na tehnickom pregledu ustanovljeno da je kociona sila na desnom zadnjem tocku 2,5 puta veca nego na levom.
kocnice su disk tipa sa ABS-om, rucna zasebna. ociscena lezista plocica, kandza se normalno pomera, klip izlazi, nije zaglavio, diskovi imaju propisanu debljinu i nemaju riseve, plocice OK, preventivno prebrusene.
nakon toga, stanje je bolje, ali daleko od dobrog, desni i dalje ima preko 50% vecu kocionu silu.
da napomenem, u voznji nisu primeceni problemi ni na ostrom ni na laganom kocenju, nema vibracija, jedino je subjektivni utisak da ne "grizu", ali to je manje bitno.
auto je daewoo nubira 2.0 16v '98
ima li neko ideju, sta dalje?
kocnice su disk tipa sa ABS-om, rucna zasebna. ociscena lezista plocica, kandza se normalno pomera, klip izlazi, nije zaglavio, diskovi imaju propisanu debljinu i nemaju riseve, plocice OK, preventivno prebrusene.
nakon toga, stanje je bolje, ali daleko od dobrog, desni i dalje ima preko 50% vecu kocionu silu.
da napomenem, u voznji nisu primeceni problemi ni na ostrom ni na laganom kocenju, nema vibracija, jedino je subjektivni utisak da ne "grizu", ali to je manje bitno.
auto je daewoo nubira 2.0 16v '98
ima li neko ideju, sta dalje?
Comment