sistem grejanja...i posle svega toga dosao sam do toga da se auto u gradskoj voznji pregreva i da moram da pazim da ne prokuva...a grejanje i dalje ne radi...Dodje mi da ga izlupam ko zvecku....

                    Comment

                    • oooo quattro
                      CBC Veteran
                      • 01.08.2007
                      • 126
                      • Zrenjanin

                      #11
                      Čekaj čoveče sve to si uradio i ništa??? Sad si me prestravio. Za ovo skidanje konzole znam da je veliko posao jer sam to već jednom radio. Znači ti me savetuješ da ne diram taj ventil? Neznam koja je uopšte njegova svrha kad ionako postoji ventil za cirkulaciju vode kroz mali hladnjak koji se kontroliše iz kabine (kad uključuješ i isključuješ grejanje)?

                      Comment

                      • dakon
                        CBC Član
                        • 11.04.2007
                        • 31
                        • Republika Srpska

                        #12
                        Originally posted by oooo quattro
                        Sledeći vikend planiram da sredim ovu stvar, tako da se zahvaljujem svima na savetima. Planiram da rasturim ceo sistem i da ga detaljno pregledam i klapne i hladnjak...
                        Nego Dakon kod 1.3 i 1.6 se prilično razlikuju ti sistemi za vodu. Molim te objasni mi (naravno ako možeš da se setiš) gde je odprilike bio taj nepovratni ventil kojeg ti je majstor odstranio? Na izlazu iz glave, na ulaz u hladnjak, pre creva i li posle???
                        Još jednom hvala svima!
                        Prati crijeva, moraju imati ovu račvu sto posto, ugrađena je u svaki golf(joooj da mi je slike) dva ili tri crijeva velikog promjera su na njemu i ono malo crijevo za povrat vode u ekspanzionu posudu, nemožeš pogriješiti. Skini tu račvu i pogledaj je vidjećeš na njoj strelice toka vode, pogledaj unutra i vidjećeš jednu menbranu koja u sebi ima feder ili nešto slično. Moj majstor(sad već pokojni zakuco se u konja sa golf II GTI sa 160 kmh) je tu menbranu probio borerom da ima proto bez te menbrane, vrati sve nazad i ljudi grijao ko lud i sad grije pošto sam prodao auto šuri pa znam.
                        Stvarno je to iritantno, probaš sve neće pa neće dođeš da ga digneš u vazduh, ja sam se isto tako patio, probavao sve živo i naletih na čovu koji to uradi ispod 5 minuta, da poludiš a ja pod njim ležao danima i danima zbog ovog anja.

                        Comment

                        • oooo quattro
                          CBC Veteran
                          • 01.08.2007
                          • 126
                          • Zrenjanin

                          #13
                          Ne mogu da verujem! Ako voda normalno ide kroz mali hladnjak onda bi trebalo da je sve ok. Ne vidim razlog zašto ne bi grejao ako je mali hladnjak vruć. Kaži mi gde se tačno nalazi taj ne povratni ventil koji si pokvario? Pošto sam skoro siguran da je kod tvog i mog auta na istom mestu. Možda voda iz motora uopšte ne dolazi do hladnjaka pa zato ne greje iako je on sam ispravan. Jesi li to proverio?
                          Pozdrav!
                          P.S. Piši ako uspeš da otkloniš kvar. Baš me interesuje šta može da bude.

                          Comment

                          • oooo quattro
                            CBC Veteran
                            • 01.08.2007
                            • 126
                            • Zrenjanin

                            #14
                            Ok Dakon, pokušaću da pronađem to o čemu pričaš, ali prvo hoću da vidim u kakvom je stanju mali hladnjak i te klapne, da ne bi uništavao membranu ako nije do nje. Mislim da je nju najlakše "srediti", pa ću je ostaviti za kraj.
                            Pozdrav!

                            Comment

                            • dakon
                              CBC Član
                              • 11.04.2007
                              • 31
                              • Republika Srpska

                              #15
                              Pa da prvo provjeri sve ovo što ti padne na pamet tako sam i ja i kad sam sve provjerio i bilo je ok tad više nisam imao ideje jebiga sve dok nesvratih do tog makija koji je to uradio ekspresno.
                              Pozdrav pa javni štasi uradio

                              Comment

                              Working...
                              X