Dihtung glave za zamjenu ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • boka003
    CBC Član
    • 06.09.2016
    • 20
    • Banja Luka
    • F30 LCI

    Dihtung glave za zamjenu ?

    Pozdrav,

    Izgleda da auto stvara velik pritisak, pukao mi je bio cep za izracivanje sistema za hladjenje, a prije toga i boca za antifriz.


    e46, 325i, m54b25, benzin

    Majstor predpostavlja da je dihtung glave ili sama glava.

    Koji su simptomi ako je otisao dihtung glave ?

    Ovih dana cu kod drugog majstora da pregleda auto, sta bi jos moglo da utice na velik pritisak u sistemu ?

    Imam otvorenu temu za 'opadanje obrtaja' moguce da je i to simptom zbog velikog pritiska ?

    Sent from my Letv X500 using Tapatalk
  • hirurg83
    CBC Senator XXL
    • 26.02.2014
    • 398
    • Banjaluka
    • VW Jetta

    #2
    Pogledaj gubi li vodu, dal su crijeva tvrda kad auto radi, dal budu tvrdja kad dodajea gas.
    Provjeri kakva je boca i voda, da li ima primjesa ulja, da li u boci ima tragova ulja, ppgotovo dio do kog bude voda.
    Provjeri mjerac ulja, da li ima naznake vode po sebi.
    Da li se grije auto mnogo brze nego prije?
    Kad je na radnoj temp i kad upalis grijanje desava li se da ostanes bez grijanja odnosno da slabo grije da nema velike toplote.
    Kalvo je stanje vodene pumpe? Kakvo je stanje hladnjaka? Da li je cureo pa si sipao prah u tekucinu?
    Termostat stanje? Dal otvara?

    Comment

    • boka003
      CBC Član
      • 06.09.2016
      • 20
      • Banja Luka
      • F30 LCI

      #3
      Hvala na odgovoru

      Nakon sto sam mjenjao antifriz, crijeva su bila meka, ali vec sutradan nakon voznje su bila dosta tvrdja, ali opet ne tvrda kao kamen.

      Takodje kada sam mjenjao crijeva od plina, bilo je nesto kao malo crno (tamnije) moguce ulje.
      Pokusacu skinuti bocu pa da vidim da li na dnu ima ulja.
      Inace auto gubi ulje po malo.

      Na mjeracu ulja koliko sam primjetio nema naznaka vode.

      Hmm brzinu grijanja nebi mogao da uporedim, ali preko zime mi se desavalo da dosta sporije grije i treba mu dosta vremena da pocne toplo da grije.

      Kako bi mogao da provjerim vodenu pumpu ili hladnjak ?
      Hladnjak ne pusta vodu. Nisam sipao nikakav prah u tekucinu dok je auto kod mene (oko 2 godine).

      Majstor je gledao termostat i kaze da je ok, mislim da im se termistat otvara tek na 98-100°

      Sent from my Letv X500 using Tapatalk

      Comment

      • kalimero1
        CBC Senator XXL
        • 01.11.2010
        • 318
        • zagreb
        • c5

        #4
        na tim motorima je bolest vodena pumpa dihtung i termostat jako rijetko,ako si dobro odzračio
        sistem,upali auto i ako ti je na radnoj temperaturi jedno crijevo hladno vjerovatno se raspala turbina
        na v.pumpi,da ju skineš moraš otšarafit visko ključ 32 i ima ti kontra navoj-lijevi.

        Comment

        • boka003
          CBC Član
          • 06.09.2016
          • 20
          • Banja Luka
          • F30 LCI

          #5
          Ono crijevo sto ide u bocu za antifriz bude toplo, ugrije se.

          Provjericu i sutra druga grijva, mada trebala bi sva biti topla ako voda cirkulise ?

          Sent from my Letv X500 using Tapatalk

          Comment

          • hirurg83
            CBC Senator XXL
            • 26.02.2014
            • 398
            • Banjaluka
            • VW Jetta

            #6
            Kad termostat otvori trebalo bi da sve bude vrucu i da u bocu dolazi voda. Kad je hladan nije tako. Kad je mjenjana pumpa?

            Comment

            • boka003
              CBC Član
              • 06.09.2016
              • 20
              • Banja Luka
              • F30 LCI

              #7
              Budu vruca sva crijeva,
              A auto je kod mene 2 godine, pumpa kod mene nije mjenjana, ne znam da li je prije.
              Recicu majstoru da i pumpu provjeri.

              Comment

              • hirurg83
                CBC Senator XXL
                • 26.02.2014
                • 398
                • Banjaluka
                • VW Jetta

                #8
                Moguce je da ona ne gura. Otisla. Ljudi budu aljkavi, nece da mjenjaju. Mrsko im

                Comment

                • boka003
                  CBC Član
                  • 06.09.2016
                  • 20
                  • Banja Luka
                  • F30 LCI

                  #9
                  Mada cini mi se da je bila mjesavina antifriza i malo ulja u crijevima (nesto tamnije boje), to mi bas vuce da dihtung ili glavu.
                  A provjericu svakako pumpu i zamjeniti, pumpa mi nije neka velika investicija.

                  Hvala

                  Comment

                  • kalimero1
                    CBC Senator XXL
                    • 01.11.2010
                    • 318
                    • zagreb
                    • c5

                    #10
                    ako ima ulja vjerovatno propušta hladnjak ulja

                    Comment

                    • boka003
                      CBC Član
                      • 06.09.2016
                      • 20
                      • Banja Luka
                      • F30 LCI

                      #11
                      jedno crijevo je hladno (donje) dok ke drugo toplo ( sto ide u bocu za antifriz)

                      Odoh sada da prekontrolisem vodenu pumpu.

                      Sent from my Letv X500 using Tapatalk

                      Comment

                      • kalimero1
                        CBC Senator XXL
                        • 01.11.2010
                        • 318
                        • zagreb
                        • c5

                        #12
                        ako se tako voziš od kad si postavio pitanje lako je moguče da si več sjebao glavu.

                        Comment

                        • boka003
                          CBC Član
                          • 06.09.2016
                          • 20
                          • Banja Luka
                          • F30 LCI

                          #13
                          Nije vozen, mozda 2 puta od tada po 10ak min.

                          Mada odavno je taj problem.
                          Odveo sam da mu provjere kompresiju, pa se javljam uskoro sa vise informacija

                          Sent from my Letv X500 using Tapatalk

                          Comment

                          Working...
                          X