sila kocenja proporcija prednji zadnji tochkovi ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    da, varenje je dosta agresivna metoda spajanja metala, i pocesto zna da ostavi posledice na sam materijal.
    mozda da se promeni metod varenja, ili neki drugi oblik masinskog spoja preko flansni npr... cisto za razmisljanje ako se problem ponavlja vise puta na isti nacin.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • itza
      CBC Senator XXL
      • 28.12.2004
      • 658
      • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
      • -

      #17
      chovek kod koga sam odneo to na obradi je vrhunski majstor ... ja sam pomislio na metudu tzv tvrdog spoja radi se prsten u toleranciji i onda se poluosovine nabijaju sa jedne i druge strane (sve na vruce) kada se to ohladi vise nema vadjenja ... a kao osiguranje sam mislio da uradi cep takodje u toleranciji kroz prsten i jednu i drugu poluosovinu (dakle sa obe strane) ...
      ali je on predlozhio neshto drugo .. neku metodu varenja sa nekim .... lukom .. ne znam kako se zove pa preko toga co2 ...
      prva metoda topi i sjedinjava materijal a druga ide preko valjda kao osiguranje ... sve se radi rotacioni zbog balansiranja
      e sad videcemo koliko ce to biti dobro ... mislim da covek zna posao jer je spremao automobile koji su uzimali prva mesta na kruznim trkama ... dodushe nekada .. ali valjda nije zaboravio zanat
      "Brano sine , vozi POLAKO..."

      Comment

      • itza
        CBC Senator XXL
        • 28.12.2004
        • 658
        • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
        • -

        #18
        2 dutch ...
        veoma zanimljiva ideja ...
        tako neshto mi je i padalo na pamet samo shto sam ja to zamishljao elektro .. neki step motori ili neshto ..
        ali i ovo je OK ..
        "Brano sine , vozi POLAKO..."

        Comment

        Working...
        X