Problem sa radom motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • micke
    CBC Početnik
    • 29.01.2010
    • 3
    • smederevo

    Problem sa radom motora

    Imam Reno klio 1.2, 2001 god.to je motor sa 8 ventila. problem se javlja u radu motora. Naime,motor u radu ima mali prekid,preskok, auto se jednostavno zadrma kada je na leru,u voznji problem ja ne mogu da detektujem. Auto je skoro kupljen,uradjen je veliki servis,filter vazduha nije zamenjen,na njemu su bile svecice BOSH FLR8DCU koje nisu kataloski njegove ali sa kojima je cini mi se radio najbolje.Zamenjene su SHAMPION,po katalogu, ne znam oznaku.Auto je trzao i cimao na leru i u voznji,uzas. Zamenio sam ih sa NGK, ne znam tacno oznaku,ali su po kataloguza Reno ovog tipa, sa jednim pipkom su. i desava se ono sto sam vec naveo.Ako neko ima ideju ili zna resenje problema neka POMOGNE.
  • GTX
    CBC Senator XXL
    • 13.09.2008
    • 422
    • Subotica
    • Nexia 1.5 16v

    #2
    Re: Problem sa radom motora

    Da li si probao sa drugim kablovima?

    Comment

    • Franjo
      Banovan
      • 14.08.2009
      • 2831
      • Inđija - Beograd
      • Renault megan II res

      #3
      Re: Problem sa radom motora

      Sličan problem imam sa mojim yugom (koral-55), čiji sam motor dva puta sam generalno sređivao. Uvek je bilo teško podesiti paljenje, a nakon zamene velike bregaste prošle godine, dešava mi se upravo kao s tvojim kliom. Kad podesim paljenje uz pomoć stroboskopske lampe, prilikom zatezanja matice za fiksiranje razvodnika, dođe do znatnog pomeranja tačke predpaljenja. Isto se dešava kad podešavam "na sluh". Pre nekoliko dana, pomerio sam na nekoliko stepeni ranije predpaljenje i radio je "samo tako". Ujutro kad je zet krenuo na posao u obližnje mesto, jedva je upalio, iako je do tada palio od prve, slabo je vukao u vožnji uz trzanje i jedva je stigao na posao. Nakon posla potražio je "pomoć prijatelja", koji je na sluh vratio paljenje, kako je bilo prije. Pomislio sam, da motor nije u fazi, ili da nije došlo do preskakanja zupčastog kaiša, pa sam prošli vikend prekontrolisao i našao da je sve u redu.

      Moguće je, da je problem i u lošem gorivu i do karburatora. Upravo iz razloga da mi je auspuh crn kao ugalj, što je obično pokazatelj kasnijeg paljenja, jer kod ranijeg ide ka sivoj boji, pomerio sam na ranije paljenje, a crna boja je verovatno posledica ovih niskih temperatura i kratkih vožnji pa je sagorevanje nepotpuno.

      Tipujem na podešavanje paljenja, jer si zamenio svećice! I na starim svećicama si mogao da postaviš dijagnozu, kao lekar pogledom u rožnjaču ljudskog oka. Nisi naveo kakve su bile: boja i da li su bile zauljene.

      Comment

      • Zloca
        CBC Senator XXL
        • 21.12.2005
        • 510
        • Novi Sad
        • Astra bertone turbo

        #4
        Re: Problem sa radom motora

        Onako ofrlje, deluje mi kao da ti ne radi jedan klip pa zato trza, ja bih prvo proverio da li su kablovi u redu, tj. da li baca varnicu. Dok radi na leru skidaj sa svecice i vracaj jedan po jedan kabl. Ako pri skidanju nekog kabla ne primetis nikakvu promenu u radu motora, znaci da je tu problem. Ne znam kako to trza, ako ne radi jedan klip trebalo bi da trokira kad dodajes gas i da slabije vuce. Nekom logikom krenuo bih prvo od struje. Mozes cisto da proveris pumpu za gorivo da li ima dovoljan pritisak, filter za vazduh isto ne verujem da bi na leru pravio toliko problema, ali zato kablovi moguce, a proverio bih i zice sto idu na dizne. Iznenadio bi se kakve sve gluposti moze da izazove los kontakt.
        MESTO ZA VASU REKLAMU!

        Za samo 1000 din mesecno! :-)

        Comment

        • ragazzoni
          CBC Senator XXL
          • 24.02.2009
          • 774
          • Obrenovac i okolina
          • Opel Omega 2.0i-16v

          #5
          Re: Problem sa radom motora

          Originally posted by Franjo
          Sličan problem imam sa mojim yugom (koral-55), čiji sam motor dva puta sam generalno sređivao. Uvek je bilo teško podesiti paljenje, a nakon zamene velike bregaste prošle godine, dešava mi se upravo kao s tvojim kliom. Kad podesim paljenje uz pomoć stroboskopske lampe,.
          Što se tiče tih motora sa sličnim i ovakvim simptomima uvek mi je bio razvodnik u problemu. Od Čajavec, preko Čeških.... Dešavalo mi se da sa dodatkom gasa, krene da vraća u kasnije paljenje, na 2000 obrta zategne na 40 stepeni, na 3000 obrta dođe na 0 stepeni. Sve i svašta, nekako su mi najtačniji i najbolji bili BOSCH elektronski razvodnici. Razvodnik UBIJA motor, dešavalo se posle generalne da me bude sramota kako radi, a uzrok je gotovo uvek bio razvodnik.
          ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
          Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

          Comment

          • micke
            CBC Početnik
            • 29.01.2010
            • 3
            • smederevo

            #6
            Re: Problem sa radom motora

            Auto je bio na dijagnostici, sve je u redu sa kablovima,kaze majstor, paljenje je elektronsko,samo se steluje, samo da se dobro nazubi,i to je dobro. Posto nisam verovao prvom majstoru koji mi je i radio veliki servis,otisao sam kod drugog, koji je potvrdio sve ono sto je rekao i onaj prvi. jedino sto je on registrovao je manjak goriva u sistemu, to je resio ciscenjem dizni. Ne znam u cemu je problem,ali je on tu.

            Comment

            • Gavra
              CBC Senator XXL
              • 06.03.2008
              • 2031
              • Beograd

              #7
              Re: Problem sa radom motora

              Sa kojim kablovima je sve u redu?

              paljenje je elektronsko,samo se steluje, samo da se dobro nazubi,i to je dobro
              Taj auto nema elektronsko paljenje vec DIS sistem....cak i kad prezupci ECU moze korigovati paljenje da bude u granicama normale(mislim samo na momenat varnice)
              Poslednji nek ugasi svetlo

              Comment

              • TECA
                CBC Senator XXL
                • 14.10.2007
                • 2355
                • Oz

                #8
                Re: Problem sa radom motora

                Auto je bio na dijagnostici, sve je u redu sa kablovima,kaze majstor
                Malo koji majstor ce sa 100postotnom sugurnoscu utvrditi ispravnost kablova.Onaj koji zna,on bi znao i ostalo da resi u tvom slucaju.
                Inace cest problem kod njih je bobina(DIS),a uz nju bi trebalo promeniti i kablove,za svaki slucaj.Ali posto nisi siguran da trza i u voznji,moze biti i da nije do nje.

                Comment

                • phaeton55
                  CBC Početnik
                  • 29.01.2010
                  • 4
                  • pozarevac

                  #9
                  Re: Problem sa radom motora

                  Kablovi se ispituju merenjem (u ohm-ima). Nadji vrednosti za kablove tvog motora (uzmi u obzir specifikaciju proizvodjaca i tip-vrstu kablova) i mozes i sam proveriti. Pozdrav

                  Comment

                  • bojke
                    CBC Član
                    • 07.05.2007
                    • 72
                    • kraljevo

                    #10
                    Re: Problem sa radom motora

                    Isti problem imao moj drugar na istom autu.Problem resen zamenom bobine.Pozdrav!

                    Comment

                    • micke
                      CBC Početnik
                      • 29.01.2010
                      • 3
                      • smederevo

                      #11
                      Re: Problem sa radom motora

                      Hvala na korisnim savetima,ovo u vezi bombine je mozda i najlogicnije. Provericu i kablove,cujemo se kada isproveravamte dve stvari. Pozdrav,svima.

                      Comment

                      • Uča
                        CBC Veteran
                        • 24.01.2008
                        • 168
                        • Kruševac

                        #12
                        Re: Problem sa radom motora

                        Verovatno čovek još nije sve isproveravao pa ga nema da se javi.
                        Prvo: Ja sam uvek u pravu. Drugo: I kad nisam u pravu poštuje se prvo pravilo

                        Comment

                        • Stratos
                          CBC Senator XXL
                          • 10.09.2008
                          • 2594
                          • Novi Sad

                          #13
                          Re: Problem sa radom motora

                          Pa treba proveriti OBE stvari,nije to tek tako.

                          Comment

                          • ragazzoni
                            CBC Senator XXL
                            • 24.02.2009
                            • 774
                            • Obrenovac i okolina
                            • Opel Omega 2.0i-16v

                            #14
                            Re: Problem sa radom motora

                            Voleo bih kad bi se ove priče završavale i postom .....REŠIO SAM PROBLEM, U PITANJU JE BILO ..........!!!! Zaista bi imali pun pogodak i potpun smisao, a i nauk i savet drugima sa sličnim i istovetnim problemom. U većini slučajeva na forumu nije običaj, a valjalo bi.
                            ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                            Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                            Comment

                            • Stratos
                              CBC Senator XXL
                              • 10.09.2008
                              • 2594
                              • Novi Sad

                              #15
                              Re: Problem sa radom motora

                              Valjalo bi uvesti negativne poene takvim članovima Kao da mi ne volimo da šetamo pored reke...Ne,draži su nam tuđi problemi.

                              Comment

                              Working...
                              X