jetta 2 dizel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mirnke
    CBC Početnik
    • 19.02.2014
    • 6
    • maglaj
    • jetta2

    jetta 2 dizel

    pretraživajući ovaj forum našao sam sljedeći post: Neko je već pitao, ima li mehurića u prelivnoj posudi? Da li je mlaz koji ide iz tankog creva konstantan ili se često prekida? Da li posuda miriše na izduvne gasove? Pomenuo si da kad odvrneš čep i ponovo ga zaviješ, ponovo nabije pritisak. Posle koliko vremena?
    Kod mene se dešava to da je mlaz koji ide iz tankog creva u prekidima tj nije konstantan.Šta bi to trebalo znaćiti.Unaprijed hvala
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    #2
    Dobro došao i odmah jedan savet: trebao si, da koristiš dugme "odgovor sa citatom", pa nebitne stvari izbrišeš. Ovako, parcijalno, ne vidimo u čemu je problem. I više podataka o vozilu, nikad nije na odmet. Koje godište (`87-`92), kakva prelivna (ekspanziona) posuda, sa jednim, ili dva creva i koji čep pominješ (hladnjaka, ili posude)?
    Koji motor i verzija (model)?
    A, najbitnije, kakav problem imaš: pregrijavanje motora, slabo grejanje, uključivanje ventilatora, tj. kako funkcioniše sistem hlađenja motora?

    Comment

    • mirnke
      CBC Početnik
      • 19.02.2014
      • 6
      • maglaj
      • jetta2

      #3
      Prije svega hvala na savjetima.Prvo jetta je 85g.Radi se o ekspanzionoj posudi,na hladnjaku nema nikakvog čepa.Grijanje mi je skoro pa nikakvo,jer mi je termoprekidač ja mislim onaj najniži baš iz razloga da mi se auto ne pregrijava,i da ranije otvara sistem.

      radi se o ovakvoj posudi.I mlaz vode koji dolazi preko tankog creva je isprekidan,.Ono što mene interesuje je to da li je to znak da ima zraka u sistemu ili nešto drugo,jer ne smijem da zavrnem čep do kraja vazda ga samo malo zavrnem.Ventilator se pali čim kazaljka malo pređe polovinu.
      Last edited by mirnke; 19.02.2014, 20:31.

      Comment

      • chaboo
        CBC Veteran
        • 17.06.2012
        • 195
        • Beograd V.Mostanica
        • citroen C5 hdi

        #4
        Ako posle nabijanja radne temperature a da nisi odvrtao cep sa posude mozes da sa dva prsta stisnes debelo crevo izmedju glave I hladnjaka onda je verovatno sve ok.Grejanje na golfu/jetti 2 je poznati problem iako je sve sa motorom ,termostatom hladnjakom I celokupnim rashladnim sistemom u redu.Strada sundjerasta obloga klapni u kutiji grejanja gde te klapne usmeravaju vazduh .Najveca od tih klapni usmerava vazduh ili preko malog hladnjaka (kad je grejanje ukljuceno) ili taj isti mali hladnak ostavlja u zapecku I ulazi samo svez vazduh(kad je grejanje ugaseno).Klapna je od lima pravougaonog oblika I ima na sebi 3 velike okrugle rupe koje treba da su pokrivene tim sundjerasto-gumenim materijalom,medjutim taj se sundjer raspadne I onda dolazi do mesanja hladnog I toplog vazduha kroz gorepomenute rupe na klapni.Verovatno si video da kad upalis ventilator ispadaju ti komadici sundjera.
        P.S. Mlaz ne mora da bude konstantan(mislim na autu)
        Last edited by chaboo; 19.02.2014, 23:16.

        Comment

        • mirnke
          CBC Početnik
          • 19.02.2014
          • 6
          • maglaj
          • jetta2

          #5
          hladnjak

          Danas primjetim da mi je hladnjak poćeo puštati vodu.sipao sam onaj prah ali ne pomaže,pa me interesuje da li je komplikovano da se taj hladnjak zamijeni,da se ja upustim u taj posao.Jbg svaka ušteda je dobrodošla.

          Comment

          • Franjo
            Banovan
            • 14.08.2009
            • 2831
            • Inđija - Beograd
            • Renault megan II res

            #6
            Veoma jednostavno, ali ti ne bih preporučio, jer nakon punjenja rashladnom tečnosti, treba odzračiti sistem i ispitati ceo sistem hlađenja-grejanja.

            Comment

            • chaboo
              CBC Veteran
              • 17.06.2012
              • 195
              • Beograd V.Mostanica
              • citroen C5 hdi

              #7
              Slabo grejanje ,pa procureo hladnjak hmm sve to mi smrdi na dihtug glave uzgred taj auto nema odzrake rashladnog sistema sipas u bocu pustis da dostigne radnu temp I otvori thermostat upali ventilator I po potrebi dolijes I proveris opet kada se ohladi nivo.
              Last edited by chaboo; 22.02.2014, 13:44.

              Comment

              • mirnke
                CBC Početnik
                • 19.02.2014
                • 6
                • maglaj
                • jetta2

                #8
                radio sam dihtung prije dvije godine.

                Comment

                • ragazzoni
                  CBC Senator XXL
                  • 24.02.2009
                  • 774
                  • Obrenovac i okolina
                  • Opel Omega 2.0i-16v

                  #9
                  Nalij rashladnu tečnost ravno sa ulivnim grlom na posudi. Startuj motor, ne mora biti ni vreo ni hladan, može mlak. Dolivaj vodu dok se ne stabilizuje nivo, i prati ima li parnih(od pare i gasova), mehurova koji izlaze, mirišu na sagorele gasove. Uradi ovaj test, pa javi ima ili nema, pa ćemo onda dalje.

                  Od tečnosti za zaptivanje curenja, izdvojio bih Modričino sredstvo,, ne stvara talog, već se steže u dodiru sa vazduhom. Dobra su i Liqui moly, isti fazon, uvek su tečna i imaju male kristale unutar rashladne tečnosti, ne talože se ne zapušavaju kanale. Od prahova, mekinja, aleve paprike, bežim, iskreno imao sam loša iskustva da zečepe minimalne protoke i mala prelivna crevca.
                  ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                  Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                  Comment

                  • mirnke
                    CBC Početnik
                    • 19.02.2014
                    • 6
                    • maglaj
                    • jetta2

                    #10
                    hladnjak sam uspješno zamijenio,bolje nov hladnjak nego da strada još i vodena pumpa od ovih prahova,a za ove mjehuriće ćemo da vidimo.Je li treba nasuti iznad maximuma ili u granicama i pratiti da li se stvaraju mjehurići?

                    Comment

                    • Franjo
                      Banovan
                      • 14.08.2009
                      • 2831
                      • Inđija - Beograd
                      • Renault megan II res

                      #11
                      Ako si uradio, kao što je rekao ragazzoni, odzračio sistem, ne treba puniti iznad MAX, jer će nabijati pritisak! Može, usled toga, da izbaci vodu na čep. Pratiti nivo i po potrebi dopunjavati, najbolje, nešto ispod MAX. Gubljenje vode, nivo ispod MIN, može biti signal ozbiljnog kvara, kao zaptivka glave motora. Najčešće pračeno, pregrevanjem motora.

                      Comment

                      • ragazzoni
                        CBC Senator XXL
                        • 24.02.2009
                        • 774
                        • Obrenovac i okolina
                        • Opel Omega 2.0i-16v

                        #12
                        Punjenje do vrha je samo u službi lakšeg dijagnostikovanja. NIKAKO ne puniti do vrha za radno stanje
                        ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                        Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                        Comment

                        Working...
                        X