Koska

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pekar
    CBC Član
    • 15.11.2007
    • 95
    • Beograd

    Koska

    Pozdrav narode. Imam jednu kia sephiu, 96 godiste,i planiram da je vozim do daljnjeg(bar za sada) Hocu da joj stavim kosku,da bi je nekako barem ocvrsnuo(uteg'o) i imam par pitanja.
    da li se oseca razlika sa koskom,i koliko pomaze
    ko to pravi,posto ne verujem da cu u gang landu da nadjem pravljenu za taj model
    i koliko kosta to zadovoljstvo?
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Karoserija oseca razliku a ti ne verujem da ces osetiti. Da li pomaze... zavisi u koju svrhu koristis auto. Moze da odmaze jer smeta pristupu motoru.
    pravi svaki limar a kosta od 30-150eur zavisi kakvu i kod koga pravis.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Pekar
      CBC Član
      • 15.11.2007
      • 95
      • Beograd

      #3
      pazi,sinoc su mi vrata ostala pritvorena(znaci ne dobro zatvorena,vec na su malo virila) i kad sam isao preko neravnina vrata su dosta"radila" udarala u karoseriju,te gore,te dole,znaci da se dosta uvija karoserija.A posto planiram da zadrzim auto za sebe,hocu da mi sto duze ostane u dobrom stanju. pitacu limara za to.pretpostavljam da je bolje da se radi od pune sipke(osovine neke),a ne od suplje?

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Vrata ce da lupaju kada nisu zatvorena dobro i na mercedesu. Nije zbog karoserije vec ona se nose na sarkama a trca tacka im je brava pa ako nisu ubravljena ne mogu da lebde, lupace na svakom autu.

        Da ces sacuvati vise karoseriju od toga neces ni dan.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • zverko
          CBC Senator XXL
          • 19.08.2005
          • 7085
          • BGD
          • Audi A4

          #5
          iscimaj ti pekare lepo dixi da ti preporuci majstora sto je njoj radio hondu pa da oteras da ga izvari ono dupli lim gde god moze i miran si. stici ce i za unuke...
          deutsche gemacht-gut gemacht...

          Comment

          • dfast
            CBC Senator XXL
            • 26.05.2005
            • 1302
            • Hoofddorp NL /Bgd

            #6
            Originally posted by Pekar
            pretpostavljam da je bolje da se radi od pune sipke(osovine neke),a ne od suplje?
            Lose pretpostavljas, puna sipka se mnogo lakse savija od supljog profila. Nije komplikovano ali treba to malo saviti, malo izvariti ali po meni vredi ako je auto u donjem delu cvrst.

            Comment

            • Pekar
              CBC Član
              • 15.11.2007
              • 95
              • Beograd

              #7
              odlican je auto ispod,danas sam bio da centriram trap,kad je podigao auto dobo izgleda,i sve je u ok.stanju.Znas sta,napravicu ja sam to,treba mi samo malo vremena. Jel se koska pricvrscava sa vec postojeca 4(8) srafa(ova) na kosu(kosevima),ili se buse nove rupe?

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Koristis postojece.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • nikola_VUK
                  CBC Senator XXL
                  • 20.09.2005
                  • 317
                  • Podgorica - Novi Sad
                  • Mercedes vaneo 1.7

                  #9
                  Problem je sa koskom sto ako imas sudar, nema tog limara koji ce ti nazad spakovati auto, malo parafraziram ali u toj varijanti citav auto ti se krivi i nije ni malo naivno kad se to desi.

                  Comment

                  Working...
                  X