mehanicki umesto automatskog sauha

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • makarije
    CBC Član
    • 26.10.2008
    • 15
    • novi sad

    mehanicki umesto automatskog sauha

    zeleo bih da preradim automatski sauh u mehanicki. radi se o skodi feliciji 1.3 sa jikov 28-30 ( pierburg 2e3 ) karburatorom .
  • dario opel kadett
    CBC Senator XXL
    • 22.09.2008
    • 373
    • ljeskovica

    #2
    zasto to?jel ti pravi problem ili?
    Na plin se kuva,na diesel se grije,a na BENZIN se VOZI!

    Comment

    • makarije
      CBC Član
      • 26.10.2008
      • 15
      • novi sad

      #3
      od kada je bio na servisiranju poceo da brljavi , majstori kazu da je sve u redu ali ne ponasa se kao ranije ( nekad drzi sauh duze,nekad krace , nekad veci a nekad manji broj obrtaja ) ranije se lepo oseti na papucici gasa kad skroz otvori leptir ...sve u svemu ta vrsta automatskog sauha je dobra dok se ne dira . cim ga neko pipne jako tesko se posle steluje . bio bih zahvalan kad bi mi neko poslao sliku ili objasnio kako najlakse da preradim u mehanicki ( golf II ili nesto slicno )

      Comment

      • dima
        CBC Senator
        • 14.02.2007
        • 200
        • Niš

        #4
        Ma daj nije to toliki bauk, samo treba da nadjes dobar karburator servis koji to ume da ljudski odradi.

        Pronadji na Opel forumu Service and repair manual za Opel Kadett E, imas prilicno solidno objasnjeno stelovanje Pierburg 2E3 kabruratora.
        OPEL ASTRA G 1.4 16V

        Comment

        • oooo quattro
          CBC Veteran
          • 01.08.2007
          • 126
          • Zrenjanin

          #5
          Ja sam imao vw G2 1.6 sa pirburgovim karburatorom. Leti nikakvih problema nije bilo, a zimi je imao nešto veću potrošnju upravo zbog tog automatskog sauga.

          Moj ti je savet ili oteraj auto u neki ozbiljan karburator servis da ti to urade ili ne diraj ništa! Mani se tih fazona tipa: ručni saug, karburator od yuga i takve varijante. Taj karburator može da se sredi.
          Ja moj nisam sređivao jer sam prodao auto. Negde na forumu možeš i da pronađeš servis koji se nalazi na NBGD-u koji su i meni preporučili. Ja sad nez nam tačno da ti kažem kako se zove i gde se tačno nalazi, ali ako malo bolje potražiš na forumu ćeš ga naći.

          Ko ti je rekao da je taj karburator jako komplikovan bio je u pravu. To je jedan od najkomplikovanijih karburatora, mislim da ima tri vrste sauga na sebi.

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            od kada je bio na servisiranju poceo da brljavi , majstori kazu da je sve u redu
            pre bi se reklo da je karburator ok jer je radio kako treba dok nisu majstori ili "majstorï" pokvarili isti.

            nemoj menjati konstrukciju karburatora, lakse je promeniti majstore koji ne znaju da ga servisiraju.

            za karburator treba strucnost kao i za svako servisiranje, alat i dokumentacija.

            ti najbolje znas da li ovi majstori imaju te preduslove, ali sudeci po tome da im je u redu da brljavo radi
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            Working...
            X