Direkcione gume vs. one koje nisu to

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Heinz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 1027
    • Beograd, Voždovac
    • Avensis 2.0 D4D

    Direkcione gume vs. one koje nisu to

    Koja je praktična prednost direkcionih guma, odnosno mane ovih običnih u odnosu na direkcione?

    Kako da saznam koje su sve gume direkcione, pošto se takva oznaka ne navodi nigde u specifikacijama?
    Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)
  • Saabo
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1724
    • Vrbas
    • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

    #2
    Kratko i jednostavno, zbog izbacivanja vode iz gume
    SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

    Comment

    • Nenad
      CBC Senator XXL
      • 06.01.2005
      • 1364
      • BBgd/Mow

      #3
      Saabo je u pravu, plus sto to dozvoljava da se u saru dodaju elementi za bolje drzanje gume u krivinama.

      Sto se tice raspoznavanja- na takvim gumama imas strelicu i napisano "pravac rotacije" (rotation direction).
      Boost or bust...

      Comment

      • Heinz
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 1027
        • Beograd, Voždovac
        • Avensis 2.0 D4D

        #4
        Znam za strelicu, ali toga nema u specifikacijama po katalozima/netu. Ili se varam?
        Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

        Comment

        • Nenad
          CBC Senator XXL
          • 06.01.2005
          • 1364
          • BBgd/Mow

          #5
          Ponekad u i-net prodavnicama daju informaciju da su gume direkcione, uglavnom na americkim sajtovima za prodaju guma.
          Boost or bust...

          Comment

          • Heinz
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 1027
            • Beograd, Voždovac
            • Avensis 2.0 D4D

            #6
            A uglavnom gume (jeftinije) sa našeg tržišta ne mogu da nađem ni na jednom sajtu proizvođača
            Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

            Comment

            • luka1
              CBC Senator XXL
              • 20.10.2004
              • 170
              • Skoplje-Makedonija

              #7
              luka1

              Da ste pitali dobili bi nesto vise o direkcionim gumama
              ovako

              Pozdrav za drustvo
              Pozdrav za staro drustvo

              Comment

              • Heinz
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 1027
                • Beograd, Voždovac
                • Avensis 2.0 D4D

                #8
                Ja lepo pitao

                Koja je praktična prednost direkcionih guma, odnosno mane ovih običnih u odnosu na direkcione?

                Kako da saznam koje su sve gume direkcione, pošto se takva oznaka ne navodi nigde u specifikacijama?
                Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Kombinacija uglova daje mogucnost "origramiranja" traction, kocenje do max vrednosti.
                  Kursni stabilitet.
                  Dreniranje.

                  Ajd Luka nastavi
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • luka1
                    CBC Senator XXL
                    • 20.10.2004
                    • 170
                    • Skoplje-Makedonija

                    #10
                    xxx

                    Moj drug Boost je vrlo priblizan u odgovoru za te vrstae guma. .
                    Preciznost upravljanja i vodljivost su im znatno bolje od klasike.
                    Sam naziv kazuje da su gume ponasaju onako kako mi to ocekujemo u njihovim optimalnim opterecenjima pri ostrim voznjama i spadaju u red
                    sofiiciranih guma. U svakom slucajuju da su bolje od komercijalnih verzija.
                    Trackin kontrola je faktor stabilnosti prilikom kocenja na mokroij podlozi dali vozilo zadrzava pravoliniski pravac ili dolazi do nepozeljnih iskakanja iz putanje pravoliniskog kretanja vozila. Ovo je narocito vazno ako se kocenje desi kada je vozilo u krivini a podloga mokra.U tim slucejevima ova vrsta guma daje bolje rezultate.
                    Pozdrav Luka 1
                    Pozdrav za staro drustvo

                    Comment

                    • Wiz
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 3104
                      • Nish

                      #11
                      Dobro ja imam 2 direkcione

                      Comment

                      Working...
                      X