Nova kola vuku u stranu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bullet
    CBC Veteran
    • 26.05.2008
    • 115
    • Beograd

    #31
    Prvo što mi je rekao i majstor kod Adama je bilo pusti kako ti stoji volan to se namesti što sam negde i znao. Išao je ulevo kad drzim volan centriran i to baš dosta, nije da je malo bio iskošen nego par santimetara. To za luft oni kažu, ja realno nemam pojma šta su radili ali nisu namestili kako treba ako ništa ono što su volan ostavili ukrivo. Mada sam i ja danas kad sam centrirao bio u fazonu daj da skinemo ratkapne možda su i one krive što smo i uradili, Rade i ovi dobro centriraju dok sediš u kolima čak stavljaju i tegove na suvozačevo mesto.

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #32
      Da li je do šolja ili da niko nije znao da centrira kako treba osim ovih iz Adama nikad neću saznati bitno da sam rešio problem
      ja iskljucivo idem kod Adama, i to bas kod jednog coveka koji zna svoj posao i uradi reglazu kako treba (Cira).

      pisao sam o tome ranije, kao preporuku.

      centriraju dok sediš u kolima čak stavljaju i tegove na suvozačevo mesto
      hm, kako mislis cak stavljaju.

      jedino tako i jeste moguce centriranje, dok su opruge opterecene.

      prazan auto se ne podesava, osnovno pravilo.

      Išao je ulevo kad drzim volan centriran i to baš dosta, nije da je malo bio iskošen nego par santimetara.
      ne mozes ti da drzis volan centriranim , to rade sami tockovi, volan je samocentrirajuci usled sila koja deluju i tako se prave svi moderni automobili.

      to kako stoje precke na volanu je potpuno nebitno za pitanje uglova trapa, vise je estetske prirode.

      podesava se polozaj precki volana prilikom podesavanja raspona, na nacin da se simetrira- balansira duzina leve i desne spone (ukupna duzina).

      mnogi to ne rade jer zahteva dodatni posao i vreme a ne utice na vozne osobine.

      tvoje iskustvo ce mozda nekome pomoci da resi slican problem.

      podesavanje trapova zahteva strucnost majstora, sto je vec receno ko zna posao dovoljan je i kanap da podesi kako treba a drugima niti 5 lasera nece pomoci ako ne znaju proceduru- kao sto je pomenuto obavezno opterecenje suvozackog mesta.

      super da si resio problem, a minus za GM sto nije bio u stanju da samostalno pronadje i otkloni kvar na novom vozilu pa jos i u garanciji.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • agw
        CBC Veteran
        • 20.04.2008
        • 125
        • Novi Sad

        #33
        Evo mog iskustva sa Kiom Picanto.

        Kada sam kupio kola uglavnom sam ih vozio po gradu polako tako da nisam odmah primetio da vuku na jednu stranu. Zvao sam servis u BG i rekli su mi da sam to trebao odmah da prijavim jer je u medjuvremenu moglo da dodje do ostecenje u voznji. Shvatio sam da ni oni nemaju nacina da to srede kod sebe nego i oni teraju kola kod onih koji se time bave. Kao: vi doterate kola kod nas, mi oteramo kod majstora i na kraju vi platite.

        Nakon toga sam otisao kod mog vulkanizera gde smo utvrdili da je sve u redu, ali su kola i dalje vukla na jednu stranu.

        Zavrsilo se tako sto smo zamenili levi i desni tocak i posle toga je sve bilo u redu.

        Comment

        Working...
        X