Upitanju je kadett gsi 20i 8v 115ks C20NE.Imam problem sa trzanje na malom gasu izmedju 1200 i 2000 obrtaja u prevodu na 35,40,50km/h ,javlja se povremeno trzanje ili na leru kada je hladan počne sma da povećava i spušta gas, posle par minuta se ugasi sam.Desava se u vožnji nekad i sam da poveća gas i ostane na 3,5-4000 obrtaja lepo ludim od njega.Nema plin koristim samo bezolovni benzin , inače ovako kad mu dodaš gas ide kao blesav , pali iz prve , što se tiče potrošnje solidno je u gradu je oko 11,0l a na otvorenom 7,0l normalne vožnje! (koračni motor sam prao 1000 puta sa VD-om.)
Trzanje kod kadeta gsi-a
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Re: Trzanje kod kadeta gsi-a
Ventil ler gasa, mala metalna cilindrasta tvorevina na vrhu, između metalnog dela u**** i dekle motora. Otkači je od creva i instalacije, operi u nafti i ponovo namontiraj. Videćeš promenu.ponika marke ROG :-)
-
-
Re: Trzanje kod kadeta gsi-a
Pa to je koracni motor spojen sa dva creva i đekom-struje.Prao sam ga sa WD-e sprejom ali opet me zeza , a kad radi auto malo ga kucnem sa čekićem i on super radi ali kratko. Da li ima veze relej pumpe.Imao sam problem crkao je pa sam stavio drugi i sad radi dobro ali kad skinem crevo dovida goriva i dam kontakt mnogo je slabiji pritisak goriva.Da li možda imaš šemu od releja kad se skine relej pišu neki brojevi pošto ovi brojevi nisu isti kao na starom releju a stari nemogu da nađem izgleda sam ga bacio, ali đek paše.Kad se okrne đek pišu neki brojevi ispod svake iglice ima broj 32,86 ,76..itd.Kad izđekam relej pod kontaktom i opet uđekam čuje se i koračni motor da zucka.
Comment
-
-
Re: Trzanje kod kadeta gsi-a
Pogledaj post pod nazivom'' Trokiranje u vožnji na 2000 obrtaja'' (vakuumski- venturi sistem) u kome sam objasnio svoje iskustvo. Možda će ti koristiti.Prvo: Ja sam uvek u pravu. Drugo: I kad nisam u pravu poštuje se prvo pravilo
Comment
-
-
Re: Trzanje kod kadeta gsi-a
@vcudanov
Batali zasad relej i pumpu posto ti na visokim obrtajima radi super.
OK je sto si resio da peres step motor, samo si ga prao pogresnim sapunom : WD40 ne moze da ga opere zato sto je masan i sluzi za odstranjivanje vode i podmazivanje. Za pranje ti treba neki odmascivac, carb cleaner, cistac kocnica ili sl. u spreju. Prskas sve dok ne izadje sva prljavstina, pa kad se osusi, onda malo WD40 da podmaze.
I naravno, skidanje klema u cilju reseta kompa, na 1/2 sata , pa onda upalis i ostavis na leru do postizanja radne temp. da se "preracuna" .
To sve ako je step motor ispravan, sto ti zelim !
Operi ponovo i sretno !Originally posted by Valent Vudrigaovde je dnevnica 20e a ne satnica...
Comment
-
-
Re: Trzanje kod kadeta gsi-a
Šefe meni su i creva od tog ventila dosta prljava i zamašćena i kad skinem ono široko crevo od mešača gde mu je klapna gasa i tu je baš prljavo verovatno je ceo usis prljav da li da skinem sve komplet pa da operem? I da li može da se to opere sa faminom. Gde mogu da pogledam tvoje ojašnjenje o trokiranju na kom postu gde se to nalazi. Pozdrav ! Vale
Comment
-
-
Re: Trzanje kod kadeta gsi-a
Evo ovde kako je jedan majstor doveo usis do savrsenstva :
viewtopic.php?f=336&t=14969&start=50&hilit=ciscenj e+stepOriginally posted by Valent Vudrigaovde je dnevnica 20e a ne satnica...
Comment
-
-
Re: Trzanje kod kadeta gsi-a
Gde mogu da pogledam tvoje ojašnjenje o trokiranju na kom postu gde se to nalazi. Pozdrav ! Vale[/quote]
viewtopic.php?f=301&t=48124&p=739767#p739098Prvo: Ja sam uvek u pravu. Drugo: I kad nisam u pravu poštuje se prvo pravilo
Comment
-
-
Re: Trzanje kod kadeta gsi-a
Skinuo sam sve komplet usisnu granu, step motop, dizne, kućište gde mu je usis sa klapnom sve oprao prvo u faminu pa onda čuvenim carb clener, potrošio sam jedno 4 boce ali se isplatilo ni nov nije takav bio i posle isprao usisnu granu na vruće pranje sa kompresorom, kupio sam zaptivač za usisnu ganu ostalo je sutra samo da sve sklopim i da ga kresnem valjda će sad raditi kako treba.Da li da malo očistim razvodnik, kad sve završim vratim kleme i odma krešem ili treba da sačekam zbog kompa? U napred hvala pozz
Comment
-
-
Re: Trzanje kod kadeta gsi-a
Nema potrebe da čekaš nakon nameštanja klema. Ali nije ti ni žurno. Jednostavno stavi lonče za kafu kad namestiš kleme, popiješ kafu natenane i kreši. Ne može ništa da šteti čekanje, a ako ne šteti znači da koristi. Razvodnik ne moraš da skidaš da bi ga čistio jer nije preporučljivo stalno skidanje i nameštanje jer je gumica na razvodniku naleGla i svako pomeranje nosi sa sobom rizik od curenja ulja. Skini kapu, lepo je obriši iznutra, očisti kontakte unutar kape sitnom vodenom šmirglom, očisti kontakte sa spoljne strane gde naležu kablovi, kablove poprskaj WD sprejom (samo deo koji naleže na kapu ), kreši i vozi. PAZI DA NE POMEŠAŠ KABLOVE!Prvo: Ja sam uvek u pravu. Drugo: I kad nisam u pravu poštuje se prvo pravilo
Comment
-
-
Re: Trzanje kod kadeta gsi-a
Sastavio sam sve i kresnuo radi sad kao sat , gas prima hoće da mi se lonac razleti od kad ga imam bolje gas nije primao , ali opet me zeza sad od 1200 do 1500 obrtaja ali ne tako često kao ranije mnogo je bolje na leru radi normalno nema sad onih oscilacija i gašenja. Prao sam ga cab clinerom step motor i komplet usis sa granom kao novo je , očistio sam razvodnu kapu, kontakte, pretresao bobinu ,neznam što me sad ******** . Šta još može da zeza pa da me tolko ********? Pozzzzzzzz
Comment
-
Comment