Dakle pozdravljam sve na forumu i evo pitanja.
Zbog nejednake sile kocenja na prednjim i zadnjim tockovima na tehnickom pregledu, (prednje super, zadnje - ne zadovoljavaju), resih da promenim paknove na zadnjim tockovima i majstor mi rece da cemo izbacivanjem petog cilindra dobiti ravnomernu silu kocenja na sva cetiri tocka.
Ali, Avaj kad je covek ****o u kanal ustanovio je da petog cilindra nema?! E, sad. Dali je moguce da se kompenzator sile kocenja nalazi u samim zadnjim kocionim cilindrima (tako mi rekose) ili je to ******stina. Napominjem da je majstor ustanovio na je protok ulja ka zadnjim cilindrima dobar, auto ne gubi ulje za kocnice itd.
Unapred zahvalan Misko
Zbog nejednake sile kocenja na prednjim i zadnjim tockovima na tehnickom pregledu, (prednje super, zadnje - ne zadovoljavaju), resih da promenim paknove na zadnjim tockovima i majstor mi rece da cemo izbacivanjem petog cilindra dobiti ravnomernu silu kocenja na sva cetiri tocka.
Ali, Avaj kad je covek ****o u kanal ustanovio je da petog cilindra nema?! E, sad. Dali je moguce da se kompenzator sile kocenja nalazi u samim zadnjim kocionim cilindrima (tako mi rekose) ili je to ******stina. Napominjem da je majstor ustanovio na je protok ulja ka zadnjim cilindrima dobar, auto ne gubi ulje za kocnice itd.
Unapred zahvalan Misko
Comment