ojacavanje yuga

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nikola Polovina
    CBC Član
    • 24.07.2005
    • 27
    • Novi Beograd

    ojacavanje yuga

    imam nameru da stavim 1600 motor u juga 90 godiste, sta tacno i gde uraditi,variti,podebljati lim,skije,koska,dal menjati vesanje i sta vec su liskusniji radili da se pokazalo dobro
    www.nbgcrew.netfirms.com
    NE UZIMA BOG NI DOBROG NI ZLOG VEC ONOG KO KASNO UKOCI !
  • Nikola Polovina
    CBC Član
    • 24.07.2005
    • 27
    • Novi Beograd

    #2
    PA LJUDI POMAGAJTE
    www.nbgcrew.netfirms.com
    NE UZIMA BOG NI DOBROG NI ZLOG VEC ONOG KO KASNO UKOCI !

    Comment

    • Sasha
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 4126
      • Novi Sad

      #3
      Pretrazi malo forum bilo je dosta price o tome
      www.arcs.org.rs/forum

      Comment

      • Nikola Polovina
        CBC Član
        • 24.07.2005
        • 27
        • Novi Beograd

        #4
        ma gledao sam,jedni kazu dosta sanke i koska, drugi da treba jos 50kg lima i varova,
        www.nbgcrew.netfirms.com
        NE UZIMA BOG NI DOBROG NI ZLOG VEC ONOG KO KASNO UKOCI !

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Ako planiras da ga ne mazis i vozis 1.6 u njemu treba malo jace ojacavanje. Izvariti sve sastave i pojacati ruke.....ali bilo je dosta toga pojacavanja sasija sa dozivotnom garancijom u oglasima i mozda je pametno prepustiti to drugom
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • Nikola Polovina
            CBC Član
            • 24.07.2005
            • 27
            • Novi Beograd

            #6
            sta su to ,,ruke" ma video sam to ,ali moram prvo da sredim limariju na par mesta posto je popucala od mazenja,dok sam imao dvogrli,auto je zacudjujuce kidao.Ne vredi ijacavati trulez,a za sve nemam kintu pa moram sam,uz pomoc vas,da radim koliko mogu
            www.nbgcrew.netfirms.com
            NE UZIMA BOG NI DOBROG NI ZLOG VEC ONOG KO KASNO UKOCI !

            Comment

            • 24v
              CBC Senator XXL
              • 11.12.2004
              • 479
              • Beograd, Karaburma

              #7
              Pa pazi ovako nista lose ne mislim ali ako nemas kintu nema nista ni od tuninga ni od ojacavanja.

              Vec lepo vozi tu 45 koju imas i uzivaj u voznji. Nemoj joj nista raditi jer ce se raspasti. Za 1600 moras imati bas ojacanu skoljku i sanke i koske. A najbolje novu skoljku pa onda jedno po jedno.
              I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

              Comment

              • Uros Piperski
                CBC Senator XXL
                • 31.01.2005
                • 2978
                • Beograd

                #8
                To je realnost, na zalost. Ako planiras da uradis nesto dobro i kvalitetno... Zato ja nikada nisam sastavio juga, a toliko zelim


                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                Comment

                • Nikola Polovina
                  CBC Član
                  • 24.07.2005
                  • 27
                  • Novi Beograd

                  #9
                  pa koliko treba para za ojacavanje,nije truo na vitalnim mestima,vise je povrsinska rdja.imam i ko ce da radi samo me zanima kako i gde pojacati.
                  www.nbgcrew.netfirms.com
                  NE UZIMA BOG NI DOBROG NI ZLOG VEC ONOG KO KASNO UKOCI !

                  Comment

                  • tenzo RS
                    CBC Senator XXL
                    • 01.11.2004
                    • 309
                    • Krusevac
                    • Saab 9-3 TiD

                    #10
                    ...evo ovako...

                    ...treba pojacati fabricke punktove...varenje se vrsi CO2 aparatom...a tehnika...3cm (pro)var na svakih 3 cm valjda (nisam 100% siguran)...ili tackasto varenje na svaki cm...

                    ...tzv. kalifornijske grede treba ojacati dodatnim limovima i sparinzima, kao i trouglastim profilima...ojacati pracke za koje se vezuju ramena...pozeljno je i staviti duple solje amortizera ako se ide sa tvrdim vesanjem...

                    ...u kg-u je ojacavanje skoljke (ti da je rastavis) kostalo 150 eura...sad ne znam...posle toga obavezno treba nova zastita...

                    ...na to treba dodati i strut bar ili kosku i sanke...

                    ...to ti je ukratko...ako ne zaboravim fotoaparat slikacu ti to da vidis otprilike o cemu se radi...mozda sam i nesto propustio...
                    8 i 300...u firungu !!!

                    trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

                    Comment

                    • Nikola Polovina
                      CBC Član
                      • 24.07.2005
                      • 27
                      • Novi Beograd

                      #11
                      sta mu dodje kalifornijska greda,i gde se nalazi,jel potrebno stavljati neke gredo na patos,tj od prednjih do zadnjih tockova radi uvijanja auta kad ulazis u krivinu
                      www.nbgcrew.netfirms.com
                      NE UZIMA BOG NI DOBROG NI ZLOG VEC ONOG KO KASNO UKOCI !

                      Comment

                      • Milos
                        CBC Senator XXL
                        • 12.05.2005
                        • 700
                        • Beograd, carraburma

                        #12
                        a sto ne bi otisao na neku trku i pogledao uzivo kako su to momci odradili svuda po skoljki...

                        Comment

                        Working...
                        X