Haldex vs. Syncro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • subicd
    CBC Senator XXL
    • 20.06.2008
    • 463
    • Novi Sad

    Haldex vs. Syncro

    Pa turbina uvek radi, ali oko tih obrtaja(1600-1700rpm) TDI dobija polet, u stvari tu je najvisi obrtni momenat. Cin mii se oko 1900rpm.

    Ja sam Passata B5 cipovao sa 90KS(kao za 27KS nisam merio) i osetilo se da bolje vuce, ne mogu da kazem da je sa dobrim gumama Michelin Pilot slajfovao pri dodavanju gasa u drugoj brzini, u krivinama jeste ali tad je i slabije prianjanje, ali sa Winterama jeste.
    Golf 3 je laksi od Passata tako da je moguce.
  • x20xev
    CBC Član
    • 28.04.2008
    • 93
    • vrsac

    #2
    A sta ako je synchro?

    Comment

    • Ognjen
      CBC Senator XXL
      • 21.02.2008
      • 438
      • Novi Beograd
      • -

      #3
      Originally posted by x20xev
      A sta ako je synchro?
      "Syncro", e sa njim sam se slatko navozao. Taj je potpisivao zadnjim, prednjim nikako.

      U krivini može i bicikla ako je dovoljno nagneš.

      Comment

      • zverko
        CBC Senator XXL
        • 19.08.2005
        • 7085
        • BGD
        • Audi A4

        #4
        teska epizoda ali ajde neka bude da je tako. umedjuvremenu prodzaraj malo po netu a boga mi i forumu sta je syncro pa ces videti da nisi nikako mogao da potpisujes zadnjim tockovima.
        deutsche gemacht-gut gemacht...

        Comment

        • Ognjen
          CBC Senator XXL
          • 21.02.2008
          • 438
          • Novi Beograd
          • -

          #5
          Zverko, možda ako si ti mislio na nešto drugo i pomogne internet.
          Ja sam mislio na Golfa 3 variant TDI Syncro kog sam vozio 4 godine.
          Reci mi Zverko da li si nekada vozio taj auto po ledu?

          Comment

          • zverko
            CBC Senator XXL
            • 19.08.2005
            • 7085
            • BGD
            • Audi A4

            #6
            ne nikad nisam vozio taj auto po ledu, zasto pitas?
            deutsche gemacht-gut gemacht...

            Comment

            • r1cer
              CBC Senator XXL
              • 22.01.2006
              • 363
              • Beograd

              #7
              stainless: konkretno taj tdi od 90 ks nema turbo promenljive geometrije i dobija pravi zalet oko 2000 rpm a ako se ovaj oseća od 1600 onda vrlo verovatno da je čipovan a možda su mu i turbinu menjali

              Comment

              • Ognjen
                CBC Senator XXL
                • 21.02.2008
                • 438
                • Novi Beograd
                • -

                #8
                Pomislio sam da jesi, ali imaš drugačije iskustvu pa me savetuješ da dzaram po internetu.

                Comment

                • zverko
                  CBC Senator XXL
                  • 19.08.2005
                  • 7085
                  • BGD
                  • Audi A4

                  #9
                  pa pazi, nisam vozio taj auto ali sam vozio recimo ovako nesto

                  [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YlzKAvGKK8A[/youtube]

                  a sto se iskustva tice ono cini 10 godina voznje auta iskljucivo sa pogonom na 4 tocka tj quattro. to o cemu ti pricas je moguce samo sa HALDEX sistemom a kolko ja znam Golf MK3 nije imao haldex spojnicu vec takozvano visko kvacilo. haldex spojnica omogucava da se na zadnju osovinu prenese i do 100% vucne sile ako prednji tockovi izgube trakciju, to je danasnji 4motion. syncro nije full time 4wd vec Automatic four wheel drive (on demand). prebacuje do 5% vucne sile na zadnu osovinu samo u odrenjenim situacijama.
                  deutsche gemacht-gut gemacht...

                  Comment

                  • Ognjen
                    CBC Senator XXL
                    • 21.02.2008
                    • 438
                    • Novi Beograd
                    • -

                    #10
                    Zverko, pratim i znam šta si ti vozio i cenim iskustvo. Nisam ni ja bez iskustva.
                    Komentarišem samo automobile koja sam vozio. Specifikacije na papiru i u praksi, ne poklapaju se baš uvek.
                    Golf 3 syncro koristi kao što si ti rekao Visco spojnicu, ali si malo permutovao tih 5% na zadnju osovinu.
                    Stalni prenos snage kod tog modela je 95% na prednju i 5% na zadnju osovinu, a po potrebi (kada prednji točkovi izgube kontakt sa podlogom) snaga se prebacuje na zadnju osovinu i do 95%.
                    Kod tog sistema sa visko spojnicom problem je bio u brzini reagovanja.

                    Teško da je mogao ovako nešto sa tih 5% na zadnju osovinu.
                    http://www.youtube.com/watch?v=dvaxDLax ... re=related

                    Quattro možda najbolji jeste, ali nije jedini 4x4 sistem.

                    Comment

                    • zverko
                      CBC Senator XXL
                      • 19.08.2005
                      • 7085
                      • BGD
                      • Audi A4

                      #11
                      daleko od toga da te podcenjujem kao vozaca ali dobro znam o cemu pricam i ne pricam na pamet. prvo, malo smo otisli sa teme tj

                      "Syncro", e sa njim sam se slatko navozao. Taj je potpisivao zadnjim, prednjim nikako.
                      dakle pricamo o asfaltu da bi ti onda pomenuo led. odlicno zam sta syncro moze a sta ne. ovaj G60 mozda i moze ali 1.9TDI sa 90ks tesko. na ledu je sve drugacije. da ne pricam na pamet evo procitaj ovo:

                      Normally a front-wheel drive vehicle (except Vanagon, see above). In normal driving conditions 95% of torque transferred to front axle. Because viscous coupling is considered to be "slow" (some time is needed for silicone fluid to warm-up and solidify), 5% of torque is transferred to rear axle at all times to "pre-tension" the viscous coupling and reduce activation time. The coupling locks when slipping occurs and up to near 50% of torque is automatically transferred to rear axle (front in Vanagon). In on-road conditions the car will not move if one front wheel and one rear wheel lose traction.

                      znaci nije 95% vec 50% i to samo u slucaju da oba prednja tocka izgube trakciju sto ce reci, sneg ili led. Asfalt, tesko... nije mu samo lenjost bila mana vec tih 50% torka sto je malo kad je najpotrebnije. zato je zamenjen haldex spojnicom koju su btw patentirali svedjani (Haldex AB) za potrebe VAG grupacije dok danas rade na cetvrtoj generaciji AWD sistema prvenstevno za saab pod imenom XWD (Cross-Wheel Drive).
                      deutsche gemacht-gut gemacht...

                      Comment

                      • Ognjen
                        CBC Senator XXL
                        • 21.02.2008
                        • 438
                        • Novi Beograd
                        • -

                        #12
                        Otišli smo sa teme još onog trenutka kada je čovek rekao, a šta ako je Synchro.
                        Sad šta je tebe toliko pogodilo u toj mojoj izjavi da Syncro potpisuje zadnjim, ne znam. Nisam imao nameru da nekog obmanjujem.

                        I ovaj G60 jako teško na asfaltu.
                        TDI 90KS Syncro na asfaltu nema šanse.
                        Ali po snegu okreće u krug i dizel sa 90KS.

                        Lepo stigli smo sa 5% na 50% na zadnjoj osovini.

                        Ovaj tekst je verovatno negde sa interneta. Internet može da bude i jeste jako koristan za pronalaženje nekih informacija, ali isto tako ima toliko mnogo informacija koje nemaju veze sa istinom (seti se juniora i BX-a). Isto tako garantujem na internetu, na mnogo mesta možeš da nađeš za tog istog Syncra i informaciju da prebacuje 100% snage na zadnje točkove.

                        Ovde ti je istorija Syncro modela sa interneta i iz prve ruke sa VW sajta:
                        https://www.volkswagen-media-services.c ... hkeit.html
                        Obrati pažnju na onih 100% na zadnjoj osovini.

                        Nikada nisam rekao da je syncro bez mana, daleko od toga, ne bi ga zamenio Haldex u 4Motion varijanti od Golfa4 pa nadalje. Majveći problem kod njega je sporost i teško uklapanje sa savremenim i brzim elektronskim sistemima.

                        Otišli smo u težak OFF i ja se izvinjavam. Moderatori će znati kako da reaguju.

                        Pozdrav

                        Comment

                        • zverko
                          CBC Senator XXL
                          • 19.08.2005
                          • 7085
                          • BGD
                          • Audi A4

                          #13
                          nije me nista specijalno pogodilo samo tvrdim da to nije moguce tj da visko spojnica ne moze to da postigne i dalje ostajem pri tome. i sam si reko da papir i praksa nije isto tj moj izvor laze a tvoj izvor ne laze ali zato kaze :"it transmitted virtually 100 percent of the engine power to the rear axle." a ti sad ovo tumaci kako tebi odgovara
                          izvinjavam se jos jedno za off . necu vise pisati...
                          deutsche gemacht-gut gemacht...

                          Comment

                          • Ognjen
                            CBC Senator XXL
                            • 21.02.2008
                            • 438
                            • Novi Beograd
                            • -

                            #14
                            Više nije van teme, mada naslov nije dobar ili ja temu nisam tako shvatao.
                            Haldex je bolji sistem od Syncra i tu nema spora, bar što se mene tiče.

                            it transmitted virtually 100 percent of the engine power to the rear axle
                            Nema syncro neku blokadu koja ga onemogućava da prenese tih 100% na zadnju osovinu. Problem je u tome što bi tih 100% bilo samo onda kada prednja osovina nema trakciju uopšte, znači digneš prednji kraj u vazduh, a zadnji staviš na šmirglu i dobiješ 100%. Labaratorijski uslovi.
                            Ne radi se tu o sistemu nego o realnim uslovima vožnje.

                            Comment

                            Working...
                            X