Pošto sam ja u suštini rešio problem,otvorio sam temu kako bi nekome eventualno pomogo oko dijagnostikovanja kvara i popravke.Naravno svaka diskusija je dobrodošla.
Poznato je da starijim BMW-ovim šestacima jedno pregrevanje napravi opasan problem.Ali da bi došlo do njega morate imati niz neispravnih delova na autu,pre svega visko ventilatora,termostata i pokazivača temperature motora.Evo kako je to bilo kod mene.
Poteram ja auto,tek što sam ga kupio,uzbrdo trećom,pun gas,počne on da štuca,muca,ja stanem...bije voda iz oduška na posudi ,
ključa u crevima ,znao sam šta me čeka.Pokazivač temperature bio je na prvoj trećini,krenuo ka polovini tek a auto kuva u najveće.Visko radi,ali očigledno ne dovoljno brzo.
Na auspuhu nema dima,u ulju nema vode,ali zato u vodi uljne emulzije kašikom da se vadi.
Onda kreće kupusanje motora,da napomenem velike kvarove na svojim automobilima prepustite iskusnim serviserima
.
Poznato je da starijim BMW-ovim šestacima jedno pregrevanje napravi opasan problem.Ali da bi došlo do njega morate imati niz neispravnih delova na autu,pre svega visko ventilatora,termostata i pokazivača temperature motora.Evo kako je to bilo kod mene.
Poteram ja auto,tek što sam ga kupio,uzbrdo trećom,pun gas,počne on da štuca,muca,ja stanem...bije voda iz oduška na posudi ,

Na auspuhu nema dima,u ulju nema vode,ali zato u vodi uljne emulzije kašikom da se vadi.
Onda kreće kupusanje motora,da napomenem velike kvarove na svojim automobilima prepustite iskusnim serviserima

Comment