Corsa 1.3 CDTI z13dt problem sa paljenjem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Flojd016
    CBC Član
    • 21.06.2010
    • 32
    • Leskovac

    Corsa 1.3 CDTI z13dt problem sa paljenjem

    Corsa 1.3 CDTI z13dt Kada je hladna pali bez problema i kad upali startuje ubrzava ne gasi se i ne trese. Medjutim ponekad uglavnom kad je motor zagrejan( retko se desi da mora dvaputa da se da kontakta da bi upalio kad je hladan) i posle kraće vožnje neće iz prve da upali. Počne da radi kao na tri klipa . posle krace pauze dam dvaput kontakt i on upali i sve radi normalno. Jedamput sam morao da cekam pola sata pa je onda upalio. Čitao sam na nekom forumu da je čovek sa istim problemom (posle reparacije dizni i pumpe ) nakraju zamenio EGR i tek tad je uspeo da otkloni kvar.

    Interesuje me dali se neko susretao sa tim problemom do sada i dali zna sta bi mogao da bude uzrok teskom paljenju. Nisam bas pri parama pa mi eksperimentisanje sa diznama pumpom i td.. nebi baš prijalo.

    Unapred hvala na savetima.

    Pozdrav!
  • Delkan
    CBC Senator XXL
    • 14.06.2005
    • 829
    • 60 km From BG,West

    #2
    Za početak,odeš do normalnog majstora i očitaš dijagnostikom pritisak u railu na verglanju i kad je hladan i kad je vruć.

    Comment

    • Flojd016
      CBC Član
      • 21.06.2010
      • 32
      • Leskovac

      #3
      sta podrazumeva pod tim normalan majstor?

      Comment

      • Delkan
        CBC Senator XXL
        • 14.06.2005
        • 829
        • 60 km From BG,West

        #4
        Normalan u smislu da ti neće zameniti par delova (na pr. pumpu i dizne) pre nego uopšte shvati u čemu je problem.

        Comment

        • Delkan
          CBC Senator XXL
          • 14.06.2005
          • 829
          • 60 km From BG,West

          #5
          Znaš kako,mi sad tu možemo da nabadamo da je svašta,ali dok se ne zasuču rukavi i neko nabode bilo kakvu dijagnostiku u tu Corsu nema tu ništa od popravke.
          Pošto si iz Leskovca,obratiš se članu nina996,on ti svakako može rešiti problem.
          Ako imaš makar opcom,onda možeš malo sam,uz pomoć foruma.

          Comment

          • Flojd016
            CBC Član
            • 21.06.2010
            • 32
            • Leskovac

            #6
            Normalno da cu kod majstora da idem. Samo sam sa vremenom u bedaku pa sam Mislio da umedjuvremenu vidim da lj je jos neko imao takav problem i kako ga je rešio, ako ga je rešio. Vidim da kod Korse C sa ti m motorom to nije redak problem. Preso sam do sada 217344 Km. bez većih problema. Naravno auto je kupLjen polovan. Svi koji su dosada pisali o tom problemu su menjali prvo dizne (koje ni kod mene nisu bas savrsene) ali nisu sa tim resili problem. takodje. Samo je jedadan lik napisao da je resio problem zamenom EGR pa me interesuje i da li to ima neke logike. Spominje se i senzor radilice .

            Posdrav!

            Comment

            • Flojd016
              CBC Član
              • 21.06.2010
              • 32
              • Leskovac

              #7
              Negde sam čuo da Je dobro zs dizne ds se u dizel sipa malo motornog ulja. Jedan poklopac na 20l i da to navodno podmazuje dizne. Da li je to pomaže?

              Comment

              • alexa05
                CBC Senator XXL
                • 23.07.2006
                • 1769
                • Smederevo
                • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                #8
                Mozda si cuo za dvotaktol al za motorno ne verujem... I to sto si cuo obicno je vezano za pumpu a ne za dizne...
                EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                Comment

                • Flojd016
                  CBC Član
                  • 21.06.2010
                  • 32
                  • Leskovac

                  #9
                  To je ono popiješ čaj pa ako se izlečiš dobro, a ako se ne izlečiš onda nemože da škodi!

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Baš i nije tako, u ovom primeru može i da naškodi...
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • Flojd016
                      CBC Član
                      • 21.06.2010
                      • 32
                      • Leskovac

                      #11
                      Još to nosam probao Nisam smeo jer upravo neznam čemu sve može daškodi. A citam na drugom forum neki lik rešio ovaj moj problem zamenom četkica na anaseru . Malo neverovatno ali ipak hm.

                      Pozdrav!

                      Comment

                      • kalimero1
                        CBC Senator XXL
                        • 01.11.2010
                        • 318
                        • zagreb
                        • c5

                        #12
                        može biti da ti egr blokira,ali ga ne moraš odmah mijenjati jer na tom motoru je to živa tlaka
                        možeš ga za početak razraditi,treba skinuti filter goriva zajedno sa kućištem 2 matice m8
                        onda skineš 3 šarafa koji drže cijev od interkulera torx30,tek tada možeš do špule od egr-a
                        nju drže isto 3 šarafa torx25,kad to povadiš vidi jel ti se lagano pomiče egr kad ga gurneš
                        unutra mora se odmah sam vratiti.prije svega si pogledaj grijače,ti motori su osjetljivi na njih.

                        Comment

                        • Flojd016
                          CBC Član
                          • 21.06.2010
                          • 32
                          • Leskovac

                          #13
                          EGR sam cistio nekoliko puta jer se dosta zagaravi i onda auto slabije vuče, a onda sam ga blokirao i do sada a to je oko 10000Km nisam imao probleme osim sto se povremeno ukljuci lampica za proveru ispravnosti motora. EGr je radio sto se videlo kad se poveze na diagnostiku samo se cesto prljao ,verovatno zbog 95% gradske vožne. Na grejače sam i ja posumnjao ali posto se to uglavnom desava kad je motor koliko toliko zagrejan (posle kraće vožnje) to sam nekako odbacio. Zimus je na -18 palio bez problema.
                          Ma sto ga više slušam sve mi se čini da anaser ne ide tako veselo (ili sam počeo da tripujem), a i akumulator mi je još fabrički 2006g.

                          Probaću da ga dopunim pa da vidim sta se desava, Evo ovih dana od kako je zahladnilo radi bez problema pali ko ranije. Ko će ga više znati. Kad sam imao zastavu uvek sam znao zasto neće da pali. Ovo sad možeš doktorat da pišeš!

                          Pozdrav svima!

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Ako sad pali kad je hladnije onda nije akumulator, trebalo bi da je obrnuto.
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • Flojd016
                              CBC Član
                              • 21.06.2010
                              • 32
                              • Leskovac

                              #15
                              Tacno u pravu si onda je moguce da je alternator jer mi se cini da malo slabije okrece. Bice super ako je samo to. Mada cu morati pre toga i Akumulator da proverim koji mu je napon pri staartu motora.

                              Comment

                              Working...
                              X