renault laguna 1 izduvna grana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • laguna kec
    CBC Član
    • 29.06.2011
    • 16
    • slovenija

    renault laguna 1 izduvna grana

    Zanima me koji je razlog buke u renault laguni benzin 99 godina 1.6 16 ventila?
    pregledani su svi auspusi i nisu ustanovili nista a kada vozim motor bruji i pravi buku.izduvnu granu sam vec vario i to bez uspeha.Zanima me jel izduvna to pusta glasove ili je moguce sta drugo u pitanju?Lezajevi nisu sigurno.provereno.
    hvala svima unapred
  • mupe
    CBC Senator XXL
    • 05.10.2006
    • 822
    • bg
    • Laguna 3 GT 2.0T 205

    #2
    Re: renault laguna 1 izduvna grana

    Najverovatnije digtung idzuvne grane, ali bez pregleda kod dobrog majstora, ovo je samo nagađanje...

    Comment

    • Franjo
      Banovan
      • 14.08.2009
      • 2831
      • Inđija - Beograd
      • Renault megan II res

      #3
      Originally posted by laguna kec View Post
      ...pregledani su svi auspusi i nisu ustanovili nista a kada vozim motor bruji i pravi buku.
      Ako se buka ne čuje u radu motora u mestu, onda je negde u prenosu: spojka, menjač, diferencijal, zglobovi i ležajevi podvoza. Nisi napisao, da li pri svakoj brzini kretanja, ili u određenom rasponu? I na šta podseća buka?

      Comment

      • laguna kec
        CBC Član
        • 29.06.2011
        • 16
        • slovenija

        #4
        hvala za odgovore.
        u mestu u leru se motor normalno cuje bez bilo kakve buke.buka je prisutna kad je zima u vecim kolicinama i smatram je skoro nepodnosljivom i tesko se i prica u vozilu.kad je leto manje se oseti ali se ipak oseti.imam osecaj kao da bruji.ko tenk.buuuuuuuuuuuuuu.glasno i dolazi iz motora.apsolutno pri svakoj brzini.Najvise kad vozim od 110 do 140 po autoputu.
        Kad predjem 140 na sat izgubi se i motor se lepo cuje i buka nestane.Vozio sam nekim majstorima i sve su ispod gledali i nista pametno rekli.Kad ga zaletim na auto putu i ubacim u ler nista se ne cuje.Samo kad vozim i dodajem gas.Vozio sam kod nekog mehanicara i vario mi je izduvnu i nikakvo poboljsanje posle nisam osetio.Posle sam mu opet vozio i kao nije vise grana problem.Stavljo je ruku na nju i kao ne duva.Menjac radi normalno mada imam osecaj da kvacilo malo teze ide ali radi zasada kako treba.

        Comment

        • laguna kec
          CBC Član
          • 29.06.2011
          • 16
          • slovenija

          #5
          to zaboravih reci.izduvna je bila skidana i bilo je 5-6 rupa na njoj koje su varene i kao odradjene.Ali bez uspeha.Isto je glasan auto i pre varenja i posle varenja tih rupa na izduvnoj.Imam osecaj da 10-15% auto slabije vuce.

          Comment

          • laguna kec
            CBC Član
            • 29.06.2011
            • 16
            • slovenija

            #6
            ako neko zna dobrog majstora da resim problem bio bi zahvalan.Da ne budem previse grub vecina ih pojma nema ili im se ne da raditi.Posto ja vozim svoj auto sve to me asocira na nesto sa tom izduvnom granom ili nekim kvarom oko nje.Ta buka mi na nju liči.Nisam mehanicar pa nagadjam.

            Comment

            • Franjo
              Banovan
              • 14.08.2009
              • 2831
              • Inđija - Beograd
              • Renault megan II res

              #7
              Originally posted by laguna kec View Post
              ... buka je prisutna kad je zima u vecim kolicinama i smatram je skoro nepodnosljivom... kad je leto manje se oseti ali se ipak oseti.
              Kad predjem 140 na sat izgubi se i motor se lepo cuje i buka nestane... Menjac radi normalno mada imam osecaj da kvacilo malo teze ide ...
              Da li imaš dva seta guma: zimski i letnji? To bi ukazivalo na razliku nivoa buke zimi i leti. Da li redovno balansiraš gume pri zameni i da li si vršio optičku kontrolu traga?

              I to, što kvačilo teže ide, može da bude pokazatelj, da nešto sa njim nije u redu.

              U svakom slučaju, kvalitetna dijagnostika bi se isplatila, upravo zbog opisanog zvuka, jer ukazuje, da se motor iz nekog razloga muči. Nisi napisao, kolika mu je prosečna potrošnja i kako vuče?

              Comment

              • laguna kec
                CBC Član
                • 29.06.2011
                • 16
                • slovenija

                #8
                potrosnja prosecna mu je oko 8 litara.U granicama normale.Kada sam bio kod mehanicara sve ovo sam mu rekao i na kvacilu nije nasao nista da ne valja.Ali eto niko da mi pogodi dijagnozu.Razmisljam da zamenim granu.Ali bojim se da nista ne napravim i djaba bacim pare.Izduvna je riknula.To nije sporno.E da li ona proizvodi toliku buku???

                Comment

                • laguna kec
                  CBC Član
                  • 29.06.2011
                  • 16
                  • slovenija

                  #9
                  redovno balansiram gume.trap nisam radio.ne jede mi gume.imam 2 seta guma i menjam ih redovno.nisu gume sigurno.
                  Buka se cuje i navodi na izduvnu granu.E sada dali je digtung,sama grana,nesto oko nje?Milion pitanja.I NA RENAULT SERVISU sam bio i rekose mi da nije nuzno da dijagnostika pokaze kvar.Bas ima zvuk kao da udara nesto i na auspuh zvuk asocira.

                  Comment

                  • laguna kec
                    CBC Član
                    • 29.06.2011
                    • 16
                    • slovenija

                    #10
                    jel mi neko moze reci jel se izduvna grana menja zajedno sa katalizatorom?Ili je moguce menjati samo izduvnu granu?
                    u mojoj laguni je ta izduvna zajedno sa katalizatorem ispod motora.posto je jako skupo da menjam u kompletu zanima me strucna pomoc od kompetentnog lica.
                    hvala

                    Comment

                    • Franjo
                      Banovan
                      • 14.08.2009
                      • 2831
                      • Inđija - Beograd
                      • Renault megan II res

                      #11
                      Da li si siguran, da je varena izduvna grana, a ne lonac? Pregledao sa servisno uputstvo za lagunu I i prema njemu katalizator je poseban deo. Neispravan (oštećen) katalizator, može da proizvodi buku, što se utvrđuje skidanjem, vizuelnim pregledom i trešenjem istog. Da li su lonci dobro učvršćeni sa rezonatorima, čija je svrha otklanjanje buke usled trešenja izazvanog radom motora i prenošenja vibracija s prednjeg trapa vozila.

                      Comment

                      • laguna kec
                        CBC Član
                        • 29.06.2011
                        • 16
                        • slovenija

                        #12
                        100% varena.pre varenja isti zvuk imala i po varenju se nista nije promenilo.e sad laguna ima 2 katalizatora.jedan uz izduvnu granu drugi ispod.niko mi ih nije skidao da mi proverio jesu li oni vec su mi dizali auto i kuckali ispod i rekli da ovaj ispod nije a do onog kod motora nisu uspeli ni doci.moze biti hladno i taj katalizator kod izduvne.da zajedno bruje.moguce.a ovde ih prodaju po 350 eura i to zajedno jer su kao spojeni.pa kako mi je ovaj vario izduvnu i skinuo od katalizatora i vratio?znaci moze se i sama izduvna promeniti ako je samo do nje.uglavnom ne mogu nac majstora da mi to resi jer niko nece da skida izduvnu jer im je navodno komplikovano.e sad verovatno je izduvna sa tim katalizatorom stradala.350 eura+oko 100eur da mi skinu izduvnu i vrate novu.zeznut biznis.mene zanima sta se moze desiti ako vozim sa ovim kvarom?koju stetu mogu prouzrokovati?

                        Comment

                        • lakilucano
                          CBC Senator XXL
                          • 31.08.2007
                          • 421
                          • Bezanijska kosa

                          #13
                          Imas katalizator koji se nalazi bas na izduvnoj grani i njen je sastavni deo. Dakle ako menjas izduvnu granu menjas i katalizator pa ti vidi da li ti se isplati
                          bolje sto godina živeti kao bogataš ,nego sedam dana kao siromah.
                          Ne predaj se nikad,osim kad moraš.

                          Comment

                          • Franjo
                            Banovan
                            • 14.08.2009
                            • 2831
                            • Inđija - Beograd
                            • Renault megan II res

                            #14
                            Nemoguće, da se postavlja katalizator na katalizator, kod bilo kog standardnog vozila. Kod lagune I, svi motori: F3P, F3R i Z7X, imaju katalizator na izduvnoj cevi, iza senzora izduvnih gasova (oxygen sensor). Bez obzira, da li je izduvna glava za dvokraku, ili jednu izduvnu cev.

                            Kakva je situacija sa izduvnim gasovima? Kada su poslednji put mereni? Koliko mi je poznato, u SLO je to obavezno svake godine pri tehničkom pregledu, bilo redovnom, ili vanrednom. Rezultat bi mogao da ukaže, da je katalizator neispravan!

                            Evo ponovo iz servisnog uputstva (moj slobodan prevod sa engl.):

                            Buka u izduvnoj grani
                            Vozilo mora biti ispitano, da se odredi mesto (lokacija) buke (po potrebi sa korisnikom vozila)
                            Da bi se to uradilo, ubrzavati oštro u širokom rasponu brzina i rezonancije.

                            - Proveriti stanje izduvnog sistema
                            - Pokušati eliminaciju buke, pritiskivanje (zatezanjem) izduvnog sistema, ili zaštitnog lima

                            Ako buka dolazi od katalizatora (catalytic converter), SKINUTI GA i ispitati:
                            - vizuelno unutrašnjost i obloge (da li je unutrašnjost puna proizvoda sagorevanja)
                            - slušanjem, da li su prilikom trešenja, delovi unutrašnje sekcije polomljenji, ili strana tela u unutrašnjosti.

                            Ako je unutrašnjost zaprljana, uzrok se mora odrediti ispitivanjem, da li katalizator blokira rad izduvnog sistema.

                            Ponovo skrećem pažnju, da se ispitaju amortizer(i) izduvnog sistema (silencer) i rezonator(i) kojima je učvršćen izduvni lonac.

                            Svi oni mogu biti izvor buke. Sve ovo nije opasno u tolikoj meri, da ne bi vozio u ovakvom stanju. Ali, ako to nije izvor buke, onda, kao što sam pisao, izvor buke može biti u sistemu prenosa, ili u samom motoru, što može da proizvede havariju.

                            Comment

                            • lakilucano
                              CBC Senator XXL
                              • 31.08.2007
                              • 421
                              • Bezanijska kosa

                              #15
                              Originally posted by Franjo View Post
                              Nemoguće, da se postavlja katalizator na katalizator, kod bilo kog standardnog vozila. Kod lagune I, svi motori: F3P, F3R i Z7X, imaju katalizator na izduvnoj cevi, iza senzora izduvnih gasova (oxygen sensor). Bez obzira, da li je izduvna glava za dvokraku, ili jednu izduvnu cev.
                              Sta si hteo da kazes sa ovim, sta je nemoguce, da katalizator na motoru K4M nije na izduvnoj grani?
                              Last edited by lakilucano; 10.07.2011, 11:56.
                              bolje sto godina živeti kao bogataš ,nego sedam dana kao siromah.
                              Ne predaj se nikad,osim kad moraš.

                              Comment

                              Working...
                              X