Opel Ascona 1.8i, pumpa za gorivo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sloba
    CBC Član
    • 11.07.2005
    • 25
    • Novi Sad
    • Opel Ascona 1.8i

    Opel Ascona 1.8i, pumpa za gorivo

    Razmišljao sam gde da postavim pitanje, pa mi se ovaj thread nekako učinio kao najprikladnije mesto, s obzirom na to da se radi o sistemu napajanja gorivom, a pomoglo bi mi i samo ako bih došao do tehničke dokumentacije.
    "Auto" je Opel Ascona 1.8i, 1985. godište, znači ajnšpric + elektro pumpa pored rezervoara. Pumpa se ne pali kada se da kontakt, već tek kada se zavergla i onda se ne isključuje dok se auto ne ugasi. Ako je ovo normalno ponašanje (a mislim da jeste) da li je normalno da pumpa non-stop nabija pritisak ili to gorivo nekako kruži od rezervoara do ajnšprica i nazad? Auto radi i na plin, pa tada pumpa nabija pritisak iako se benzin ne troši. Majstori nisu znali da mi sigurno odgovore na ovo pitanje, a mene interesuje jer mi od jednog momenta učestalo stradaju creva od pumpe prema filteru i od filtera do metalne cevi koja vodi prema motoru. Taj momenat je od pre par godina kada mi je auto nešto počeo da štuca na benzin pa je majstor to namestio tako što je (po njegovoj priči) izbušio neku posudicu u rezervoaru koja navodno služi da auto ne bi gubio dotok goriva na nagibima i u krivini kada ima malo goriva u rezervoaru, a presekao je i neko crevo koje vodi od rezervoara i zapušio ga šrafom i žicom (ovo sam jednom prilikom i lično video, to tako stoji bezveze).
    Možda sam lupio za ovo da benzin kruži u sistemu, pa ako ima neko ko zna zasigurno kako to funkcioniše kod ovog matorca, bio bih zahvalan da mi objasni. Takođe bi od pomoći bilo i ako neko poseduje servisno uputstvo ili bar šemu sistema za napajanje gorivom.

    Hvala unapred
    - Znate li vi ko je Abarth? Šta je to frizirani motor? Šta su to polirani kanali u glavi? Bregasta u glavi? Prednji diskovi...svećice sa platinskim elektrodama...magnezijumske felne?
    - Priznajem da sam zbunjen...
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    #2
    1) Pumpa

    2) Cevi i creva do

    3) Rail-a gde se nalaze dizne

    4) Regulator pritiska

    5) Creva i cevi nazad do rezervoara

    Redosled je taj i mozes da ga ispratis. Filter se nalazi negde na tom putu.

    Tebi je ili neispravan regulator ili zacepljeno povratno crevo.

    Comment

    • Sloba
      CBC Član
      • 11.07.2005
      • 25
      • Novi Sad
      • Opel Ascona 1.8i

      #3
      Meni se čini da je taj povrat umrtvljen tim šrafom, da li je moguće da auto radi na benzin i bez povrata?
      Koja je uloga regulatora?
      - Znate li vi ko je Abarth? Šta je to frizirani motor? Šta su to polirani kanali u glavi? Bregasta u glavi? Prednji diskovi...svećice sa platinskim elektrodama...magnezijumske felne?
      - Priznajem da sam zbunjen...

      Comment

      • kostaB
        CBC Član
        • 01.03.2008
        • 44
        • Aleksinac
        • Opel Vectra 1.6i

        #4
        On regulise pritisak goriva i dovodi ga na meru koja je propisana fabricki.Visak goriva preko povratnog voda se vraca u tu posudu u rezervoaru koju ti je taj majstor izbusio i iz te posude pumpa ponovo vuce gorivo i doprema ga do mesta gde se ubrizgava i sve tako u krug

        Comment

        • Sloba
          CBC Član
          • 11.07.2005
          • 25
          • Novi Sad
          • Opel Ascona 1.8i

          #5
          Hvala na logičnom i preciznom objašnjenju
          E sad samo još ako neko zna da mi kaže, da li je moguće da je povratni vod eliminisan, tj. da li bi auto tako radio?
          - Znate li vi ko je Abarth? Šta je to frizirani motor? Šta su to polirani kanali u glavi? Bregasta u glavi? Prednji diskovi...svećice sa platinskim elektrodama...magnezijumske felne?
          - Priznajem da sam zbunjen...

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Naravno da će raditi i naravno da će pucati creva jer nema povratnog voda da rastereti višak pritiska. Ako je pumpa ispravna ne shvatam šta je problem zameniti par creva i napraviti instalaciju kako treba...
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • b_samardzic
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 1557
              • Smederevo

              #7
              Preveliki pritisak u railu bi izazvao prebogatu smesu na leru.

              E sad to moze da se kompenzuje ali je onda prevelik ler gas, a potrosnja je prevelika.

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Jedino ako je neki pametnjakovic ako je nekada crkla pumpa tada stavio pumpu visokog pritiska za multipoint umesto za monopoint ubrizgavanje koje radi na daleko nizem pritisku. Mada bez slobodnog povrata goriva u rezervoar ne verujem da bi mogao da radi a da se to ne primeti sa pumpom visokog pritiska a pitanje je i sa adekvatnom pumpom kakav bi mu bio rad a da se to ne primeti ako je zatvoren povrat.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • chobo13
                  CBC Senator XXL
                  • 01.05.2009
                  • 1274
                  • pozega,srbija
                  • AUDI,VW

                  #9
                  najbolje izmeriti pritisak na dovodno a zatim na odvodnom crevu i naravno proveriti dal je zaptiveno povratno crevo koje sluzi za rasterecenje sistema.
                  kod ajnsprica sa 4 el dizne pritisak bi trebao biti od 3 do 5 bari,a kod monopointa oko 1.2bara,mada se to da proveriti u karakteristikama vozila u auto dati.i obavezno ugraditi kvalitetna creva...

                  Comment

                  • Sloba
                    CBC Član
                    • 11.07.2005
                    • 25
                    • Novi Sad
                    • Opel Ascona 1.8i

                    #10
                    Nema ništa dok sam ne zalegneš ispod auta i ispolivaš se sa par litara benzina
                    Elem, povratni vod nije bio začepljen, samo je preusmeren da u rezervoar ulazi na drugom mestu (otuda onaj šraf koji zatvara crevo gde je prvobitno ulazio povratni vod), ali je zato filter bio naopako okrenut (!?) džaba i strelica i sve.
                    Osim creva i pumpa je bila počela da vlaži pa sam zamenio i nju. Sada sa novom pumpom, crevima i filterom okrenutim kako treba, ništa ne curi, auti pali i radi normalno.
                    Hvala na pomoći
                    - Znate li vi ko je Abarth? Šta je to frizirani motor? Šta su to polirani kanali u glavi? Bregasta u glavi? Prednji diskovi...svećice sa platinskim elektrodama...magnezijumske felne?
                    - Priznajem da sam zbunjen...

                    Comment

                    Working...
                    X