Centriranje trapa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Centriranje trapa

    Nova Lada 1,6 16V vuče malo vuče na levu vozačevu stranu. Na centriranju trapa proverim i lik mi kaže da je bio centriran idealno u plusu ili minusu ne sećam se tačno i da možemo da pokušamo da ga dovedemo na 0. Međutim, auto i dalje isto vuče u levo. On kaže da to može sada biti isključivo do guma mada smo i njih podesili na 2,2. Da li je moguće da je auto fabrički defektan? Meni ne smeta u vožnji (vozio sam razne krševe a kamoli novi auto), čak ne jede gume ali ipak me ipak nervira jer sam navikao da imam naštelovan auto da mogu da pustim volan i da opušteno zapalim cigaretu. Šta ovo može da bude? Pozzz
  • nemanya
    CBC Veteran
    • 29.03.2008
    • 199
    • Beograd

    #2
    Možda malo glupo pitanje,ali da li on vuče "guzicom" ili "njuškom"?
    Kakav je tebi osećaj u vožnji?
    Auto mož' da bega i kad je zadnji deo van mera i tolerancija.

    I kako je proveravan trap?
    Sa opterećenjem unutar auta,ili ovako slobodno?
    A spone? Jel ti rekao šta za njih?

    Ja vozim auto kojem sam malo pomerio trap pri udaru,ali je na centriranju doveden u red i opušteno mogu da pustim volan pri 60km/h,tako da DOBRO centriranje može da dovede skoro svaki auto u toleranciju.

    A inače,kod Rusa je svašta moguće,pa čak i da te zeza nov auto.
    "..da ima karburator,ja bih znao da ga ... produvam. Al' ova elektrika,sve neke dizne i koješta..ki da teraš šporet.."

    Comment

    • ale944
      CBC Senator XXL
      • 20.03.2006
      • 1457
      • Beograd

      #3
      zameni levi i desni tocak, i ako promeni stranu u koju vuce onda je do guma/tockova... desavalo mi se..
      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

      Comment

      • Ivancho
        CBC Veteran
        • 11.02.2008
        • 199
        • Vracar - Zemun

        #4
        Originally posted by ale944
        zameni levi i desni tocak, i ako promeni stranu u koju vuce onda je do guma/tockova... desavalo mi se..
        Poslusaj coveka, zameni levu i desnu gumu. Ako vuce u suprotnu stranu, jedna od guma ti je kriva. Resenje ili dve nove gume, mada lakse po dzep resenje je da zadnje gume (ako su dobre) prebacis napred a te krive prednje pozadi.

        Comment


        • #5
          Tako ću i da uradim ali me mrzi sada po ovoj vrućini. Pozzz

          Comment


          • #6
            Epilog. Rotirao sam položaj prednjih guma i dalje je vukla na levu stranu, dakle nisu bile krive gume. Onda smo je bacili na dizalicu da vidimo da li ima neki zazor i našli smo zanemarljiv gotovo normalan zazor u letvi jer bi bilo i čudno da ima neki veći, zabrinjavajući zazor sobzirom da je prešla svega 7000 km. I onda smo krenuli na centriranje gde smo utvrdili da je desni točak iz minusa uleteo u plus Trapadžija me je pitao da li sam slučajno uleteo u neku rupu bolje rečeno krater ali nisam mogao da se setim. Posle smo centrirali i izgleda dobro. Čudi me da uleti iz minusa u plus bez veze... Ali na kraju krajeva bar je sada ok. Pozzz

            Comment

            • Ivancho
              CBC Veteran
              • 11.02.2008
              • 199
              • Vracar - Zemun

              #7
              To moze da se desi i od malo brzeg penjanja na ivicnjak , mada su obicno rupe uzrokcnik. Ili ako ti pre tog prvog centriranja trapa nije vukao,da bude i do istog. Ako imas taj prvi papir od trapa i imas gde da ga skeniras mozes i da nakacis da pogledam.

              Comment

              Working...
              X