Pozdrav svima,
Pre nekoliko meseci pri spoljašnjoj temperaturi od 20 stepeni i pređenih 15 km skala temperature na mojoj Vectri je otišla u crveno. Posle 30tak minuta hlađenja i ponovog pokretanja vozila sve se vratilo u normalu i do pre par dana nije bilo nikakvih problema vezanih za temperaturu.
U poslednjih nekoliko dana ovaj problem se ponovo sporadično pojavljuje.Na početku vožnje skala za kontrolu temperature motora stoji na normalnoj vrednosti oko 90 stepeni i može se primetiti da se temperatura održava na nekoj normalnoj vrednosti, posle duže vožnje po gradu skala sve češće počinje da se penje na 100 stepeni ali se ponovo vrati na neku normalnu radnu temperaturu sve dok nepočne da se penje u crveno i tu sam primoran da ugasim motor.
Danas posle sipanja goriva (35 litara do punog rezervoara) su se počele dešavati jako čudne stvari:
skala temperature se penje u crveno gasim auto, ponovo dajem kontakt i palim auto (posle samo par sekundi) skala nivoa goriva pada na nulu i tu ostaje a skala temperature se vraća na 90 stepeni. Ovo se ponavljalo nekoliko puta u toku vožnje (pregrevanje sa skalom za gorivo na nuli).
Kada sam došao kući upalio sam auto i ostavio ga da radi na leru (skala za gorivo je bila na 0), podigao haubu i pratio šta se dešava. Auto je radio 20tak minuta, u jednom momentu se počela paliti "rezerva"... zatim sam ponovo ugasio i odmah zatim upalio auto Skala nivoa goriva se vratila na maksimum auto je nastavio da radi dok se temperatura nije popela na nekih 95 stepeni kada se upalio ventilator posle čega se temperatura vrlo brzo vratila na 90.
Ima li neko neku ideju ili možda slično iskustvo pa zna šta bi mogao biti problem???
Pre nekoliko meseci pri spoljašnjoj temperaturi od 20 stepeni i pređenih 15 km skala temperature na mojoj Vectri je otišla u crveno. Posle 30tak minuta hlađenja i ponovog pokretanja vozila sve se vratilo u normalu i do pre par dana nije bilo nikakvih problema vezanih za temperaturu.
U poslednjih nekoliko dana ovaj problem se ponovo sporadično pojavljuje.Na početku vožnje skala za kontrolu temperature motora stoji na normalnoj vrednosti oko 90 stepeni i može se primetiti da se temperatura održava na nekoj normalnoj vrednosti, posle duže vožnje po gradu skala sve češće počinje da se penje na 100 stepeni ali se ponovo vrati na neku normalnu radnu temperaturu sve dok nepočne da se penje u crveno i tu sam primoran da ugasim motor.
Danas posle sipanja goriva (35 litara do punog rezervoara) su se počele dešavati jako čudne stvari:
skala temperature se penje u crveno gasim auto, ponovo dajem kontakt i palim auto (posle samo par sekundi) skala nivoa goriva pada na nulu i tu ostaje a skala temperature se vraća na 90 stepeni. Ovo se ponavljalo nekoliko puta u toku vožnje (pregrevanje sa skalom za gorivo na nuli).
Kada sam došao kući upalio sam auto i ostavio ga da radi na leru (skala za gorivo je bila na 0), podigao haubu i pratio šta se dešava. Auto je radio 20tak minuta, u jednom momentu se počela paliti "rezerva"... zatim sam ponovo ugasio i odmah zatim upalio auto Skala nivoa goriva se vratila na maksimum auto je nastavio da radi dok se temperatura nije popela na nekih 95 stepeni kada se upalio ventilator posle čega se temperatura vrlo brzo vratila na 90.





Comment