Razmišljao sam gde da postavim pitanje, pa mi se ovaj thread nekako učinio kao najprikladnije mesto, s obzirom na to da se radi o sistemu napajanja gorivom, a pomoglo bi mi i samo ako bih došao do tehničke dokumentacije.
"Auto" je Opel Ascona 1.8i, 1985. godište, znači ajnšpric + elektro pumpa pored rezervoara. Pumpa se ne pali kada se da kontakt, već tek kada se zavergla i onda se ne isključuje dok se auto ne ugasi. Ako je ovo normalno ponašanje (a mislim da jeste) da li je normalno da pumpa non-stop nabija pritisak ili to gorivo nekako kruži od rezervoara do ajnšprica i nazad? Auto radi i na plin, pa tada pumpa nabija pritisak iako se benzin ne troši. Majstori nisu znali da mi sigurno odgovore na ovo pitanje, a mene interesuje jer mi od jednog momenta učestalo stradaju creva od pumpe prema filteru i od filtera do metalne cevi koja vodi prema motoru. Taj momenat je od pre par godina kada mi je auto nešto počeo da štuca na benzin pa je majstor to namestio tako što je (po njegovoj priči) izbušio neku posudicu u rezervoaru koja navodno služi da auto ne bi gubio dotok goriva na nagibima i u krivini kada ima malo goriva u rezervoaru, a presekao je i neko crevo koje vodi od rezervoara i zapušio ga šrafom i žicom (ovo sam jednom prilikom i lično video, to tako stoji bezveze).
Možda sam lupio za ovo da benzin kruži u sistemu, pa ako ima neko ko zna zasigurno kako to funkcioniše kod ovog matorca, bio bih zahvalan da mi objasni. Takođe bi od pomoći bilo i ako neko poseduje servisno uputstvo ili bar šemu sistema za napajanje gorivom.
Hvala unapred
"Auto" je Opel Ascona 1.8i, 1985. godište, znači ajnšpric + elektro pumpa pored rezervoara. Pumpa se ne pali kada se da kontakt, već tek kada se zavergla i onda se ne isključuje dok se auto ne ugasi. Ako je ovo normalno ponašanje (a mislim da jeste) da li je normalno da pumpa non-stop nabija pritisak ili to gorivo nekako kruži od rezervoara do ajnšprica i nazad? Auto radi i na plin, pa tada pumpa nabija pritisak iako se benzin ne troši. Majstori nisu znali da mi sigurno odgovore na ovo pitanje, a mene interesuje jer mi od jednog momenta učestalo stradaju creva od pumpe prema filteru i od filtera do metalne cevi koja vodi prema motoru. Taj momenat je od pre par godina kada mi je auto nešto počeo da štuca na benzin pa je majstor to namestio tako što je (po njegovoj priči) izbušio neku posudicu u rezervoaru koja navodno služi da auto ne bi gubio dotok goriva na nagibima i u krivini kada ima malo goriva u rezervoaru, a presekao je i neko crevo koje vodi od rezervoara i zapušio ga šrafom i žicom (ovo sam jednom prilikom i lično video, to tako stoji bezveze).
Možda sam lupio za ovo da benzin kruži u sistemu, pa ako ima neko ko zna zasigurno kako to funkcioniše kod ovog matorca, bio bih zahvalan da mi objasni. Takođe bi od pomoći bilo i ako neko poseduje servisno uputstvo ili bar šemu sistema za napajanje gorivom.
Hvala unapred

Comment