Lamela za Ladu od neke Alfice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lamela za Ladu od neke Alfice

    Imam Ladu 1,6 16 V i čuo sam da im često odlaze lamele bez obzira na stil vožnje (oko 40000) a da se od neke Alfe lamela može koristiti i onda se pleše 70000km. Da li neko zna od koje Alfe?
  • ljube-kugla
    CBC Senator XXL
    • 04.05.2006
    • 1531
    • batajnica

    #2
    ako je kao klasicna ladina sa 20.zuba i precnik fi 200,onda od alfe 164 i fiat crome,ako je fi 185 sa 20.zuba,onda je od tavrije i fiat una 1.0fire,gde je duze srce to se skrati a gde je krace to ne smeta
    ko na nas krene iz mesta je naje&o
    a sto nas je vise,jaci smo

    Comment


    • #3
      Hvala batice!!!

      PS da li onda kupujem sve u kompletu (korpu, druk lager i lamelu), ili mogu lamelu a postojeći druk lager i korpu?

      Comment

      • nemanya
        CBC Veteran
        • 29.03.2008
        • 199
        • Beograd

        #4
        Nemaš potrebe to da radiš.

        Kupi SACHS set za Ladu ili neki drugi kvalitetniji i uživaj.
        "..da ima karburator,ja bih znao da ga ... produvam. Al' ova elektrika,sve neke dizne i koješta..ki da teraš šporet.."

        Comment

        • ljube-kugla
          CBC Senator XXL
          • 04.05.2006
          • 1531
          • batajnica

          #5
          samo lamela,korpe su drugacije kao i drug lezaj,ja sam na cromu stavljao ladinu jer se 70% udobnije vozi od fiatovih divci,a na unu 1.0 fire sam ubacio tavrijinu iz istog razloga,jer ruske lamele se brze trose ali ne tresu na kretanju,pogotovo u gradsim guzvama na usponu kad najvise treba

          s obzirom da danas vvaka kuca nesto pravi,tako i lamele,pa cak i taj sachs nije sto bi trebao biti,Indjija pravi obloge,St.Pazova nituje a Nova Pazova ambalazu,i ode kao oridjidji,zato kod rusa na Bubanj Potoku uzmes rusku sa zelenim oblogama i ne razmisljas bar 25000,prva ugradnja moze da predje veliku kilometrazu ali ovo sto ima zaboravu,na drugoj,eventualno trecoj zameni ulja menjaj i lamelu
          ko na nas krene iz mesta je naje&o
          a sto nas je vise,jaci smo

          Comment


          • #6
            Kada smo već kod lamela za Ladu prodaje se neki italijanski i neki američki set pa neznam kako su se pokazale. Za ovaj američki kažu da se radi po Sachovoj tehnologiji i kažu da je mnogo bolji... Isto sam čuo da se lamele kod najnovijih Lada ne repariraju zato što kao posle ne naležu dobro na zamajac... Ko bi znao šta je istina...

            PS Ljubo, vidim da voziš poslednju staru Alfu ove posle 75-ce su sve na Fiatovoj platformi. Respekt za auto.

            Comment

            • ljube-kugla
              CBC Senator XXL
              • 04.05.2006
              • 1531
              • batajnica

              #7
              da fala,nego ako su i zamajac i korpa dobri,samo lamela i teraj,u krajnjem slucaju i korpa se moze obraditi a moze i remontovati,ima par ljudi za koje kazu da rade dobro remont,ali ih nisam probao,ima ( http://www.malinic.com/ ),ljudi ih preporucuju,zovi pitaj,pa javi sta napravi u normalnoj racunici,da ne bude ono 100e lamela i 150e korpa + ruke 100e za zamenu i ispade kao sinterusa za trke
              ko na nas krene iz mesta je naje&o
              a sto nas je vise,jaci smo

              Comment


              • #8
                Čuo sam za ovog iz Ostružnice da dobro radi. Medjutim, za sada ova moja lamela dobro vuće pa ga za sada neću zvati. Samo sam se raspitivao onako zlu netrebalo. Pozdrav!

                Comment

                Working...
                X