Primetio sam da kod duzeg stajanja kola recimo nevozim ga preko vikenda auto treba da vergla jako dugo da bi upalio a desilo mi se da je kao upalio pa se ugasio odmah da bi ga zatim verglao dosta da bi upalio, takodje mi se cini da je akumulator malko slabiji kao da neokrece tom brzinom kao pre a i na jednoj dizni sam video dole gde je uvrnuta da je vlazno! Inace u pitanju je Fiat Palio 1.9d! Prosle zime sam proveravao grejace sto neznaci da neki nije ciknuo e sada neznam od cega da krenem, mozda i od filtera za gorivo, neznam menjao sam i njega pre jedno 4 ili 5000km kada sam ga servisirao, dali dizne zezaju ili Lukas pumpa ili sta vec ako neko moze da mi da savet bio bih mu zahvalan!
Duze mu treba da upali
Collapse
X
-
Mozda nije nista od svega toga,jednostavno vreme je hladnije,auto teze pali pogptovu ko nije paljen par dana a bude mraz. Takodje mraz oslabi i akomulator pa nema snage da zavergla onako kako bi tebao. Nisi napisao koliko mu to duze treba da upali,mislim koliko puta zavergla?
Sto se tice dizni i grejac a mozes da odes da ti pogleda neki majstor i vidi sta je i kako je!Samo vas gledam ...
-
-
Meni je tako sporo verglao i trebalo mu je podosta da bi upalio - problem resen kupovinom novog akumulatora.
Posle mi se desavalo da lako upali ali se odmah ugasi - problem resen servisiranjem alternatora.
Sad je sve super i ko se boji zime jos?!
Comment
-
-
i ja imao isti problem prosle zime.. resio ga kupivinom novog akumulatora.. pocni od toga (ili bar uzmi od nekog nov/dobar pa probaj dal resava prob.. to je bar lako odraditi)Stilo je kao zena : pruzice ti NEVIDJENA zadovoljstva i NEVIDJENE glavobolje
Comment
-
-
Bio sam danas kod boshiste i na jednom malom crevu je flisovalo gorivo, pa je to promenjeno kao neki cep na ventilu tako mi izgleda(na prvom sa desne strane kada se gleda od napred) i izvukao je merac ulja dok je motor radio i izlazio je belicast dim odatle zatim je odvrnuo i cep za sipanje ulja na bloku odgore i tamo je malko dimilo ali nije izbacivao ulje ni na cepu ni na otvoru za merenje ulja sto je on prokomentarisao da je motor pri izdisaju i da bi bilo dobro da se izmeri kompresija! Zatim sam otisao kod mog majstora da mi proveri akumulator i zakljuceno je da je akumulator dobar i proverio je nivo ulja i dosao je do zakljucka da je skoro na istom od kada je zamenjeno ule a presao sam jedno 5000km od zamene (Vurth sintetika za dizelase) pa mi nije jasno kako netrosi ulje ako je motor pri izdisaju a i dim kada dam gas naglo je crn a ne plavicast i nedimi mi u toku voznje tako da mi sad nista vise nije jasno a sad opet pali ko pre kada sam ga kupio, na zub! Pre 3 god. pre nego sam kupio auto terao sam kod Stojanova u N.Sadu da mi izmere kompresiju i na sva 4 cilindra je bila izjednacena oko 26! Sada me zanima posto mi se neide kod Stojanova jer u principu nisam zadovoljan sa njegovim radom da li neko zna dobar servis u N.Sadu za Fiate da oteram i da izmere kompresiju?
Comment
-
-
Originally posted by NEDVidis kako svi majstori sve znaju, ne moras da razmisljas negativno, na merenje kompresije pa gledaj sta dalje. Meni je Bravo TD isto tako na jakom gasu purnjao, a kompresija mu bila kao na novom.
Будале се не рађају. Праве их лепе девојке у слободно време.
Comment
-
-
I meni se desava isto kad ga opteretim,ne mora samo da je pun,recimo autoputom od B.Potoka ka gradu na onoj uzvisici. Stisnem ga odozdo i negde pri vrhu kad pocne da gubi snagu i usporava dimi crno,ali kao sto rece video sam da se i neki noviji motori isto ponasaju i ja ne vodim brigu oko toga,odrzavam,sipam i vozim!Samo vas gledam ...
Comment
-
Comment