Problem sa kocnicama

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • micile
    CBC Član
    • 28.12.2007
    • 11
    • Beograd

    Problem sa kocnicama

    U pitanju je BMW E28 518, a problem je taj sto imam utisak da auto koci u toku voznje, tj. da se plocice ne vracaju kada pustim kocnicu.
    Posto to traje vec neko vreme zamenio sam komplet kljesta i gumena creva na prednjim kocnicama, plocice.
    Sve lepo funkcionise par dana, pa skinem kljesta i ocistim kocioni klip( za svaki slucaj ), i opet je sve ok par dana, pa opet pocne da koci auto!!
    Ispustao sam vazduh iz sistema ...
    Ne znam sta vise da radim. Auto zna toliko da koci da na nizbrdici pocinje da staje, odlazi mi lamela jer auto teze krece-treba jaci gas.
    Auto je na taxi-ju, pa mi bitno da ovo sto pre resim ...
    POMAGAJTE!!!
  • tamburski
    CBC Senator
    • 27.09.2007
    • 210
    • PANCEVO

    #2
    Na nekim modelima se moze podesavati sipkica koja potiskuje glavni kocioni cilindar.Dakle skines glavni kocioni i prestelujes sipkicu malo je skratis pa probas.
    a koji je to auto bolji od moskvica

    Comment


    • #3
      Može da bude svašta. Možda klešta ne ''plivaju'' kako treba, tj. dovoljno je da se iskose u jednom momentu pa taj točak greje, mada kažeš da si stavio nove ovo možeš proveriti ako skineš pločice i pogledaš da li su više pojedene na jednoj strani. Kakav je disk? da li su možda nove pločice ''predebele'' tj. jedva si ih čekićem namestio? da se onaj šraf što drži klešta nije otkačio?

      Comment

      • micile
        CBC Član
        • 28.12.2007
        • 11
        • Beograd

        #4
        hvala na odgovorima! ali sve sto ste naveli kao moguci problem sam proverio i sve izgleda o.k,znaci da je problem dublje,pomislio sam na glavni kocioni ali kada menjam plocice ili sl.izbacim vazduh iz sistema par dana sve je o.k i onda opet koci kao da nema snage tj pritiska neznam ni ja ocajan sam zato sto sam taxista i moram da vozim taj auto,bio sam kod vise mehanicara nemaju pojma sta da radim! jer znas nekog dobrog mehanicara da pogleda auto.

        Comment

        • micile
          CBC Član
          • 28.12.2007
          • 11
          • Beograd

          #5
          znaci da opet predstavim problem u pitanju je bmw 518i e28 1986i,imam problema sa kocionim klestima nevracaju se posle pritiska na pedalu nego cak i koce znaci da ipak postoji pritisak u sistemu koc.menjao sam creva na klestima,cistio klip ali jeste ostecena malo gumica na klipu da li moze ona da pravi toliki problem,kako da znam kada se pokvari glavni kocioni cilindar? da li moze ona alu sipka(crevo) iz glavnog kocionog cilindra da se nekako zapusi?diskovi su o.k.plocice isto ravnomerno se trose, neznam vise ako neko zna neka mi odgovori unapred hvala! p.s gde si ivane?!

          Comment

          • micile
            CBC Član
            • 28.12.2007
            • 11
            • Beograd

            #6
            Ja vozim 10god.najcesce sam ima problema sa kocnicama! Nebih voleo i vi ali mora da je neko imao slican problem (placam pomoc salim se),pomagaj teeeee!!!

            Comment

            • TECA
              CBC Senator XXL
              • 14.10.2007
              • 2355
              • Oz

              #7
              Prvo ti nama reci da li u trenucima blokiranja imas utisak da ti je pedala vislja nego obicno a istovremeno tvrda.Drugo,da li si skoro menjao automat stop svetla,i da li se momenat paljenja stopova podesava uvrtanjem i zavrtanjem istog?

              Comment

              • roske
                CBC Senator
                • 08.03.2007
                • 272
                • Lazarevac
                • Alfa Romeo 145 boxer

                #8
                Ima li taj auto peti cilindar,ako ga ima da nije zaglavio pa nema dovoljan protok ulja,a i spomenuo si gumicu na klipu koju gumicu spoljnu prasinjaru ili unutrasnju gumicu.Problem moze da ti bude bas ta unutrasnja da vremenom nabubri i da oteza vracanje klipa.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by roske
                  Ima li taj auto peti cilindar,ako ga ima da nije zaglavio pa nema dovoljan protok ulja,a i spomenuo si gumicu na klipu koju gumicu spoljnu prasinjaru ili unutrasnju gumicu.Problem moze da ti bude bas ta unutrasnja da vremenom nabubri i da oteza vracanje klipa.
                  Moguće je i to. Ja sam imao probleme sa petim cilindrom na par automobila pa sam ih jednostavno skidao i prespojio sistem, tj. potpuno ga izbacio. Ionako peti rasporedjuje silu kočenja samo ako je auto ful optereće.

                  Comment

                  • TECA
                    CBC Senator XXL
                    • 14.10.2007
                    • 2355
                    • Oz

                    #10
                    Moguće je i to. Ja sam imao probleme sa petim cilindrom na par automobila pa sam ih jednostavno skidao i prespojio sistem, tj. potpuno ga izbacio. Ionako peti rasporedjuje silu kočenja samo ako je auto ful optereće.
                    Izbacivanjem"petog cilindra" se OPASNO!!! ugrozava tehnicka ispravnost automobila.Molim vas da ovakve predloge zaboravite.Ako je neispravan zameniti ga ispravnim i podesiti na fabricke vrednosti!U suprotnom pri naglom kocenju dolazi do opasnog zanosenja zadnjeg kraja vozila,okretanja po putu i ne daj boze ko zna cega!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by TECA
                      Moguće je i to. Ja sam imao probleme sa petim cilindrom na par automobila pa sam ih jednostavno skidao i prespojio sistem, tj. potpuno ga izbacio. Ionako peti rasporedjuje silu kočenja samo ako je auto ful optereće.
                      Izbacivanjem"petog cilindra" se OPASNO!!! ugrozava tehnicka ispravnost automobila.Molim vas da ovakve predloge zaboravite.Ako je neispravan zameniti ga ispravnim i podesiti na fabricke vrednosti!U suprotnom pri naglom kocenju dolazi do opasnog zanosenja zadnjeg kraja vozila,okretanja po putu i ne daj boze ko zna cega!
                      Ajde, umro Pantelija!!!! Masovno ga otklanjaju svi koji rade kočione sisteme.

                      Comment

                      • TECA
                        CBC Senator XXL
                        • 14.10.2007
                        • 2355
                        • Oz

                        #12
                        Masovno ga otklanjaju svi koji rade kočione sisteme.
                        Jel to mislis na one sto rade na ulici,sa krokodilkom i dva klocna

                        Comment

                        • micile
                          CBC Član
                          • 28.12.2007
                          • 11
                          • Beograd

                          #13
                          Neznam da li ima 5-ti koc.cilindar ima glavni koji se nalazi ispod posudice gde se sipa ulje za koc.? Pokusacu sa ovi predlogom oko gumica na klipu,mislim da je spoljna gumica ostecena jer se nalazi spolja,logicno al sam pametan. Unutrasnja neznam u kakvom je stanju,zamenicu spoljne gumice posto su vidno stare tj.ispucale ali nisu tvrde,krute,nesavitljive, da li je moguce i da jesu da imaju toliku snagu da se klip nevrati pod pritiskom je? hvala na pomoci!

                          Comment

                          • TECA
                            CBC Senator XXL
                            • 14.10.2007
                            • 2355
                            • Oz

                            #14
                            zamenicu spoljne gumice posto su vidno stare tj.ispucale
                            Rece li da si stavio druga kljesta???Sto uze neispravna???

                            Comment

                            • roske
                              CBC Senator
                              • 08.03.2007
                              • 272
                              • Lazarevac
                              • Alfa Romeo 145 boxer

                              #15
                              Neces nista uraditi ako samo zamenis spoljnu gumicu a da pre toga ne ocistis naslage korozije koje su se nahvatale na obodu klipa,savetujem ti da kompletno demontiras klesta i ocistis unutrasnje kanale u kojim se nalazi gumica.

                              Comment

                              Working...
                              X