Stelovanje rucne kocnice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • don
    CBC Senator XXL
    • 13.04.2005
    • 483
    • Beograd

    Stelovanje rucne kocnice

    Ajde neka mi neko objasni koji je princip da nastelujem na golfu rucnu kocnicu, kada ja to navedimo uradim, sta mi se desi, koliko god da stezem nikako da postignem da hvata normalno (2-3zub),kao da mi fali navoja, da napomenem obe sajle su nove, paknovi i cilindri isto, samo dobos nije.
    Cekam savet
    Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
    Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
    Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Premeri unutrasnji prechnik dobosha i ako je veci od 231mm, kupi nove i namontiraj.
    U suprotnom je moguce da su sajle od ruchne, za nijansu duze nego shto bi trebale da budu
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Hehe.. sve dok klipovi neispadaju nema problema

      Shalim se, poslusaj IvanaT, izgleda da zna
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • don
        CBC Senator XXL
        • 13.04.2005
        • 483
        • Beograd

        #4
        Znaci sutra merenje

        Sta reci nego hvala
        Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
        Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
        Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

        Comment

        • dfast
          CBC Senator XXL
          • 26.05.2005
          • 1302
          • Hoofddorp NL /Bgd

          #5
          Evo malo napamet, posto ne znam da li je kod njega samostelujuci sistem paknova ili se rucno podesava.
          Ako je samostelujuci, onda su dobosi potroseni, ali ako se rucno steluje onda moras da otpustis sajlu i rucno da nastelujes paknove tj da ih priteras do dobosa. Na nekim autima je to samo ekscentar a na drugim je tockic (valjcic) kojim stelujes taj zazor sa unutrasnje strane zadnje ploce dobosa. Znaci pritegnes ga skroz dok ne zakoci potpuno i otpustis dok se tocak ne pokrene. Tek posle toga stelujes sajlu rucne.

          Comment

          • mirdza
            CBC Senator XXL
            • 14.03.2005
            • 2437
            • Katowice (PL) / Banja Luka
            • AGP / W126

            #6
            znam da je totalni off, ali moram...
            kod rovera 200 rucna se stima u autu! iza rucne je pepeljara i kad je izvadis po dnjom je saraf koji zatezes - toliko!
            Zovem se Miroslav i pravim igračke.

            Comment

            • don
              CBC Senator XXL
              • 13.04.2005
              • 483
              • Beograd

              #7
              Paknovi su samostelujuci, a danas sam proverio moram da kupim nove dobose.
              Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
              Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
              Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                kod rovera 200 rucna se stima u autu! iza rucne je pepeljara i kad je izvadis po dnjom je saraf koji zatezes - toliko!
                he he, isto kod Volvoa. od 1966. godine pa naovamo
                i cak ne treba nikakav alat moze i rukom (malo jaci stisak).
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #9
                  Pa kad su krsevi i stalno mroa da im se steluje rucna... pih :x


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    da znas da si u pravu
                    po ADACu i TUVu rucna kocnica je jedan od najvecih problema koji se mogu desiti na Volvou po statistici. ili se retko ko seti da ikada u zivotu to pogleda i podesi, ili su drugi kvarovi jos redji pa ovaj sa rucnom kocnicom bode oci

                    u stvari, osnovni problem je sto Volvo ima tako dobro resenu noznu kocnicu da se rucna veoma retko koristi i disk-dobos sa unutrasnje strane hoce da zardja povrsinski i onda je umanjeno trenje sa posebnim paknovima samo za rucnu.

                    ne znam kako ali Volvo vec 40tak godina ima noznu kocnicu koja radi na slican nacin kao danasnji moderni tzv. hill holder sistem- na neki nacin uspeva da zadrzi auto na uzbrdici onu desetinku sekunde koliko je nuzno da se prebaci desna noga sa kocnice na gas a da auto ne krene nizbrdo tako da se rucna prakticno nikada ne koristi/ nema potrebe.

                    ja kada sam uzeo ovaj auto upravo je prosao tehnicki pregled a rucna mu naravno nije radila (odnosno kao jeste ali na 89ti zubac). taman sam pomislio da se cenkam po tom osnovu ali se vlasnik setio o cemu je stvar i da nikada nije podesavao rucnu (verovatno iz fabrike 15 godina niko nije takao) pa je njegov serviser to odmah podesio...za 30tak sekundi a ja ostao bez argumentacije za cenkanje

                    a i rucna je malo nezgodna za upotrebu, prilicno je tvrda i teska u odnosu na druge automobile (nema servo a kratka poluga).
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • don
                      CBC Senator XXL
                      • 13.04.2005
                      • 483
                      • Beograd

                      #11
                      Evo sadasnjih rezultata sa promenjenim dobosima, isto se dogodilo, ne mogu da dotegnem rucnu od levog tocka, i naravno vozilo na kanal po ko zna koji put za istu stvar, bacim pogled odozdo i imam sta videti, iznad srednjeg lonca postoje dve cevcice kroz koje prolazi sajla rucne, i leva cevcica se uvukla za nekih 2cm,a desna ostala kako treba i zbog toga sam dobio na duzini sajle, i nemogucnos za dalje stelovanje levog tocka, napokon sam sredio to stavljajuci selnu na cevcicu da bude kao granicnik. ovo moda pomogne nekome od majstora, ako ih ima na forumu i ako se sa tim problemu budu susreli na golfu.
                      A sada pitanje za one koji znaju, kako je ta cevcica fabricki pricvrscena, da napomenem da se na njoj nalaze dve male rupe precnika 3.5mm, simetricne, i ne postoji mogucnost da se vidi njihova funkcija ni iz kabine ni spolja, zasto sto se nalaze u nekom medju prostoru. Ajte majstori da vas cujem
                      Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                      Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                      Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        ne znam da li mislis na buzir same sajle.
                        kod Volvoa je to reseno nesto drugacije- sajla sa buzirom ulazi zajedno u kabinu i tek tu postoji taj granicnik koji pominjes.
                        sve je to u grejanom prostoru tako da zimi ne moze da se zamrzne (usled vlage) sajla rucne kocnice odnosno rucna moze da se koristi zimi bez ogranicenja u svim uslovima i na svim temperaturama.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • don
                          CBC Senator XXL
                          • 13.04.2005
                          • 483
                          • Beograd

                          #13
                          Znas kako, buzir od rucne se naslanja na tu cevku koja ide u kabinu, i ona je ujedno i granicnik, e sada, obzirom da se ona uvukla unutra dobija se duza sajla u kabini sto dalje prouzrokuje da ne moze da se nasteluje, stekne se utisak da sajla nije odgovarajuca.
                          Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                          Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                          Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            dobro je da si provalio problem i resio trajno, mozda ce zatrebati jos nekom vlasniku VWa ako se desi slicno.

                            super da je ispalo tako jednostavno resenje.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment


                            • #15
                              Ako su dobosi izandjani preko mere, mozes da odes kod onih cika sto prave paknove pa im kazes da ti nalepe malo deblji materijal. Ja uradio to na jednom 1.6D iz 80te i koci sad ko nikada ranije.

                              Comment

                              Working...
                              X