rucna kocnica, dobosi na vectri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Black Knight
    CBC Senator XXL
    • 13.10.2004
    • 2020
    • Novi Beograd, kicblo

    rucna kocnica, dobosi na vectri

    imam problem, kako da proverim paknove od rucne? Na kolimam imam na sva cetri tocka diskove ali na zadnjima su i dobosi za rucnu...jel moram da skidam kocione celjusti da bi proverio/zamenio paknove/plocice na dobosima(kako god)?
    Injection is good,but I'd rather be blown!
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    #2
    Kako bre imas 4 diska i jos plus dobose pozadi? Valjda napred 2 diska i pozadi dobosi?
    Lancia Kappa 2.0 20v

    Comment

    • dfast
      CBC Senator XXL
      • 26.05.2005
      • 1302
      • Hoofddorp NL /Bgd

      #3
      Pa da bi proverio plocice, obicno sa bocne strane kocionih klesta se moze videti koliko su istrosene a sad kako je to konkretno kod tebe ne znam ali i nije neka filozofija skinuti klesta i to videti.
      Sto se tice paknova na dobosu, oni ti sluze samo za rucnu sto ce reci vrlo malo se trose i ako ti rucna dobro hvata uz po potrebi podesavanje sajle onda nema potrebe da otvaras dobose.

      Comment

      • skaarj
        CBC Veteran
        • 25.03.2005
        • 176
        • Novi Sad

        #4
        Originally posted by Srdjan
        Kako bre imas 4 diska i jos plus dobose pozadi? Valjda napred 2 diska i pozadi dobosi?
        Vectra B ima i male dobose pozadi koji sluze samo za rucnu kocnicu...
        *** ********************** ***
        *** gf AL QK \=-Q XES1 ***

        Comment

        • Srdjan
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 2416
          • Bajina Basta/Beograd

          #5
          Izvinjavam se sto trcim pred rudu, ali za ovo stvarno nisam znao. Ajde sad kamenujte me... Jel to standardno resenje na novijim automobilima ili samo na Opelu?
          Lancia Kappa 2.0 20v

          Comment

          • zux
            CBC Senator XXL
            • 10.05.2005
            • 773
            • Beograd-Filmski grad

            #6
            Najverovatnije će štelovanje sajle srediti problem
            Inače opel od vektre sa 2.0 motorom pa nadalje ima ovo rešenje kočnog sistema (naravno kod verzija koje imaju diskove na sva 4 točka)

            Comment

            • dfast
              CBC Senator XXL
              • 26.05.2005
              • 1302
              • Hoofddorp NL /Bgd

              #7
              Takvo resenje zadnjih kocnica je i na nekim terencima, konkretno prvi put sam ga video na Toyoti Land Cruiser.
              Postoji i resenje sa jednim dobosem na kardanu prema zadnjem pogonskom mostu koji je za rucnu kocnicu.

              Comment

              • srle1
                CBC Senator XXL
                • 08.02.2005
                • 320
                • Beograd

                #8
                Jel to standardno resenje na novijim automobilima ili samo na Opelu?
                Mercedes je to uveo još '70 godina, a za druge ne znam
                Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!

                Comment

                • mirdza
                  CBC Senator XXL
                  • 14.03.2005
                  • 2437
                  • Katowice (PL) / Banja Luka
                  • AGP / W126

                  #9
                  slazem se sa srletom!
                  a merc, konkretno, ima jedan centralni disk koji se aktivira njegovom "rucno-noznom" kocnicom.
                  Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                  Comment

                  • srle1
                    CBC Senator XXL
                    • 08.02.2005
                    • 320
                    • Beograd

                    #10
                    Kako misliš centralni? U svakom točku pozadi po mali doboš+mali paknovi za ručno-nožnu kočnicu.
                    Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!

                    Comment

                    • Black Knight
                      CBC Senator XXL
                      • 13.10.2004
                      • 2020
                      • Novi Beograd, kicblo

                      #11
                      Originally posted by dfast
                      Pa da bi proverio plocice, obicno sa bocne strane kocionih klesta se moze videti koliko su istrosene a sad kako je to konkretno kod tebe ne znam ali i nije neka filozofija skinuti klesta i to videti.
                      Sto se tice paknova na dobosu, oni ti sluze samo za rucnu sto ce reci vrlo malo se trose i ako ti rucna dobro hvata uz po potrebi podesavanje sajle onda nema potrebe da otvaras dobose.

                      ne moze da se vidi nista...totalno je zatvoreno...a sa zadnje strane lim...a pokusao sam da skinem...klesta...slinuo jedan sraf za 45 min. i onda ga vratio post bilo vec kasno...padao mrak... nemam pneumatski pistolj... rucno...

                      koci mi jedan a drugi ne...tako da ne mogu da zatezem sajlu...a vec sam je zatezao

                      e sad, kada se skinu klesta sta drzi disk? sa zadnje strane ima jedan sraf skoro na sredini, jel on drzi sve?
                      Injection is good,but I'd rather be blown!

                      Comment

                      • dfast
                        CBC Senator XXL
                        • 26.05.2005
                        • 1302
                        • Hoofddorp NL /Bgd

                        #12
                        Ne znam koji si sraf skidao, ali da bi zamenio plocice ne skidas komplet klesta sa nosacem, nego samo svuces klesta sa diska. Obicno je to pristupacno i sa strane sa koje gledas na disk/tocak. Dok pozadi, od strane motora se nalaze dva veca srafa koja ti drze nosac za klesta i njih ne moras da diras, jer ne menjas dikove, a disk je prisrafljen na glavcinu jednim malim srafom koji je pored rupa za glavne srafove tocka, ali njega ne moras da diras.

                        Ovo je za prednje tockove, ne znam koja klesta (prednja ili zadnja), si pokusavao da skines.

                        Comment

                        • BMW 325i
                          CBC Senator XXL
                          • 25.06.2005
                          • 338
                          • Novi Sad

                          #13
                          Nema on pozadi doboshe,nego u zadnjem disku u delu koji nalaze na glavchhinu unutra postoje male pakne za ruchnu,jer sajle od ruchne nisu prikachene na cheljusti pa da ujedno ruchna kochi plochicama nego kochi tim paknama koji su unutra,to na bmw-u mozes naci i na onim prvim modelima 3-ki E21

                          Morash skinuti,cheljusti pa onda disk i onda cesh videti te male pakne
                          Doris je vozila mini moris.

                          Comment

                          • zux
                            CBC Senator XXL
                            • 10.05.2005
                            • 773
                            • Beograd-Filmski grad

                            #14
                            Kao što reče 325 ˝doboš˝ je u stvari deo diska
                            Ako štelovanje sajle ne pomaže onda moraš skinuti diskove da bi prišao papučicama (paknama)
                            Da ne bi sada štelovao pakne pa za mesec-dva opet skidao diskove najpametnije ti je da kupiš nove pakne (nisu više od 1000 din) i zameniš ih i miransi barem 4-5 godina
                            Najverovatnije su tvoje pakne iz prve ugradnje i došlo im je vreme za zamenu

                            Comment

                            • Black Knight
                              CBC Senator XXL
                              • 13.10.2004
                              • 2020
                              • Novi Beograd, kicblo

                              #15
                              evo ovako...
                              325 je donekle u pravu...samo sto ne znam kako bi ih ti nazvao...ali jesu "dobosi zajedno sa diskovima"...

                              danas sam se malo zezao i uspeo da skinem...to... salim se...uspeo sam da skinem disk...samo sam se malo ********o posto nije hteo da sidje...jer se nahvatao talog koji je zapeko pa je morao da radi cekic

                              sto se tice unutrasnjosti, u cemu je bio problem... pa jedna od paknica se zaglavila iza jednog ispupcenog dela i nije funkcionisala vec duze vreme... sada sam je odglavio i ocistio malo unutrasnjost "dobosa"...i sada sve funkcionise savrseno...
                              Injection is good,but I'd rather be blown!

                              Comment

                              Working...
                              X