Imam Reno klio 1.2, 2001 god.to je motor sa 8 ventila. problem se javlja u radu motora. Naime,motor u radu ima mali prekid,preskok, auto se jednostavno zadrma kada je na leru,u voznji problem ja ne mogu da detektujem. Auto je skoro kupljen,uradjen je veliki servis,filter vazduha nije zamenjen,na njemu su bile svecice BOSH FLR8DCU koje nisu kataloski njegove ali sa kojima je cini mi se radio najbolje.Zamenjene su SHAMPION,po katalogu, ne znam oznaku.Auto je trzao i cimao na leru i u voznji,uzas. Zamenio sam ih sa NGK, ne znam tacno oznaku,ali su po kataloguza Reno ovog tipa, sa jednim pipkom su. i desava se ono sto sam vec naveo.Ako neko ima ideju ili zna resenje problema neka POMOGNE.
Problem sa radom motora
Collapse
X
-
Re: Problem sa radom motora
Sličan problem imam sa mojim yugom (koral-55), čiji sam motor dva puta sam generalno sređivao. Uvek je bilo teško podesiti paljenje, a nakon zamene velike bregaste prošle godine, dešava mi se upravo kao s tvojim kliom. Kad podesim paljenje uz pomoć stroboskopske lampe, prilikom zatezanja matice za fiksiranje razvodnika, dođe do znatnog pomeranja tačke predpaljenja. Isto se dešava kad podešavam "na sluh". Pre nekoliko dana, pomerio sam na nekoliko stepeni ranije predpaljenje i radio je "samo tako". Ujutro kad je zet krenuo na posao u obližnje mesto, jedva je upalio, iako je do tada palio od prve, slabo je vukao u vožnji uz trzanje i jedva je stigao na posao. Nakon posla potražio je "pomoć prijatelja", koji je na sluh vratio paljenje, kako je bilo prije. Pomislio sam, da motor nije u fazi, ili da nije došlo do preskakanja zupčastog kaiša, pa sam prošli vikend prekontrolisao i našao da je sve u redu.
Moguće je, da je problem i u lošem gorivu i do karburatora. Upravo iz razloga da mi je auspuh crn kao ugalj, što je obično pokazatelj kasnijeg paljenja, jer kod ranijeg ide ka sivoj boji, pomerio sam na ranije paljenje, a crna boja je verovatno posledica ovih niskih temperatura i kratkih vožnji pa je sagorevanje nepotpuno.
Tipujem na podešavanje paljenja, jer si zamenio svećice! I na starim svećicama si mogao da postaviš dijagnozu, kao lekar pogledom u rožnjaču ljudskog oka. Nisi naveo kakve su bile: boja i da li su bile zauljene.
Comment
-
-
Re: Problem sa radom motora
Onako ofrlje, deluje mi kao da ti ne radi jedan klip pa zato trza, ja bih prvo proverio da li su kablovi u redu, tj. da li baca varnicu. Dok radi na leru skidaj sa svecice i vracaj jedan po jedan kabl. Ako pri skidanju nekog kabla ne primetis nikakvu promenu u radu motora, znaci da je tu problem. Ne znam kako to trza, ako ne radi jedan klip trebalo bi da trokira kad dodajes gas i da slabije vuce. Nekom logikom krenuo bih prvo od struje. Mozes cisto da proveris pumpu za gorivo da li ima dovoljan pritisak, filter za vazduh isto ne verujem da bi na leru pravio toliko problema, ali zato kablovi moguce, a proverio bih i zice sto idu na dizne. Iznenadio bi se kakve sve gluposti moze da izazove los kontakt.MESTO ZA VASU REKLAMU!
Za samo 1000 din mesecno! :-)
Comment
-
-
Re: Problem sa radom motora
Originally posted by FranjoSličan problem imam sa mojim yugom (koral-55), čiji sam motor dva puta sam generalno sređivao. Uvek je bilo teško podesiti paljenje, a nakon zamene velike bregaste prošle godine, dešava mi se upravo kao s tvojim kliom. Kad podesim paljenje uz pomoć stroboskopske lampe,.''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
Comment
-
-
Re: Problem sa radom motora
Auto je bio na dijagnostici, sve je u redu sa kablovima,kaze majstor, paljenje je elektronsko,samo se steluje, samo da se dobro nazubi,i to je dobro. Posto nisam verovao prvom majstoru koji mi je i radio veliki servis,otisao sam kod drugog, koji je potvrdio sve ono sto je rekao i onaj prvi. jedino sto je on registrovao je manjak goriva u sistemu, to je resio ciscenjem dizni. Ne znam u cemu je problem,ali je on tu.
Comment
-
-
Re: Problem sa radom motora
Sa kojim kablovima je sve u redu?
paljenje je elektronsko,samo se steluje, samo da se dobro nazubi,i to je dobroPoslednji nek ugasi svetlo
Comment
-
-
Re: Problem sa radom motora
Auto je bio na dijagnostici, sve je u redu sa kablovima,kaze majstor
Inace cest problem kod njih je bobina(DIS),a uz nju bi trebalo promeniti i kablove,za svaki slucaj.Ali posto nisi siguran da trza i u voznji,moze biti i da nije do nje.
Comment
-
-
Re: Problem sa radom motora
Voleo bih kad bi se ove priče završavale i postom .....REŠIO SAM PROBLEM, U PITANJU JE BILO ..........!!!! Zaista bi imali pun pogodak i potpun smisao, a i nauk i savet drugima sa sličnim i istovetnim problemom. U većini slučajeva na forumu nije običaj, a valjalo bi.''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
Comment
-
Comment