Kao što sam napisao u naslovu, kupio sam originalne nove Monroe gasne amortizere i montirao ih na svog Ford Escorta 1996, 1,6 16V.
Prvo zadnje, a ne dugo zatim i prednje nakon čega primećujem ogromnu razliku u ponašanju auta na putu.
Auto koji inačE jako dobro lež(i)ao na putu, u fabričkoj postavci (uljni amortizeri), sada je u oštrim i brzim krivinama nesiguran, sa tendencijom zanošenja, nešto većeg naginjanja karoserije nego inače, a ono što me posebno iznenađuje je izrazito odizanje prednjeg dela automobila od podloge prilikom starta, do te mere da točkove, kao da uvlači pod sebe, pa mi je tako i nove gume pojeo po spoljnoj strani.
Da naglasim da su u isto vreme promenjene komplet viljuške sa selen blokovima (u originalu) i nakon toga, sa novim gumama i amortima urađena optička dijagnostika trapa kod vulkanizera i sve bilo OK...!?
Prvo zadnje, a ne dugo zatim i prednje nakon čega primećujem ogromnu razliku u ponašanju auta na putu.
Auto koji inačE jako dobro lež(i)ao na putu, u fabričkoj postavci (uljni amortizeri), sada je u oštrim i brzim krivinama nesiguran, sa tendencijom zanošenja, nešto većeg naginjanja karoserije nego inače, a ono što me posebno iznenađuje je izrazito odizanje prednjeg dela automobila od podloge prilikom starta, do te mere da točkove, kao da uvlači pod sebe, pa mi je tako i nove gume pojeo po spoljnoj strani.
Da naglasim da su u isto vreme promenjene komplet viljuške sa selen blokovima (u originalu) i nakon toga, sa novim gumama i amortima urađena optička dijagnostika trapa kod vulkanizera i sve bilo OK...!?
Comment