Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
Brick. ti pricas o nezavisnoj konstrukciji opruga amortizer ili? Tako je kolko se secam i na Volvou kao i na BMW-u 3 pa i ja zamenim za 5 min. Mislio sam da je na pasatu kao i na golfu zajedno upor sa amortizerom i oprugom ali koliko vidim pogresio sam.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Sto se tice sabijanja opruga prilikom zamene amortizera, postoji jedan trik. Bilo da skidate ili stavljate oprugu, obezbediti jedno duze parce gvozdene zice i dva susedna kruga opruge klestima stegnuti i vezati zicom. Tako uraditi 5-7 puta na razlicitim krugovima opruge i ona ce vec biti dovoljno sabiijena za zamenu amortizera.
Druga fora, sloziti sve kako treba i preko dizalice polako spustati auto dok se opruga ne sabije dovoljno da bi se pritegnuo sraf na amortizeru. Naravno pridrzavati
amortizer da sve legne kako treba, ovde jedino sipka amortizera zna da se spusti pa mora rucno da se izvlaci sto je petljancija.
Brick. ti pricas o nezavisnoj konstrukciji opruga amortizer ili? Tako je kolko se secam i na Volvou kao i na BMW-u 3 pa i ja zamenim za 5 min. Mislio sam da je na pasatu kao i na golfu zajedno upor sa amortizerom i oprugom ali koliko vidim pogresio sam.
I zakljucak, kod Opela suze, amortizer je odvojen od opruge, kod golfa i passata amortizer i opruga su zajedno. za ostale nejasnoce sta da vam kazem
Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
Comment