Clio posuda za vodu stalno prazna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • expendable
    CBC Senator XXL
    • 04.11.2009
    • 3662
    • Bor

    #16
    Dobro je da niste bili povređeni (sreća u nesreći). Žao mi je zbog toga što ti se desilo.
    Na žalost još jedna potvrda da i 40km/h može biti previše ma kako to izgledalo. Blato (opalo lišće u jesen) može biti kao led, što se na žalost i pokazalo u ovom primeru. Jednostavno kada nema prijanjanja više nije ni bitno šta je uzrok (aquaplaning takođe).
    Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Ne znam tamošnje cene popravke ali za ovde je na granici ako se farba ceo auto ako je računao delimično farbanje onda je previše. Popravka je ni tamo ni vamo ali mislim da se više isplati popraviti uz razumnu cenu nego ga dati za otpad, naravno ukoliko je motor i ostatak dobar za dužu upotrebu.

      Nisam stručnjak za cen polovnih (nameravam da postanem ) ali je otprilike da ćeš prodajom auta i dodavanjem za neki drugi sličan proći skuplje nego da ovaj popraviš. Plus je što ovde znaš šta ne valja.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • b_samardzic
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 1557
        • Smederevo

        #18
        Operi auto pa onda sagledaj stetu. On je u voznom stanju. Zamena vrata krila i branika.

        Mozes polovno da nadjes u istoj boji i ostaje samo zadnji deo da se doradi.

        Proveri jos jednom dali je stub pomeren. Hitna su samo vozaceva vrata i krilo.

        Comment

        • borbar
          CBC Član
          • 07.07.2011
          • 32
          • Banja Luka
          • Skoda Octavia-1.6b/p

          #19
          Zvao sam otpade u okolini. Kazu Clio u ispravnom stanju iz Slovenije za dijelove dovoze za 400-500 eura. Zvao sam vise otpada i sve je to tu negdje.
          Nekako smo ga vec prezalili. Mislili smo ga prodavati svejedno ove godine. Ovako smo samo ubrzali prodaju i kupovinu necega veceg. Planiramo prosirenje porodice, svaki vikend smo na putu(ili kod mojih ili kod zeninih) a Clio nije imalo klime, presao je 199 550 kilometara na satu, curilo je ulje na glavi motora. I da, kada smo udarili u brdo, savio se vezni lim(ili kako se vec zove ono sto je ispod hladnjaka a spaja lijevi i desni blatobran) i on je podigao hladnjak i prednja sajba je pukla ali se nije sasula. Jbg. Znaci pored limarije trebace para i za mehaniku i sajbu.

          Ne znam da li sam pominjao ali u njema ima ugradjen plin. BRC je proizvodjac opreme. Cuo sam se sa majstorom koji mi je ugradjivao plin da li je moguce da se plin prebaci u neko drugu auto. Rece bez problema se moze prebaciti uz odredjene modifikacije. Mislim da je pominjao druge dizne. Planirao sam sad kupiti Renault Megane 2 1.6 16v benzin karavan. Razlog zasto Renault je zato sto imam majstore kojima vjerujem u Brodu, u Banja Luci i u Novom Gradu. Megane zato sto mi treba veci auto a da nije prevelik i da registracija nije preskupa a i svidja mi se auto.
          Posto se i Dora ukljucio evo pitanje za njega(znam da postoji tema moze li gas u ovaj auto ali kad smo vec ovdje). Kakva su iskustva sa plinom i ovim autom?
          Trebam li na nesto posebno obracati paznju prilikom kupovine polovnog Megana?
          http://staznacisanjati.xyz/

          Comment

          Working...
          X