Duze mu treba da upali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Denisns
    CBC Član
    • 23.11.2007
    • 48
    • N.Sad

    Duze mu treba da upali

    Primetio sam da kod duzeg stajanja kola recimo nevozim ga preko vikenda auto treba da vergla jako dugo da bi upalio a desilo mi se da je kao upalio pa se ugasio odmah da bi ga zatim verglao dosta da bi upalio, takodje mi se cini da je akumulator malko slabiji kao da neokrece tom brzinom kao pre a i na jednoj dizni sam video dole gde je uvrnuta da je vlazno! Inace u pitanju je Fiat Palio 1.9d! Prosle zime sam proveravao grejace sto neznaci da neki nije ciknuo e sada neznam od cega da krenem, mozda i od filtera za gorivo, neznam menjao sam i njega pre jedno 4 ili 5000km kada sam ga servisirao, dali dizne zezaju ili Lukas pumpa ili sta vec ako neko moze da mi da savet bio bih mu zahvalan!
  • Chila
    CBC Senator XXL
    • 18.07.2008
    • 401
    • Kos. Mitrovica

    #2
    Mozda nije nista od svega toga,jednostavno vreme je hladnije,auto teze pali pogptovu ko nije paljen par dana a bude mraz. Takodje mraz oslabi i akomulator pa nema snage da zavergla onako kako bi tebao. Nisi napisao koliko mu to duze treba da upali,mislim koliko puta zavergla?
    Sto se tice dizni i grejac a mozes da odes da ti pogleda neki majstor i vidi sta je i kako je!
    Samo vas gledam ...

    Comment

    • mikisxy
      CBC Senator
      • 25.09.2008
      • 238
      • beograd

      #3
      kod tebe moze da bude mali milion "mozda ovo ili ono".evo jos jedno mozda-negde nedihtuje sistem za gorivo pa nakon duzeg stajanja slije se nazad u rezervoar pa treba verglati da povuce ponovo.ipak najbolje resenje majstor

      Comment

      • VLADA MIRKO ALFA
        CBC Član
        • 02.05.2008
        • 99
        • beograd bolec

        #4
        na prvom mestu pogledaj akumulator,grejce ,dizne a ako nebude nista od toga moze da se desi jos jedna varianta da se na alnaseru pojela biksna i prilikom alnasovanja osovina alnasera se konstantno kosi odnosno ide u eks centar i auto slabije alnasuje pozz

        Comment

        • shonsy
          CBC Senator XXL
          • 11.05.2007
          • 1391
          • London/Beograd
          • Honda CBR 125R

          #5
          Meni je tako sporo verglao i trebalo mu je podosta da bi upalio - problem resen kupovinom novog akumulatora.

          Posle mi se desavalo da lako upali ali se odmah ugasi - problem resen servisiranjem alternatora.

          Sad je sve super i ko se boji zime jos?!

          Comment

          • zlox
            CBC Član
            • 18.11.2008
            • 40
            • Nish

            #6
            i ja imao isti problem prosle zime.. resio ga kupivinom novog akumulatora.. pocni od toga (ili bar uzmi od nekog nov/dobar pa probaj dal resava prob.. to je bar lako odraditi)
            Stilo je kao zena : pruzice ti NEVIDJENA zadovoljstva i NEVIDJENE glavobolje

            Comment

            • NED
              CBC Veteran
              • 02.11.2008
              • 149
              • Kragujevac

              #7
              Proveri grejace, OBAVEZNO, bez obzira kada si ih menjeo, i da li si, kod nas se prodaje sve i svasta, tako da auto fino pali par meseci, a kada zahladni, problemi krecu iznova. Znaci, Delta , origi grejaci i pesma!

              Comment

              • chikavili
                CBC Senator XXL
                • 11.02.2008
                • 732

                #8
                Ja podjem od najbanalnije stvari - promenim pumpu na kojoj sipam gorivo pa vidim
                Prosle zime mi se to desilo, cim sam promenio pumpu, sve se vratilo u normalu.

                Comment

                • Denisns
                  CBC Član
                  • 23.11.2007
                  • 48
                  • N.Sad

                  #9
                  Bio sam danas kod boshiste i na jednom malom crevu je flisovalo gorivo, pa je to promenjeno kao neki cep na ventilu tako mi izgleda(na prvom sa desne strane kada se gleda od napred) i izvukao je merac ulja dok je motor radio i izlazio je belicast dim odatle zatim je odvrnuo i cep za sipanje ulja na bloku odgore i tamo je malko dimilo ali nije izbacivao ulje ni na cepu ni na otvoru za merenje ulja sto je on prokomentarisao da je motor pri izdisaju i da bi bilo dobro da se izmeri kompresija! Zatim sam otisao kod mog majstora da mi proveri akumulator i zakljuceno je da je akumulator dobar i proverio je nivo ulja i dosao je do zakljucka da je skoro na istom od kada je zamenjeno ule a presao sam jedno 5000km od zamene (Vurth sintetika za dizelase) pa mi nije jasno kako netrosi ulje ako je motor pri izdisaju a i dim kada dam gas naglo je crn a ne plavicast i nedimi mi u toku voznje tako da mi sad nista vise nije jasno a sad opet pali ko pre kada sam ga kupio, na zub! Pre 3 god. pre nego sam kupio auto terao sam kod Stojanova u N.Sadu da mi izmere kompresiju i na sva 4 cilindra je bila izjednacena oko 26! Sada me zanima posto mi se neide kod Stojanova jer u principu nisam zadovoljan sa njegovim radom da li neko zna dobar servis u N.Sadu za Fiate da oteram i da izmere kompresiju?

                  Comment

                  • NED
                    CBC Veteran
                    • 02.11.2008
                    • 149
                    • Kragujevac

                    #10
                    Vidis kako svi majstori sve znaju, ne moras da razmisljas negativno, na merenje kompresije pa gledaj sta dalje. Meni je Bravo TD isto tako na jakom gasu purnjao , a kompresija mu bila kao na novom.

                    Comment

                    • Chila
                      CBC Senator XXL
                      • 18.07.2008
                      • 401
                      • Kos. Mitrovica

                      #11
                      Taj majstor sto ti je konstatovao da je motor pri izdisaju je trebao i da ti kaze da je to manje visae normalna pojava kod dizelasa! Izmeri kompresiju i ako je ok vozi i ne razmisljaj
                      Samo vas gledam ...

                      Comment

                      • mikisxy
                        CBC Senator
                        • 25.09.2008
                        • 238
                        • beograd

                        #12
                        eto "ubo" sam kvar vec pre nekoliko postova pa da recem jos jednu pametnu kad me vec ide-kjluc u bravu,pali i odrzavaj redovno a bosistu pusti da radi svoj posao

                        Comment

                        • DovlaK
                          CBC Senator XXL
                          • 24.07.2008
                          • 560
                          • Beograd

                          #13
                          Originally posted by NED
                          Vidis kako svi majstori sve znaju, ne moras da razmisljas negativno, na merenje kompresije pa gledaj sta dalje. Meni je Bravo TD isto tako na jakom gasu purnjao , a kompresija mu bila kao na novom.
                          E ovo sam hteo da pitam... znači kad mu malo ožežem po gasu, a naročito kad je pun, počne da dimi crno ludilo... u principu ne troši ulje, ide odlično ništa ne ukazuje na to da je motor zaribao... videću eventualno da odem na merenje kompresije, ali mi se ne žuri jer sam video čak i nove dizelaše koji dime na jači gas i veće opterećenje... valjda je to normalno...
                          Будале се не рађају. Праве их лепе девојке у слободно време.

                          Comment

                          • Chila
                            CBC Senator XXL
                            • 18.07.2008
                            • 401
                            • Kos. Mitrovica

                            #14
                            I meni se desava isto kad ga opteretim,ne mora samo da je pun,recimo autoputom od B.Potoka ka gradu na onoj uzvisici. Stisnem ga odozdo i negde pri vrhu kad pocne da gubi snagu i usporava dimi crno,ali kao sto rece video sam da se i neki noviji motori isto ponasaju i ja ne vodim brigu oko toga,odrzavam,sipam i vozim!
                            Samo vas gledam ...

                            Comment

                            • NED
                              CBC Veteran
                              • 02.11.2008
                              • 149
                              • Kragujevac

                              #15
                              Upravo tako, ja video Merc i Audi , oba preko 2005 god, stoje na semaforu ispred mene, akcenat na STOJE, a iz auspuha kulja crni dim, znaci , pored svega, "mozda" i losa nafta.

                              Comment

                              Working...
                              X