Treba da menjam plocice na autu, punto '97god. 1.2 44kw. U ponudi imam, etf, lukas i delfi. Koje uzeti???
Koje plocice???
Collapse
X
-
ETF.
A evo mali test sta finci kazu od raznim proizvodjacima plocica. Na finskom je ali tabela se moze razumeti. U pdf formatu je pa se malo duze ucitava.
Lancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
-
Znam da Delphi nisu nista narocito jer ih imam na autu trenutno. Da ne kazem da su lose, ali...
Dobre su recimo EBC Greenstuff ili Red verzija samo ih je teze naci a i kostaju green duplo vise nego standardne koje su 30-40 eura. Red jos vise. Pa ko moze i voli....
Stvarno su ETF zanimljive na ovom testu gore a i cena im je super dobra za takav kvalitet.
Comment
-
-
Koja zlatna sredina kad Lukas kosta 66 eura, ETF samo 38 a provereno ODLICAN Ferodo PREMIER 67,7 eura.
Cene su sa onog gore teksta i ja ne stojim iza tacnosti podataka.
Sa takvim cenama ja ne bi hteo ni da probam Lukas s obzirom da vec znam kakve su Ferodo.
Nisam hteo nikako da kazem da Lukas ne valjaju nego da nema rezona da se menja konj koji dobija trke. Niti je cena kompetitivna, niti se igde pominju, niti ih vecina dealera drzi na lageru. Bas se pitam zasto.
Toliko su dobre da im ne treba reklama?
Hocu da kazem da ne mozemo bas uvek da biramo a posebno ako je hitno.
Nesto sto mi uopste nije jasno je to da vi u Srbiji imate VECI izbor brandova nego mi ovde u EU.
Nisam neki rodjeni skeptik ali sumnjam u originalnost i kvalitet mnogih stvari koje se tamo prodaju. Toliko "frljanje" markama kao krompirima.
To ni pas s maslom ne bi pojeo.
S druge strane mogu da razumem da na netu ima svega ali u rafovima radnji toliki izbor? Dajte, bre... Gde to ima pa da pazarimo na jednom mestu sve? Ne znam. Mozda ja ipak zivim u zaostaloj sredini mada trazim i u susednim zemljama mnoge stvari pa nema a u BGD na izvolte da biras jos i marku. Lepo je to ako je tacno i bez neke prevare.
Comment
-
-
ljudi, hvala na savetima u svakom slucaju.
to da mi ovde imamo toliki izbor nismo mi krivi, ali ono u sta sam siguran jeste da kod nas kvalitet delova nije kao u EU. mozda gresim ali mislim da je tako, ipak smo mi balkan i istok za njih.
danas idem da kupim plocice, videcu dvoumim se izmedju etf ili lukasa, delfi sigurno necu.
Comment
-
-
Nisam ja nikako anti protivan samo smatram da su plocice nesto od cega zavisi sigurnost i to ne uvek nego SAMO JEDNOM najcesce.
Stoga treba cetvore oci otvoriti kad su takvi artikli u pitanju.
Eto, CannonN je imao konkretan predlog i objasnio plasticno kako se ponasa jedan brand koji on poznaje. Takodje je i cena sasvim ok za njih.
U tom slucaju to i nije zlatna sredina nego cak i veoma povoljno za kupovinu.
Neko je ovde nekad pisao na forumu da neki od tih manjih Fiata ima OPASNO dobre kocnice. Ne secam se o kom se radi.
TO treba naci i videti zasto su te kocnice bas tako dobre tj. imaju zestok "bite". Nije samo ni u ceni fora.
Ovo zadnje je veoma vazno sto se takva vozila tamo kod vas masovno voze. Ako se vec zna sta je najbolje onda dileme nema a ostali proizvodjaci neka cesaju glavu i neka se izbore ako su bolji. Sve je to u nasu korist.
Comment
-
-
Gde si ti nasao po 66Eura, u pancevu su Lukas oko 45 eura, ali mislim da treba da promenis prodavnicu delova...
Ja mislim da od svega toga najbolje da uzmes ATE nemacka, koce ko lude, i cena im je tu negde oko 50eura. Original mozes da nadjes u jednoj velikoj prodavnici u Beogradu, a ako menjas i diskove (naravno ATE) sve ce te izaci manje od 80eura. U kombinaciji diskovi+plocice stajes u mestu, ako imas dobre gume naravno (ja sam imao TOYO)... Dobre gume su veoma bitne, kao i kocnice
Ovo iz iskustva bas sa Puntom I, 54kw...Stilo 1.9JTD 16v 140KS
Comment
-
-
Nije on nista nasao, to je cena plocica sa testa u inostranstvu.
Kako to plocice koce kao lude i staju u mestu? Sve staju u mestuTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
etibor.
Te cene su jace nego kod nas ovde u Belgiji.
Jel taj prodavac narucuje preko interneta?
Moz' misliti tek koliko su dobre one polocice od 25 eura tamo (a mozda i stvarno jesu solidne) nisam probao.
Da, svake koce u mestu, ali dok se to dessiiiii.
Danas vise koci ABS nego gume za one koji ga imaju.
Zasto? Pa zato sto vecina vozaca "ne ume" da koci a tada uglavnom ne pomazu nikakve gume. Po blatnjavom putu ili pesku (prasini) ne pomazu ni kozne gace.
Nesumljivo je sigurno da su svake markirane plocice dovoljno dobre mada nemaju isti karakter.
Uvek je pretpostavka da ce ljudi voziti auto onako za sta je namenjen ali kad to vise nije u skladu onda je sasvim druga prica na snazi jer nikakva "normalna" pravila ne vaze.
Niko nam jos nije rekao koje plocice ugradjuje Fiat kao prvu ugradnju.
Comment
-
-
Prva ugradnja u Punto I je bila Lukas... Sigurno.
A ATE su u istoj klasi, malo bolje. Trik je u tome koliko se koji materijal greje i kako koci kada se ugreje na skoro 200 stepeni, ako recimo ides nizbrdo ili mnogo kocis uzastopno. Ko je razumeo, razumeo je. A probaj da stavis gume od 15 eura i BREMBO kocnice, i stavi Lukas kocnice i Michelin gume pa probaj koji ce pre da se zaustavi...Stilo 1.9JTD 16v 140KS
Comment
-
-
Ma razumeli smo se.
Nisam ni pominjao nikakvu marku nego ABS sistem.
Hvala sto si nam rekao koja je prva ugradnja za Punto.
Pitam se samo koji li to auto vozi CannoN kad njega Lukas kosta 1800din. sto je duplo jevtinije nego u Pancevu za Fiata.
Comment
-
Comment