Ventilator kasno pali!?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uča
    CBC Veteran
    • 24.01.2008
    • 168
    • Kruševac

    #31
    Re: Ventilator kasno pali!?!

    Temperatura je nešto viša ali ne toliko zabrinjavajuća. Podiže se u kreni - stani režimu dok na otvorenom je druga priča. Sačekaću ovih dana da stigne drugi hladnjak i zameniću ga. Ako, kojim slučajem, ne rešim problem zamenom hladnjaka (a mislim da hoću) odmah ću zameniti i termodavač i termoprekidač, s tim što će termoprekidač da pali ventilator nešto ranije. Znate li koji sve termoprekidači postoje za kadeta - mislim na tačku paljenja ventilatora? Šta bi ste preporučili. Ovaj koji imam je originalni ali neznam na koliko stepeni pali.
    Prvo: Ja sam uvek u pravu. Drugo: I kad nisam u pravu poštuje se prvo pravilo

    Comment

    • BARTONE
      CBC Senator XXL
      • 25.09.2006
      • 398
      • Bor

      #32
      Re: Ventilator kasno pali!?!

      Originally posted by BARTONE
      termostat pocinje otvaranje cini mi se na 92,termoprekidac ukljucuje na 100,iskljucuje na 95
      ajde probaj stavi termoprekidac 97/92(pase npr.od francuza,navoj 22x1.5)
      info za sve clanove foruma vezano za termostate,termoprekidace.davace pritiska,razvodne kape,ruke,ECT senzore
      razvrstano po proizvodjacima i tipovima motora
      Dal 1946, in Facet progettiamo, produciamo e distribuiamo ricambi per autoveicoli. Dai sensori ai termostati, dai componenti per l’accensione agli interruttori, i nostri 4.500 prodotti costituiscono una gamma fra le più complete del mercato, con una copertura particolarmente elevata sulle marche europee, giapponesi e coreane.

      Comment

      • Uča
        CBC Veteran
        • 24.01.2008
        • 168
        • Kruševac

        #33
        Re: Ventilator kasno pali!?!

        Hvala Bartone! U celokupnoj ovoj gužvi prevideo sam da si već napisao taj podatak. Sorry!
        Prvo: Ja sam uvek u pravu. Drugo: I kad nisam u pravu poštuje se prvo pravilo

        Comment

        • Miha
          CBC Veteran
          • 16.06.2006
          • 150
          • Beograd

          #34
          Re: Ventilator kasno pali!?!

          Imao Kadetta 1.6, isto procureo hladnjak, a nije imao ni 20 god. cccc. Zamenio sam sa novim od Astre F 1.6.
          Samo jedan sraf gore nije na mestu, bezi 2 cm u stranu, ali stavio lim i ucvrstio sa starim nosacem. Ventilator leze normalno.

          Imas manju zapreminu hladnjaka,manja je povrsina hladjenja, znaci manja je propusna moc i samim tim se voda krace zadrzava u hladnjaku i manje hladi. Na otvorenom ti pomaze bolje strujanje vazduha, pa je zato razlika manja, ali u gradu je opasno. Ulje ti je na visoj temp., motor se vise haba, glava se ne hladi dovoljno... Na duzi rok mislim da ti nije pametno da vozis sa tim hladnjakom. Sto rece neko, da moze tako, prva bi fabrika ustedela na materijalu. A ide i leto. Sitna para moze da nanese ozbiljne probleme kasnije. Termostata ima i zimskih i letnjih, letnji pali ventilator na 87 a zimski na 92.
          Pozdrav.
          ex. Kadett 1.6 SV, 90 ks
          Astra G 1.6 16V 2003g.

          Comment

          • aivan
            CBC Senator
            • 28.02.2006
            • 247
            • Bograd, Mirijevo

            #35
            Re: Ventilator kasno pali!?!

            Cek da i ja pametujem, ali iz licnog iskustva. Sad sam se setio da sam svojevremeno na kadettu primetio sledecu pojavu:

            Kad sam u sistemu imao cist antifriz (100%) kazaljka je pokazivala visu temperaturu u momentu paljenja ventilatora (recimo milimetar-dva preko pola skale).
            A kada sam (bez ikakvih zamena delova) u sistemu imao razblazen antifriz (recimo 50:50) u momentu paljenja ventilatora kazaljka je pokazivala nizu temperaturu (recimo tacno pola skale ili milimetar nize)

            Cudno, al zasto je bilo tako? Ja vidim dve mogucnosti:

            1. Razlicita gustina i osobine tecnosti za hladjenje su uzrokovali da kazaljka pokazuje manju/visu temperaturu (mada ne znam kako i zasto)
            2. Gusca tecnost (100% antifriz je bio primetno gusci od vode) je uzrokovao slabiju cirkulaciju kroz sistem (tesko verovatno, hladnjak je bio ganc nov).

            ajd sad .. ko bi ga znao, poenta je da pitam tebe da li imas istu vrstu i gustinu tecnosti za hladjenje kao i pre zamene hladnjaka? Mozda je to razlog drukcijeg ponasanja?
            Astra Classic II 1.4 Twinport (ex: Kadett E 1.3i )

            Comment

            • Uča
              CBC Veteran
              • 24.01.2008
              • 168
              • Kruševac

              #36
              Re: Ventilator kasno pali!?!

              Da, imam istu gustinu kao i pre promene hladnjaka tj. 50:50. Pozdrav.
              Prvo: Ja sam uvek u pravu. Drugo: I kad nisam u pravu poštuje se prvo pravilo

              Comment

              • vcudanov
                CBC Početnik
                • 23.02.2010
                • 9
                • kikinda

                #37
                Re: Ventilator kasno pali!?!

                Sefe evo ti situacija kod mene. Letos na mojoj suzi procurio hladnja i ja stacu pravac otpad prevrnuli ceo otpadu nema hladnjka za 2.0i i stacemo nasli jedan kao nov od 1.6 dizela isto je malo tanji ventilator se ne uklapa ,ali ostalo je sve isto. Nasli smo neki drugi ventilator koji se uklapa , hladnjak malo oprali na kompresor i izduvali montirali upalili i vozi.Neces mi verovati temperatura nedolazi ni do pola ,jednom mi je dosla kad je bilo + 46C i to u gradskoj voznji 1-2.Tako sto se tice debljine i nema neke velike veze.Probaj da stavis orginalni termoprekidac od tog 1.4 hladnjaka da vidis kako ce se ponasati ako imas.

                Comment

                • Uča
                  CBC Veteran
                  • 24.01.2008
                  • 168
                  • Kruševac

                  #38
                  Re: Ventilator kasno pali!?!

                  Nisam bio kući nekoliko dana pa sam te4k sad video poruke. Probao sam i sa tim termoprekidačem - potpuno je iste oznake i isto se ponaša. Na njemu piše 100/95. Još uvek čekam nabavku drugog hladnjaka. Javiću kako se ponaša čim nabavim drugi.
                  Prvo: Ja sam uvek u pravu. Drugo: I kad nisam u pravu poštuje se prvo pravilo

                  Comment

                  • Uča
                    CBC Veteran
                    • 24.01.2008
                    • 168
                    • Kruševac

                    #39
                    Re: Ventilator kasno pali!?!

                    E, prijatelji moji, konačno sam rešio problem. Jutros sam nabavio originalni hladnjak koji mnogo bolje funkcioniše od prethodnog sa kojim sam imao problema. Provozao sam auto u kreni-stani režimu i bilo mu je potrebno mnooogo više vremena da bi podigao temperaturu do paljenja ventilatora. Danas je bila temperatura u Kruševcu oko 32, a bilo je potrebno duplo više vremena za paljenje ventilatora. Onda nisam bio lenj pa sam kupio novi termoprekidač (za kadeta) koji pali ventilator na 95, a isključuje na 90. Zagrejao sam ga dobro u mestu i prvo i drugo paljenje ventilatora je bilo na 1mm iznad polovine i radio je 10 sekundi. Kasnije je palio 2mm iznad srednje crte (optimalne) i tako držao konstantnu temperaturu za sve vreme rada motora, palivši i gasivši ventilator. Testiranje od momenta prvog uključivanja je bilo u trajanju od 20minuta. Napomena: Motor je radio u mestu! Sve lepo funkcioniše! Svima se zahvaljujem na savetima koje ste mi dali!
                    Prvo: Ja sam uvek u pravu. Drugo: I kad nisam u pravu poštuje se prvo pravilo

                    Comment

                    • VAZ 21214
                      CBC Član
                      • 25.06.2010
                      • 50
                      • Crna Gora
                      • Lada Niva

                      #40
                      Re: Ventilator kasno pali!?!

                      Kod mene na novoj nivi ventilatori pale na 97-98C i sve je ok
                      Lada Niva 1.7i

                      Comment

                      • Uča
                        CBC Veteran
                        • 24.01.2008
                        • 168
                        • Kruševac

                        #41
                        Re: Ventilator kasno pali!?!

                        Za Nivu neznam koja je normalna radna temperatura. NOVO je NOVO, tako da nema potrebe da brineš! Sigurno su sve uskladili.
                        Prvo: Ja sam uvek u pravu. Drugo: I kad nisam u pravu poštuje se prvo pravilo

                        Comment

                        • jeronimo
                          CBC Senator XXL
                          • 27.10.2005
                          • 390
                          • beograd
                          • ваз 21214-20

                          #42
                          Re: Ventilator kasno pali!?!

                          na nivi sa dir. urizgavanjem pali na 99 a gasi na 93. sve je to u redu radno- temperaturni opseg je od 85 C-105 C vazno je da je u sistemu 50% antifriz(na etil -glikolnoj bazi)....
                          prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

                          Comment

                          Working...
                          X