Krute osovine, diferencijali, gde raditi ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mr_W
    CBC Član
    • 17.06.2005
    • 65
    • Beograd

    Krute osovine, diferencijali, gde raditi ?

    Zna li neko servis/radionicu/firmu koja radi sa krutim osovinama ?

    Menjao bi odnos prenosa u prednjem i zadnjem diferencijalu, zupcasti prsten (ring) i onaj drugi zupcanik (pinion) narucujem iz USA, ali bi da mi montazu uradi neko ko zna posao.. ne bi da to budu uzalud bacene pare na materijal ..
    MUD IS ALL WE NEED
    http://www.srbija4x4.com
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Imam drugara koji radi u crysleru... verujem da bi on to radio
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • mr_W
      CBC Član
      • 17.06.2005
      • 65
      • Beograd

      #3
      Originally posted by M-power
      Imam drugara koji radi u crysleru... verujem da bi on to radio
      Chrysler.. To zvuči skupo. A na kraju nije ni vezano za Jeep, jer moje osovine nisu Chryslerove, nego Dana 30 i 35 . Hm..

      Radije bi nekog ko je radio sa kamionima i slično.

      Ima li neko još koji predlog ?
      MUD IS ALL WE NEED
      http://www.srbija4x4.com

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        he,he. Mislim radi u crysleru sto znaci poznaje materiju, a mislio sam na privatan posao a ne u okviru servisa. U ostalom nisam ni siguran dal bi radio nego onako
        Srecno
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • mr_W
          CBC Član
          • 17.06.2005
          • 65
          • Beograd

          #5
          Mene najviše brine to što je potreban dobar alat i znanje za podešavanje posle sastavljanja. Mogao bi i ja sam da otvorim diff, promenim zupčanike.. i vozim ga 5 ili 10k i rasturim ga totalno..
          MUD IS ALL WE NEED
          http://www.srbija4x4.com

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #6
            Nadji servisno uputstvo u kome pise kako se podesavaju zazori izmedju zupcanika i otpori okretanja ako je neka vrsta LSD-a u pitanju. Mislim da sa time neces imati problema... Tamo ce pisati i ako ti treba nesto od specijalnog alata pa mozes da se pripremis za to... Onda jedan vikend u garazu i zavrsio si...


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • mr_W
              CBC Član
              • 17.06.2005
              • 65
              • Beograd

              #7
              Gledao sam već šta treba i kako se podešava. Nije lsd, već sasvim običan otvoreni diferencijal.. Samo što treba poseban alat da za podešavanje.
              MUD IS ALL WE NEED
              http://www.srbija4x4.com

              Comment

              • Uros Piperski
                CBC Senator XXL
                • 31.01.2005
                • 2978
                • Beograd

                #8
                Imas li skicu alata ili skicu delova koje treba podesiti?
                BTW, koliko si platio ring & pinion?
                Sta cekas sa LSD-om?


                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                Comment

                • mr_W
                  CBC Član
                  • 17.06.2005
                  • 65
                  • Beograd

                  #9
                  Originally posted by Uros Piperski
                  Imas li skicu alata ili skicu delova koje treba podesiti?
                  BTW, koliko si platio ring & pinion?
                  Sta cekas sa LSD-om?
                  aaaa.. bre nisam još uzeo R&P, jer razmatram da li mi se isplati zbog ugradnje. A inače cena zupčanika je oko $150 po osovini.. znači $300 + shipping, carina..

                  A LSD neću, to je .. polovično rešenje. Ako bi dograđivao diferencijal, onda bi stavio neki pravi pravcijati locker na dugme

                  Što se podešavanja tiče, evo ovde lik lepo kaže šta sve može krenuti naopako:

                  MUD IS ALL WE NEED
                  http://www.srbija4x4.com

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #10
                    Da li Jeep ima blokadu na centralnom diff-u?

                    Tema sa schnee-hr je ok. To za lezajeve je mozda specificno za taj model, a podloske koje se ubacuju sa podesavanej zazora su standardna stvar... Moras ih dobiti ili praviti... Uglavnom nije neki problem napraviti jer on mogu da se prave i od mekanog celika, samo treba naci odgovarajucu debljinu, ali mogu da budu na nezgodnom mestu pa da moraju da budu lake i tvrde...
                    Ne znam sta da ti kazem... Raspitaj se sta sve dobijas u kit-u.


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • mr_W
                      CBC Član
                      • 17.06.2005
                      • 65
                      • Beograd

                      #11
                      Ima blokadu centralnog, koja je uvek uključena kad je uključen i pogon na prednje točkove.
                      MUD IS ALL WE NEED
                      http://www.srbija4x4.com

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #12
                        hmmm...
                        Znaci uopste nema centralni diff? Samo reduktor/razvodnu kutiju?


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • mr_W
                          CBC Član
                          • 17.06.2005
                          • 65
                          • Beograd

                          #13
                          Upravo tako.

                          To je za ovaj reduktor koji ja imam NP231,
                          ali postoji i bolji NP242 koji ima i full-time 4wd tj i centralni diff.
                          MUD IS ALL WE NEED
                          http://www.srbija4x4.com

                          Comment

                          Working...
                          X