Imam Ladu 1,6 16 V i čuo sam da im često odlaze lamele bez obzira na stil vožnje (oko 40000) a da se od neke Alfe lamela može koristiti i onda se pleše 70000km. Da li neko zna od koje Alfe?
Lamela za Ladu od neke Alfice
Collapse
X
-
samo lamela,korpe su drugacije kao i drug lezaj,ja sam na cromu stavljao ladinu jer se 70% udobnije vozi od fiatovih divci,a na unu 1.0 fire sam ubacio tavrijinu iz istog razloga,jer ruske lamele se brze trose ali ne tresu na kretanju,pogotovo u gradsim guzvama na usponu kad najvise treba
s obzirom da danas vvaka kuca nesto pravi,tako i lamele,pa cak i taj sachs nije sto bi trebao biti,Indjija pravi obloge,St.Pazova nituje a Nova Pazova ambalazu,i ode kao oridjidji,zato kod rusa na Bubanj Potoku uzmes rusku sa zelenim oblogama i ne razmisljas bar 25000,prva ugradnja moze da predje veliku kilometrazu ali ovo sto ima zaboravu,na drugoj,eventualno trecoj zameni ulja menjaj i lameluko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Comment
-
-
Kada smo već kod lamela za Ladu prodaje se neki italijanski i neki američki set pa neznam kako su se pokazale. Za ovaj američki kažu da se radi po Sachovoj tehnologiji i kažu da je mnogo bolji... Isto sam čuo da se lamele kod najnovijih Lada ne repariraju zato što kao posle ne naležu dobro na zamajac... Ko bi znao šta je istina...
PS Ljubo, vidim da voziš poslednju staru Alfu ove posle 75-ce su sve na Fiatovoj platformi.Respekt za auto.
Comment
-
-
da fala,nego ako su i zamajac i korpa dobri,samo lamela i teraj,u krajnjem slucaju i korpa se moze obraditi a moze i remontovati,ima par ljudi za koje kazu da rade dobro remont,ali ih nisam probao,ima ( http://www.malinic.com/ ),ljudi ih preporucuju,zovi pitaj,pa javi sta napravi u normalnoj racunici,da ne bude ono 100e lamela i 150e korpa + ruke 100e za zamenu i ispade kao sinterusa za trkeko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Comment
-
Comment