Seat 1.4 benzin blinka lapica ulja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gardans
    CBC Član
    • 31.01.2009
    • 21
    • Novi Sad

    Seat 1.4 benzin blinka lapica ulja

    Imam seata 1.4 blinka mi lampica od ulja u pravilnim intervalima kad je auto zagrejan u voznji. Najcesce uz brdo pri 2000 obrtaja. Ulje menjano redovno sa filterom. Skidan karter proveravani lezajevi zamenjena uljna pumpa zamenjeni senzori. Menjani hidro podizaci pre 10000 i ponovo se cuju. Lampica i dalje blinka.

    Послато са SM-G361F уз помоћ Тапатока
  • expendable
    CBC Senator XXL
    • 04.11.2009
    • 3662
    • Bor

    #2
    Ovde bi Ragazzoni mogao da kaže više ...
    Dok se ne javi on (ili neko od majstora sa iskustvom) samo par reči.
    Ne zvuči dobro (inače) ... počeo si od najmanje verovatnih uzroka (uljna pumpa i senzori), i za sada rezultat nula (doduše isključio si dva uzroka, uljna pumpa je zaista retko u pitanju, btw ona ne pravi (viskok) pritisak, već je "cirkulaciona" (to joj je uloga)).
    Onda ne ostaje mnogo toga ... Najčešće se radi o povećanim zazorima radilice (no kažeš da su proveravani (mernjem?)).
    Najmanja šansa je da je do elektrike (elektronike) i problema na tabli (kad sve ostalo radi) što bi želeo da bude (jer sve drugo je lošija opcija, no ne gubi vreme sa autoelektričarem).
    I ... hidro podizače si džaba menjao ... kod tog motora leka nema ("čuju se" i kad je motor nov, zavisno od (ne)sreće pri kupovini).
    I da ne budem "glasnik loših vesti", ostavljam da sve razloge (moguće, a nema ih mnogo) navede neko iz mašinske struke. Nijedan od njih nije "dobra vest".
    Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

    Comment

    • sErGiO
      Moderator
      • 30.01.2007
      • 2769
      • Neko selo pored Beogr
      • Alfa Romeo 156SW

      #3
      Mozda nebi bilo lose da napise koje ulje koristi i odakle nabavlja isto.

      Comment

      • gardans
        CBC Član
        • 31.01.2009
        • 21
        • Novi Sad

        #4
        Sto se tice ulja sipam castrol 10-40. Pre per hiljada kilometara nasuto gušce ulje nista nije pomoglo. Ulje majstor nabavlja u buradima od po 60 litara verovatno iz veleprodaja.Primetio sam i dosta sive mase na čepu i na isparivaču. Da kupim ulje na nekom drugom mestu i da probam sa drugim uljem. Mislim da su ove dve srvari pocele da se desavaju istovremeno. Jos da napomenem da se to desava zadnjih 10000 kilometara ili godinu dana.

        Послато са SM-G361F уз помоћ Тапатока

        Comment

        • gardans
          CBC Član
          • 31.01.2009
          • 21
          • Novi Sad

          #5
          Jos de napomenem da je zamenom uljne pumpe blinkanje ređe ali se dešava. Uglavnom auto put i brda. Ranije je bio slucaj i u gradskoj voznji.

          Послато са SM-G361F уз помоћ Тапатока

          Comment

          • expendable
            CBC Senator XXL
            • 04.11.2009
            • 3662
            • Bor

            #6
            Po svemu napisanom najviše liči na povećane zazore ležajeva radilice (kolenastog vratila) ili istrošenost rukavaca i/ili čeonih naslona iste.
            U svakom slučaju "miriše" na potrebu za remontom motora (većim ili manjim). Obično uz ovo treba da se uradi još po nešto (kad se već skida motor), pa treba videti koliko se to isplati ili ne.
            Ostaje mogućnost da je nešto banalnije (ali čisto sumnjam).
            Moguće da dolazi do razređenja ulja gorivom (ili antifrizom).
            U svakom slučaju što se duže vozi sve će veći problem biti.
            Već je potrošen novac bez ikakvog efekta (sugeriše da menjaš majstora, čak iako nije namerno "vaćarenje" opet je intervencija (koliko god da je koštala) bila nepotrebna). Ako baš poznajete majstora možda Vam nije hteo reći da motor mora na "generalnu" (pre ili kasnije, ali svakako uskoro, što pre to bolje) tj. da mora da se rastavlja da se vidi u kom je stanju. Onda nije baš ni prijatelj, bolje reći (stvarno) šta je nego razvlačiti i praviti nepotreban trošak.
            Ostaje da se premeri kompresija ... ako je dobra onda je već 99% do ležajeva a ako je do ležajeva u velikom % je i do radilice pa to mora da se sredi (a nije baš jeftino).
            Ako nastavite da vozite popravka će biti sve skuplja. Doduše, možda možete voziti još godinu-dve ako nećete remontovati motor.
            Naravno, možete uvek "po drugo mišljenje" ali sve miriše baš na ovo.
            Nisam iz mašinske struke ali problem sa ležajevima se uglavnom manifestuje posle auto-puta na leru (nizak pritisak, pali se lampica).
            Obzirom da nije to nego se pad pritiska (verovatno senzor/indikator "visokog pritiska") dešava pri opterećenju motora i pri visokim obrtajima (uz to da viskoznije ulje nije pomoglo, u prvom slučaju uglavnom pomaže, bar neko vreme) onda je još verovatnije da je istrošenost radilice (rukavaca), pa se mora obraditi (kasnije ćete je morati menjati, ako preterate sa korišćenjem takvog motora, i ako ga (naravno) opterećujete).
            Što pre u neki kvalitetan servis. Problem je što "obim posla" ne može biti dobro procenjen pre rastavljanja (pre toga skidanja) motora, što već samo po sebi dosta košta (skupa dijagnostika).
            Eto, vesti nisu dobre ali (često) "istina boli".
            Nadam se da nisam u pravu, ali poradite na tome da neko od mehaničara potvrdi ili (još bolje) negira gore navedene mogućnosti.
            Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

            Comment

            • Delkan
              CBC Senator XXL
              • 14.06.2005
              • 829
              • 60 km From BG,West

              #7
              Da li je neko do sada izmerio pritisak ulja manometrom u režimima hladan,topao,vreo posle vožnje na leru,sa pola gasa i sl?
              Koji je to tačno motor? Godište,model?

              Comment

              • gardans
                CBC Član
                • 31.01.2009
                • 21
                • Novi Sad

                #8
                Nije. Motor je 1.4 8t ventila kodna oznaka AKK 2002 godina.

                Послато са SM-G361F уз помоћ Тапатока

                Comment

                • stevak
                  CBC Senator XXL
                  • 31.05.2009
                  • 1215
                  • Zemun
                  • Saab 9000 cs 2.0T

                  #9
                  Originally posted by gardans View Post
                  Da kupim ulje na nekom drugom mestu i da probam sa drugim uljem. Mislim da su ove dve srvari pocele da se desavaju istovremeno.
                  Nije mi jasno zašto prva sumnja nije pala na kvalitet ulja, pogotovo kad se ima u vidu druga rečenica!? Nekako mi je logičnije da se prvo krene od najjednostavnijeg i najlakše rešivog.
                  Last edited by stevak; 29.01.2017, 20:46.
                  ex SAABotražitelj

                  Comment

                  • b_samardzic
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 1557
                    • Smederevo

                    #10
                    Originally posted by gardans View Post
                    Primetio sam i dosta sive mase na čepu i na isparivaču.
                    Ova rečenica mi nije jasna. Sta je siva masa na isparivaču?

                    Comment

                    • gardans
                      CBC Član
                      • 31.01.2009
                      • 21
                      • Novi Sad

                      #11
                      Iber lauf

                      Послато са SM-G361F уз помоћ Тапатока

                      Comment

                      • Delkan
                        CBC Senator XXL
                        • 14.06.2005
                        • 829
                        • 60 km From BG,West

                        #12
                        Mislim da treba da utvrdiš(tj. majstor da utvrdi) koliki je pritisak tacno u tom trenutku kad lampica blinka,pa makar se vozio sa manometrom na haubi...
                        Ja ne bih nikad menjao uljnu pumpu dok ne vidim kakav je pritisak.
                        Možda je neka glupost,tipa instalacija ili slično.

                        Comment

                        • BJL
                          CBC Senator
                          • 20.05.2013
                          • 275
                          • backa palanka
                          • golf 3 1.8

                          #13
                          Upravo tako, prvo premeriti pritisak ulja u raznim rezimima, ako je pritisak u granicama normale onda videti senzor tj davac pritiska ulja, ako je i to ok onda nesto oko elektronike na satu

                          Comment

                          • gardans
                            CBC Član
                            • 31.01.2009
                            • 21
                            • Novi Sad

                            #14
                            Pritisak gubi na bregastoj. Ima dosta lufta.

                            Послато са SM-G361F уз помоћ Тапатока

                            Comment

                            • Ercov031
                              CBC Početnik
                              • 08.02.2021
                              • 1
                              • Srbija
                              • Da

                              #15
                              Pritisak gubi na bregastoj. Ima dosta lufta.

                              Drug jesi zamenio bregastu,pali li lampicu od ulja posle zamene bregaste?

                              Comment

                              Working...
                              X