kao shto rekoh treba mi savet u vezi kochionog sistema, kako da zaustavim yuga od 200ks , koji je pri tom olakshan za 200kila od fabrichke varijante...
kako zaustaviti yuga sa 200KS
Collapse
X
-
Neke 15` gume, sa recimo 195/50 dimenzijom u izvedbi neke opake firme, gasni amortizeri, sportske opruge ili makar sabijene fabricke, recimo >250mm buseni brembo diskovi i sportske plocice, recimo pagid, teflonska creva, podmazano nekim dobrim kocionim uljem, koc. sa tri klipa, nazad isto diskovi nesto manji od prednjih, i to mislim da bi moglo sasvim korektno da ga zaustavi.Predpostavljam da je skoljka komplet ojacana, ne verujem da bi trpao 200hp u njega da nije....
Jel si vec pricao negde o tom Yugu?
-
-
Tipo, Tempra, Dedra, Croma itd.
Prednji diskovi, ventilirajuci, 257mm precnik, i odgovarajuce celjusti. Potrebno je samo staviti podlocku od oko 4mm (moras sam da vidis koliko) ispod nosaca klesta jer disk nije iste visine kao originalni.
Felna najmanje 14" da bi to stalo u nju.
To je dosta da zaustavi recimo Tipa 16v sa 147ks i oko 1300kg. Sigurno je dosta za juga od 600-700kg i 200ks.
Ako mislis da nije, Coupe turbo plus ima brembo celjusti sa cetiri klipa i 285 (ako se ne varam) diskove. Naci ces i modele sa 285 diskom i celjustima sa jednim klipom.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
hvala na pomoci, veshanje je resheno sa sportskim oprugama i shtelujucim amortizerima , josh samo da se iskopaju diskovi i kleshta sa nekog tipa ili tempre i mislim da ce stati.... ako ne uspe juricemo coupeove brembo kochnice....Prevelika slika u potpisu!
Comment
-
-
Koji je motor i iz cega u tom jugu ako nije tajna?Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
-
mislim da tjesh imati problem sa zaustavljanjem zbog male mase vozila ...
ne znam da li tje ti trebati samoventilirajutji jer su oni otporniji na grejanje ...
tebi treba disk vetjeg prechnika da bi mogao jako precizno da zakochish bez proklizavanja i tako dobijesh najbolji mogutji zaustavni put ...
dosta sam o tome razmishljao jer tju imati isti problem sa fiqusom ... i trazhitju obichne diskove koji idu na 14'' felnu (ne znam tachan prechnik)
napred i pozadi podjednako velike .. jer je tezhishna tachka dosta pozadi zbog motora ....
to bi trebalo da bude to .. ne znam da li od toga bolje mozhe ...
jer ja nemam masu da bi napravio dovoljno veliko trenje izmedju plochica i diska i da bi sa tim imao potrebe za samoventilirajutjim diskom ...
a i ne planiram da idem brzhe od 160 ....
pa sam pretpostavio da nije isto zaustaviti masu od recimo 1300 kg sa 200 do 0
kao i
700 kg sa 160 do 0 ..."Brano sine , vozi POLAKO..."
Comment
-
Comment