Nova kola vuku u stranu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dacha
    CBC Senator XXL
    • 23.06.2007
    • 356
    • Beograd, NBG
    • Xsara II 2.0i

    #16
    ili da nacentriras trap da malo baca u levo pa taman da anulira to sto vuce u desno

    inace ovo mi je drugar i auto zaista vuce u desno, probao ga i ja, i nadam se da ces izgurati to do kraja, u krajnjem slucaju ako je taj camber magic resenje to bi trebali oni da urade o njhovom trosku ili da rese problem na neki drugi nacin ipak se radi o novim kolima....
    The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it.

    Comment

    • GadGet
      CBC Senator
      • 15.08.2007
      • 206
      • Nbgd, Vozdovac

      #17
      o boze brick da te nema trebalo bi te izmisliti

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        jer te Astre Classic poznato imaju tu manu, tj. tolerancije u proizvodnji karoserije dovode do najrazlicitijih mogucih nepravilnosti u polozaju trapova.
        vrati auto prodavcu, i trazi da ga popravi. dao si ispravan novac i platio garantni rok i tvoje je pravo da ocekujes ispravan auto.
        tesko ce ici ako je poznato da je losa izrada, ocito fabrika do sada nije nasla resenje problema pa ni servis ne moze da na svoju ruku bez odobrenja fabrike da vrsi izmene na konstrukciji.

        zeznuta stvar, sto bi rekli "lemon car" sindrom.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #19
          Odnosno, Helmut je umesao prste
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            , tj. na centriranju se svede na nule i sve deluje da je u redu a on vuče?
            uglovi ne treba da budu svedeni na nule, vec tacno odredjene vrednosti uz vrlo male tolerancije.

            nije moguce da je sve u redu a da vuce u stranu.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #21
              Jeste, ako je auto kriv po uzduznoj osi. I prednji i zadnji trap sami za sebe u okviru dozvoljenih granica, ali pomereni u stranu ili ukoso jedan u odnosu na drugi.
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • bax76
                CBC Senator XXL
                • 07.11.2006
                • 605
                • BG

                #22
                Uglavnom i ako ti i daju nov auto, to sa Astrom moze opet lako da se desi, jer su takve...

                Comment

                • prolupator
                  CBC Senator XXL
                  • 02.09.2005
                  • 3968
                  • Zemun

                  #23
                  Kad oteras auto na centriranje lepo vidis odnos prednjih i zadnjih tockova, svaki parametar do u sekund, svaki ugao ...

                  Poznat je sindrom Zastave da ide pravo a auto je postavljen blago dijagonalno, ali auto ne zanosi...

                  Astra ima (polu)krutu zadnju osovinu koja se ne podesava vec je takva kakva je, najverovatnije je u tome problem.

                  Moja bivsa Corsa je bila u "zutom" za zadnji levi tocak od prvog kilometra i tu nije bilo pomoci.
                  OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                  prolupator.mojblog.rs

                  Comment

                  • RANK
                    CBC Senator XXL
                    • 28.02.2007
                    • 1635
                    • Beograd
                    • FIAT MAREA WEEKEND 1

                    #24
                    e nataknem ja takav auto na tvrv qrac, bas sam se razocarao. vozio sam kadeta preko 150000km i trap je podesavan samo kad se na njemu nesto menja. izgleda da ni nemci nisu blesavi kad izmeste proizvodnju u drugu drzavu.

                    nego prolupali, jesi li podesavao trap na nubiri? covece, sve je podesivo!
                    "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                    Comment

                    • prolupator
                      CBC Senator XXL
                      • 02.09.2005
                      • 3968
                      • Zemun

                      #25
                      To je jeste potencijal nezavisnog vesanja, da mozes da radis sta 'oces...

                      Kosta malo vise, uzima i vise mesta, ali mnogo bolje se ponasa, bolje drzi i bolje se podesava ...
                      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                      prolupator.mojblog.rs

                      Comment

                      • bullet
                        CBC Veteran
                        • 26.05.2008
                        • 115
                        • Beograd

                        #26
                        Evo i izvestaja sa reglaze:

                        AUTOPROMET:

                        BEOGUMA:

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #27
                          Originally posted by 206
                          Jeste, ako je auto kriv po uzduznoj osi. I prednji i zadnji trap sami za sebe u okviru dozvoljenih granica, ali pomereni u stranu ili ukoso jedan u odnosu na drugi.
                          jeste.

                          na centriranju se premere sva 4 tocka istovremeno, premeri se medjusovniski razmak leve strane i desne strane i takva situacija ne bi smela da ostane neprimecena.

                          ako je auto usukan po dijagonali, tesko da ima pomoci u podesavanjima.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #28
                            e nataknem ja takav auto na tvrv qrac, bas sam se razocarao
                            koliko ja znam vecina auto je takve ili slicne konstrukcije.
                            brza izrada, nema podesavanja tokom proizvodnje i trosenja vremena.

                            takav je (bio) ceo VW program npr, ako nesto nisu promenili u novijim serijama.

                            to je najjeftiniji oblik izrade, kao i McPherson sistem pa se vrlo rado koristi.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • bullet
                              CBC Veteran
                              • 26.05.2008
                              • 115
                              • Beograd

                              #29
                              EPILOG:
                              Danas sam oterao kola, zamenili su šolje i rekoše mi da je bilo lufta u njima. Dolazim po kola i teram ih na probnu vožnju auto sad vuče 3 puta gore u levu stranu kad je prav volan. Sa puštenim volanom čini mi se ide bolje nego pre,nisam imao vremena previše da se vozikam morao sam na posao da se vratim. Pitam što krivo stoji volan, odgovor je: "Retko kad posle centriranja volan stoji pravo." ?! Podigao sam kola i otišao kod Adama na Tošinom bunaru barem volan da namestim jer ne mogu stvarno više da zakazujem servise u Autoprometu... Iscentrirao sam trapi sad ide pravo ko strela. Jeste da su me odrali za 2600 din, ali kontam da je zato što su nameštali i zadnji trap, nisam ni pitao zašto toliko skupo jbg... Da na Astri može da se centrira i zadnji trap. Da li je do šolja ili da niko nije znao da centrira kako treba osim ovih iz Adama nikad neću saznati bitno da sam rešio problem.

                              Comment

                              • dfast
                                CBC Senator XXL
                                • 26.05.2005
                                • 1302
                                • Hoofddorp NL /Bgd

                                #30
                                Sad si malo zbrkano napisao, kazes da tri puta gore vuce u levo, a zatim sa pustenim volanom ide dobro . Znaci hoces da kazes da osecas otpor kada motas u levo a a sa pustenim volanom ide kako treba?
                                Nesto ne verujem da su solje imale lufta na tako maloj kilometrazi, one ili lupkaju ili zaribaju ali ajde. Bitno je da su bar u Adamu odradili kako treba i da je sad ok. Ma zato su preporuke bitne, odes na jedno mesto i odradis.

                                Comment

                                Working...
                                X