može li neko da opiše kako se radi zamena kočione tecnosti,kako se vrši ispuštanje stare?...
zamena kočione tecnosti
Collapse
X
-
Re: zamena kočionog ulja
Najbrze i najjednostavnije odes u servis
Domaca varijanta trazi pomoc prijatelja, pisali smo vec o tome.
Ukratko: Stavis nekog u auto da pritiska kocnicu a ti ispustis na jednom tocku skoro sve iz posude da ne bi povukao vazduh, naspes novo ulje i ispustas dalje sve dok ne potece novo ulje sto ces primetiti po boji. Tako za svaki tocak.
Edit: Pozeljno je da skines kociona klesta i dok je odvijen ispust da vratis kocione klipove do kraja da bi ispustio ulje i iz komore.while(!asleep()) {sheep++;}
-
-
Re: zamena kočionog ulja
Sad je ne znam da ti objasnim kako treba pravilno,uglavnom odsrafim bocicu za ulje,izvucem staro ulje iz bocice(sa flasicom koja na cepu ima crevce) ili sa spricem sto vecim...onda skinem tocak i onu sisicu na kandzi odvijem...zatim drukam kocnicu dok ne izadje vazduh,odnosno dok ne pocne da sprica ulje...tako ponovim na svim tockovima,dolijem koc.ulje na max i to je to...pozz
Comment
-
-
Re: zamena kočione tecnosti
najbolje je ispustit ulje na svim cilindrima ,zatim ako je moguće isprati posudu u kojoj ima taloga,pa sipati alkohol da se ispere sitem i za to potrošiti celu litru
i na kraju sipati novo ulje
a što pumpati pedalu kočnice kada se može izluftirati vazduhom pod pritiskomblago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
Audi ima crveno T
Comment
-
-
Re: zamena kočione tecnosti
Dali kociono ulje ima vek trajanja?Dali ga treba menjati na svake dve god?
Comment
-
-
Re: zamena kočione tecnosti
Za to neznam cale na kecu nikad nije menjao kompletno ulje nego je dolivao svake god po 100-150 ml.Kec ima 20 god i nikad nije imao problema sa kocnicama (menjao gumice, plocice,klip).
Comment
-
-
Re: zamena kočione tecnosti
Originally posted by radebgyuZa to neznam cale na kecu nikad nije menjao kompletno ulje nego je dolivao svake god po 100-150 ml.Kec ima 20 god i nikad nije imao problema sa kocnicama (menjao gumice, plocice,klip).
e sada vizkozitet.ne gubi ga ali sistem korozira zbog hidroskopnosti
tvoj ćale stvarno ima sreće.može da mu se desi zbog toga da jednom samo stisne kočnicu a auto produži kao da je dao gas cccc koja nemarnost prema svojem životublago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
Audi ima crveno T
Comment
-
-
Re: zamena kočione tecnosti
ne menja tečnos boju zbog vlage nego zbog prljavštine
postoje testeri koji utvrđuju prisutnos vlage u ulju koje možeš nabaviti u malo bolje opremljenim prodavnicam auto delova i alatablago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
Audi ima crveno T
Comment
-
-
Re: zamena kočione tecnosti
Ni ja na Yugu za njegovih 18god. koliko je imao dok ga prosle godine nisam prodao nikada nisam menjao tj. nismo menjali kocionu tecnost, uvek je bilo dolivanje. Auto je super kocio jedino sto mu je vremenom servo na kocnici postao malo tvrdji ali opet ne toliko da to predstavlja neku opasnost. Sada imam Lagunu II i samo sam kontrolisao nivo koji je na nivou u kom i treba da bude, tako da me ova prica bas bacila u razmisljanje!
Comment
-
-
Re: zamena kočione tecnosti
Zato se to zove preventiva
Pre 10-ak godina, mlad vozac u zastavi 128 staroj koliko i ja sa nikad promenjenim kocionim uljem, jul mesec na 35+ stepeni i auto put. Posle poprilicnog kocenja niz bubanj potok zbog guzve, pred naplatnom rampom samo jedna traka otvorena, svi se pakuju u nju, ostro kocenje a kocnice nema.. Tek na 3-i druk se vratila u normalu. 5s izgubljeno na pocetak kocenja moze da znaci puno. Razlog: vlaga nakupljena u ulju je usled velike temperature napravila vazdusni dzep. Odmah sutradan ulje zamenjeno i nikad vise nije bilo slicnog efekta.
U sadasnjem autu kad je kupljen stavljeno DOT 5.1 ulje, menjano vec 2x na svake 2 god i uvek se vidi razlika u boji i partiklima u starom ulju.while(!asleep()) {sheep++;}
Comment
-
Comment