Ford Mondeo '03 UZASNO trese pri ubrzanju

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jaksa
    CBC Senator XXL
    • 23.10.2004
    • 701
    • Novi Beograd, SC

    #16
    Naravno da mislim na te i napisao sam unutrasnji homokineticki. Provera treba da pocne od njih. Ali s obzirom sta su mu sve radili, ko zna da li je nesto egzoticnije u pitanju.

    Comment

    • djukic
      CBC Senator XXL
      • 27.03.2005
      • 2526
      • Beograd

      #17
      Sad procitah da si radio menjac kod Gorana. I ja sam moj radio kod Gorana. Kada sam sve stavio na papir, lako sam izracunao da je bolje bilo da sam stavio polovan menjac nego sto sam radio taj. Pri tome je eskort bio star gotovo isto koliko i tvoj ford sada.
      Auto sam ubrzo posle remonta prodao, ali od prvog dana po remontu menjac nije bio OK. Odnosno isao je, saltao ali jednostavno nije to bilo to...
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #18
        Originally posted by djukic
        Kineticki pocne da krcka prilikom skretanja i tako moze da upozorava i nekoliko desetina hiljada km. Kada pocne da lupa to nikako nemoze biti pocetni stadijum.... Bar ja nisam sreo kineticki u kvaru da se ovako manifestuje?
        To sto nisi sreo ne mora da znaci da nije to u pitanju, je'l...

        Kad pocne da krcka pri skretanju luft je vec toliki da nema teoretske sanse da se ne primeti da je zglob u maleru. Kad krene da trese, u zglobu ne postoji skoro nikakav luft ili je jako tesko primetan, tako da cesto i na detaljnom pregledu na prvu loptu izgleda da je zglob u redu i nema lufta, jer je jako mali pa se cesto izgubi u luftu koji se oseti u menjacu, recimo. A kad se ne intervenise na vreme kvar se razvije dalje, krece krckanje pri skretanju, i onda je ocigledno sta je problem.

        I koliko sam ja skapirao, niko nije ni rekao da auto lupa vec da trese pri ubrzanju, sto se uklapa u simptome, ali ne mora da znaci da je to razlog - ali svakako vredi proveriti.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • VVLAJKO
          CBC Senator XXL
          • 23.07.2008
          • 484
          • Nis
          • Audi A4, Primera p12

          #19
          jaksa: naravno da ima veze. Spojnicka osovina i sve komponente na njoj(mali snop) su u pogonu i kad je menjac u leru a kvacilo otpusteno. Preko nje su u pogonu i zupcanici na velikom snopu koji su sa onima u malom direktno povezani,ali nisu ukljuceni preko sinhrona te ne prenose obrtnu silu sa motora dalje na dif. odnosno tockove.E sada ako postoji neka anomalija u menjacu tipa los iglicasti lager,lager na osovini ili zupcanik(kod forda najcesce zupcanik 5. brzine razbije nuteve na osovini i na samom sebi) te se kao posledica toga javlja lupanje u leru, a tresenje u voznji posebno na vecim obrtajima. Slazem se da sa pregledom treba krenuti od zglobova do menjaca, ali ne treba zanemariti ni masu drugih stvari. Kroz praksu sam nailazio na svakakve uzroke pomenutog problema pa i prevelike centralne rupe na novim alu felnama,krive glavcine na tockovima, preveliki aksijalni luft u radilici itd!! pozz
          Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.

          Homer J. Simpson

          Comment

          • djukic
            CBC Senator XXL
            • 27.03.2005
            • 2526
            • Beograd

            #20
            206> Mislio sam na kineticke do glavcine ne na menjacu potpuhno sam zaboravio na ove do menjaca.

            U ovom slucaju posto je menjac skoro radjen zajedno sa zamajcem, lamelom i korpom. Ja bih tipovao na lose odradjen menjac... Ali bicemo tu a ti postuj cim resis problem...
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • coffeeguy
              CBC Član
              • 20.05.2008
              • 27
              • Novi Beograd

              #21
              Uh... Ovo postade ozbiljna nauka...
              Felne sigurno nisu, jer su na njemu originalne Fordove aluminijumske.
              Otici cu za koji dan ponovo, pa da pogledaju i zglobove, jer mislim da su pogledali elemente vesanja, a ne i prenosa snage.
              Ono sto je sigurno:Menjac ne skripi, skrguce ili trese na leru, osim ovog problema(koji mozda i nije nuzno vezan za menjac) nemam nekih problema sa istim..
              Javlja se samo sporadicno, vozim normalno i samo odjednom krene da zeza, ne mogu da utvrdim sta ga uzrokuje, ali je sigurno da ga vise snage(nema veze sa brojem obrtaja) i pojacava.
              Pitam opet za neki normalan i profesionalan servis gde bih mogao da odvezem auto...
              Hvala svima na pomoci... Naci cu valjda sta zeza..

              Comment

              • jaksa
                CBC Senator XXL
                • 23.10.2004
                • 701
                • Novi Beograd, SC

                #22
                VVlajko, slažem se, sve je to moguće, meni je interesantno da se opisani simptomi potpuno pokalapju sa mojim.

                coffeguy: i kod mene je bilo baš tako, ponekad prestane a najčešće trese, od 80-120 km/h. Inače, i original felne mogu da se pokrive . Imaš li negde da pozajmiš drugi set točkova pa da testiraš auto tako?
                Na žalost, moj 2. set ima 4 rupe.

                Comment

                • coffeeguy
                  CBC Član
                  • 20.05.2008
                  • 27
                  • Novi Beograd

                  #23
                  @jaksa
                  Nisam ubedjen da su felne, posto je pre toga sve bilo ok, bio sam na putu od 1500 km i sve je radilo kao sat. Mislim da su problemi nastali posle zamene seta kvacila i reparacije menjaca, prvo se pojavio problem pri 120 km/h, pa je onda krenua da biva sve gori.
                  Ono sto ne ideu prilog toj teoriji je da kako mu ja vise dajem gas tako on odmah sve vise trese. Mislim da kad je guma/felna kriva da on trese konstantno bez obzira na ubrzanje. I kad pustim gas on odmah prestane da trese.
                  A i gume i felne su proverene 2 puta... Auto je kupljen sa 4 Pirelli P7, DOT 4007, znaci 40-ta nedelje 2007-me godine proizvedene.

                  Comment

                  • jaksa
                    CBC Senator XXL
                    • 23.10.2004
                    • 701
                    • Novi Beograd, SC

                    #24
                    Daš gas, sve jače trese, naglo stisneš kvačilo...šta se tada desi?

                    Comment

                    • coffeeguy
                      CBC Član
                      • 20.05.2008
                      • 27
                      • Novi Beograd

                      #25
                      Cim naglo pritisnem kvacilo, on se smiri, kao da nista nije bilo...

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #26
                        I kome ovaj podatak pomaze, sta vam sad znaci sto tresenje prestane kad se pritisne kvacilo? Rastereti se transmisija, pa problem i dalje moze biti do menjaca, kvacila, poluosovina ili bilo cega u sistemu prenosa snage.

                        Dopunske informacije da bi se dao bilo kakav smislen zakljucako:

                        - da li je problem tu samo dok se ubrzava ili i kada se vozi konstantnom brzinom, i kojom?
                        - sta se desava kada se pri tresenju otpusti gas, bez stiskanja kvacila?
                        - vuce li auto u stranu pri ubrzavanju?
                        - dok auto trese, bilo kakva promena u zvuku dok se skrece?
                        - trese li auto pri kretanju iz mesta, cak i laganom, dok se pusta kvacilo?
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • coffeeguy
                          CBC Član
                          • 20.05.2008
                          • 27
                          • Novi Beograd

                          #27
                          206, Evo informacija:
                          -Auto trese pri ubrzanju i pri voznji konstantnom brzinom. Kad su u pitanju manje brzine(ne vezano za stupanj prenosa, nego za brzinu kojom auto ide), oseca se kao da je tocak uzasno kriv, i sam interval izmedju "oscilacija" je veci. Kako ubrzavam tako se interval smanjuje. Tacan opis je kao da je neki tocak pokrivljen najstrasnije, pa se sa svakim obrtajem sve kao uvija levo-desno(cini mi se).
                          -Kad se otpusti gas tresenje prestane
                          -Ne vuce u stranu pri ubrzanju
                          -I kad trese i kad ne trese, mislim da se cuje jedan od lezajeva kad skrecem udesno. Pomenuo sam to u servisu i nisu mogli da nadju da je neki jedan lezaj los
                          -Ne trese pri laganom, ili zustrijem startu

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #28
                            Ja bih pre svega drugog proverio glavcine, da neka nije kriva, i poluosovine, odnosno homokineticke zglobove, ALI proveri to kod MAJSTORA a ne prekvalifikovanog mesara...
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • coffeeguy
                              CBC Član
                              • 20.05.2008
                              • 27
                              • Novi Beograd

                              #29
                              206
                              Ajd molim te daj neku prporuku za normalnog majstora za Ford.
                              Zvao sam Tanasic, oni ljudi nece da se petljaju sa necim sto je neko zabrljao. Ja jedino znam za Ljubinka na starom sajmistu, kog kog sam i bio, al mi oni nista nisu nasli...

                              Comment

                              • Van
                                CBC Senator XXL
                                • 16.02.2007
                                • 1425
                                • Nbgd

                                #30
                                Podigni auto na dizalicu ( radionicku ) upali ga i ubaci u 5. brzinu , i gledaj sta nije uredu . Definitivno ce se pokazati izvor tolikih vibracija .
                                ...zivi , Franjo je ziv !!!

                                Comment

                                Working...
                                X