Amortizeri za pasata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    Amortizeri za pasata

    Pozdrav od Bojana iz Smedereva!

    Kupio sam pasata karavana '83god. i treba da zamenim zadnje amortizere sta bi ste mi preporucili koju marku i kolika je cena?
  • don
    CBC Senator XXL
    • 13.04.2005
    • 483
    • Beograd

    #2
    Ovde je passat '83 a tamo '84 godiste
    Imas Bilstein, malo su tvrdji, ali za nase puteve odlicni, i Boge, a cene su im priblizne oko 1600-1800 din. po komadu, ali tu racunaj i odbojne gume od 400 din/kom. za 50e promenio si zadnje amortizere, a obzirom da je karavan to menjaj sto pre, da se ne bi nasao negde u jarku

    Firma koja prodaje po toj ceni je Evro Auto 011/602-533
    ili generani zastupnik Vudin trade 011/3970-241
    Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
    Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
    Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

    Comment

    • b_samardzic
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 1557
      • Smederevo

      #3
      Ovde je passat '83 a tamo '84 godiste
      Kraj '83 pa ja kazem '84 tesim se. Sramota me kad me neko pita koje je godiste a kad cuju pogledaju me onako cudno.

      Auto se ljulja kao blesav ali su prednji amortizeri novi pa verovatno zato drzi pravac odlicno.

      Znaci da kupim i te odbojne gume.

      Koja je procedura tj kako se menjaju-postupak ako neko moze da mi objasni da ne skidam nepotrebno sve.

      Comment

      • dfast
        CBC Senator XXL
        • 26.05.2005
        • 1302
        • Hoofddorp NL /Bgd

        #4
        Samo se malo raspitaj, neke prodavnice rade i ugradnju amortizera koje prodaju. Nije komplikovano ali ako ima vec neko to da odradi zasto bi se petljao. Desi se posto su stari amortizeri da nece tako lako da se odvrne neka od navrtki. Cini mi se da je kod pasata isto kao kod audi-a 80, ali moze da se desi da je opruga pored amortizera ne secam se tacno. U principu dignes auto na dizalicu pozadi i sa donje strane imas sraf sa navrtkom cini mi se 19 a sa gornje su dve 13-ice ili 10-ke i amortizer je napolju. Posle imas jos jednu 15-cu okastu koja kad zapekne okrece celu osovinu amortizera, pa onda moras nekim jacim klestima da drzis tu osovinu. Posle toga amortizer ti je odvojen od opruge i to je to.
        Prabaj pa kad zapne zovi u pomoc, tako se najbolje uci.

        Comment

        • Saabo
          Moderator
          • 29.09.2004
          • 1724
          • Vrbas
          • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

          #5
          Obicno gde god da kupujes neces dobiti garanciju na amortizere ako ih ti ugradjujes Samo u slucaju da ih oni ugradjuju dobijas garanciju, barem je to bilo u mom slucaju za Forda A trazili mi 900 dinara po amortizeru, a sam amortizer sam platio 1800 dinara
          SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Beoguma drzi monroe am. i garancija je 1 ili 2 god. ne secam se vise a ugradnja je oko 400 din. po amortizeru
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • b_samardzic
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 1557
              • Smederevo

              #7
              Samo se malo raspitaj, neke prodavnice rade i ugradnju amortizera koje prodaju. Nije komplikovano ali ako ima vec neko to da odradi zasto bi se petljao. Desi se posto su stari amortizeri da nece tako lako da se odvrne neka od navrtki. Cini mi se da je kod pasata isto kao kod audi-a 80, ali moze da se desi da je opruga pored amortizera ne secam se tacno. U principu dignes auto na dizalicu pozadi i sa donje strane imas sraf sa navrtkom cini mi se 19 a sa gornje su dve 13-ice ili 10-ke i amortizer je napolju. Posle imas jos jednu 15-cu okastu koja kad zapekne okrece celu osovinu amortizera, pa onda moras nekim jacim klestima da drzis tu osovinu. Posle toga amortizer ti je odvojen od opruge i to je to.
              Prabaj pa kad zapne zovi u pomoc, tako se najbolje uci.
              Amortizer je u opruzi pogledao sam znaci nije ga tesko zameniti jedino to sa garancijom me kopka moracu da se raspitam.

              Beoguma drzi monroe am. i garancija je 1 ili 2 god. ne secam se vise a ugradnja je oko 400 din. po amortizeru
              Imas li broj telefona Beogume. Koji su bolji monro ili bilstein?

              Comment

              • b_samardzic
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 1557
                • Smederevo

                #8
                Nesto mi pade na pamet teca mi je radio u fabrici amortizera u Pristini i secam se da je pricao da amortizeri moraju da stoje uspravno par sati pre ugradnje da ne bi doslo do njihovog ostecenja!

                Sta mislite da li je ovo tacno?

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  netacno, to je neki problem sa AP proizvodima, oni ionako nisu ni pravili moderne amortizere, uglavnom uljane prastare.

                  sto se tice Bilstein ili Monroe, ja bih zavezanih ociju uvek uzeo Bilstein, bilo koji model.

                  sa Monroe su iskustva da jako kratko traju, jedva izdrze garanciju i gotovo
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #10
                    Bilo bi lepo platiti zamenu, posto je opruga sa amortizerom zajedno zato sto samo mozes da sanjas da je promenis a mozes se i povrediti posto pretpostavljam nemas alat za drzanje opruge. Ja ga i imam i pored toga mi je bilo jeftinije da platim za zamenu prednjih. Ali ako imas alat onda pak i mozes da se pomucis.
                    I ja sam naravno za bilstein, samo malo sumnjam u originalnost za 1500din
                    Tel. beogume na B. Brdu su ti
                    3188-585
                    162-396
                    www.beoguma.co.yu
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • don
                      CBC Senator XXL
                      • 13.04.2005
                      • 483
                      • Beograd

                      #11
                      Originally posted by M-power
                      Bilo bi lepo platiti zamenu, posto je opruga sa amortizerom zajedno zato sto samo mozes da sanjas da je promenis a mozes se i povrediti posto pretpostavljam nemas alat za drzanje opruge.
                      Mala ispravka M, za zadnje amortizere za passata mu ne treba alat, licno menjao , a za prednje treba
                      Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                      Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                      Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #12
                        Oces da kazes da kad vracas amortizere zadnje ne moras da sabijas oprugu.
                        Prvi put cujem za to gde amortizer ide kroz oprugu.
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • Black Knight
                          CBC Senator XXL
                          • 13.10.2004
                          • 2020
                          • Novi Beograd, kicblo

                          #13
                          Ok, posto sam menjao u skorije vreme amortizere mogu ti preporuciti da uzmes Bilstein. preporuka: B4 meksi , ili B6 sportskiji... ako hoces detaljnije koji motor je u pitanju...

                          jos jedna stvar, da uzmes i opruge odmah i onda si zavrsio dugo dugo sa tim problemom...

                          Za Bilstein znam provereno da daju garanciju na amortizere koje nisu ugradili...samo je dovoljno da neka firma lupi pecat na garanciski list...(kao meni Beoguma) [ ako budes uzimao u "Vudin trade" obazvezno ih podseti da ti daju garanciski list...imaju tendenciju zaboravnosti ]

                          e sad...za 400 din. kao sto kaze M nebi se zaje*avao 1-2h vremena posto se amortizeri menjaju (kod iskusnih majstora) za 15 min...naravno...nemoj da se uvredis...
                          Injection is good,but I'd rather be blown!

                          Comment

                          • don
                            CBC Senator XXL
                            • 13.04.2005
                            • 483
                            • Beograd

                            #14
                            Originally posted by M-power
                            Oces da kazes da kad vracas amortizere zadnje ne moras da sabijas oprugu.
                            Prvi put cujem za to gde amortizer ide kroz oprugu.
                            Pazi ovako, kada stezes centralni sraf koji se nalazi na poklopcu opruge, on se steze do jednog granicnika i tim se sabija do predvidjene mere, i samim tim ti je opruga vec sabijena do predvidjene mere, tako da nema potrebe za daljim sabijanjem, kod passata je isto kao i kog golfa, a obzirom da sam menjao kod sebe pre 2 meseca a kod burazera na passatu pre nekih pola godine, tako da znam, ne pricam napamet
                            Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                            Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                            Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              Prvi put cujem za to gde amortizer ide kroz oprugu.
                              isto na Volvou pozadi, 5 minuta posla sa najbocnijim alatom, ne treba alat za oprugu jer se opruga i ne dira.
                              a ono sto sam samo na Vovlou sreo i nigde vise je to da je ceo amortizer ispod nivoa poda, i uopste nema onaj stubic/toranj koji poprilicno smeta u gepeku.
                              moze amortizer da se zameni cak i sa potpuno napunjenim gepekom do vrha. malo cudno ali eto moguce

                              jedino Mekferson opruzna noga zahteva sabijanje opruge, sve druge kosntrukcije koje sam sretao su proste za montazu/demontazu.

                              ipak oprez, mesto pricvrscenja amortizera je obicno u nekoj fazi korodiranog, ponekada zahteva udar cekciem da se oslobodi zapecen sraf/matica i stoga je potrebno da je auto koji je podignut i bez tockova oslonjen vrlo stabilno i pouzdano.

                              obicna dizalica nije dovoljno dobar oslonac, ona je samo privremeno i pomocno resenje.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X