Trese pri kočenju, verovatno diskovi, ali...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • banconi
    CBC Član
    • 19.11.2008
    • 20
    • Beograd
    • Seat Toledo 2002

    Trese pri kočenju, verovatno diskovi, ali...

    Standardni problem sa krvim diskom - kada kočim, podrhtava volan.
    Pošto su mi diskovi već pred kraj roka, promeniću ih ako je sigurno do njih problem.
    Međutim, reče mi jedan majstor kada mi je u poslednjoj turi menjao pločice da mi je jedna šapa zaribala i da je on nešto nabudžio, podmazao ili šta ti ja znam.

    Moje pitanje je da li ta šapa može da predstavlja uzrok podrhtavanja? Možda bi pomoglo da zamenim samo nju, a možda i da je uopšte ne diram ako ona ipak funkcioniše.

    Reč je o staroj Mazdi 323 BG 1300ccm 16V 1991. god.
  • zverko
    CBC Senator XXL
    • 19.08.2005
    • 7085
    • BGD
    • Audi A4

    #2
    Re: Trese pri kočenju, verovatno diskovi, ali...

    tresenje se javlja usled, krivih diskova, istrosenih diskova, istrosenih plocica i lufta u trapu.
    deutsche gemacht-gut gemacht...

    Comment

    • banconi
      CBC Član
      • 19.11.2008
      • 20
      • Beograd
      • Seat Toledo 2002

      #3
      Re: Trese pri kočenju, verovatno diskovi, ali...

      Pločice nove, trap ispravan...

      Zaključak ću izvesti sam!

      Comment

      • banconi
        CBC Član
        • 19.11.2008
        • 20
        • Beograd
        • Seat Toledo 2002

        #4
        Re: Trese pri kočenju, verovatno diskovi, ali...

        Izvinite što sam dosadan, ali evo čitam sada na drugom mestu da upravo klješta mogu da budu uzrok treskanja, čak i kada su diskovi potpuno ravni.



        Elem, da još malo pojasnim situaciju, meni je majstor rekao da su mi klizači zapekli i da ih je on razradio, ali da je to privremeno rešenje.
        Ništa se nije promenilo po pitanju treskanja nakon te razrade. Dakle, ili ih nije dovoljno razradio, ili ste vi potpuno u pravu, diskovi su krivi i to je to.

        Naravno, sve ovo pišem kako bih izbegao eventualno bacanje para na delove koji su ispravni, znam da bi najlakše bilo zameniti sve. Ako imate još neko mišljenje, dodajte ga, svakako se zahvaljujem.

        Pozdrav

        Comment

        • JAPANX
          CBC Senator XXL
          • 10.08.2006
          • 2159
          • Beograd

          #5
          Re: Trese pri kočenju, verovatno diskovi, ali...

          na tim mazdama cesto zaribaju klizaci jer se gumica na njima pokida i nema vajde da se razradjuju jer ce ponovo prasina da se nakupi i da zariba.. resenje je zamena tih gumica i razrada sa podmazivanjem grafitnom mascu

          nikako tovatna

          Comment

          • zoranbg
            CBC Senator XXL
            • 23.03.2005
            • 4098
            • Rooster's Hill , Beog
            • Grande Punto 1.2

            #6
            Re: Trese pri kočenju, verovatno diskovi, ali...

            nek ti izmere komperatorom koliko bacaju diskovi,dali je do njih ili ne.ako ne zelish da ih menjash..
            mada si i sam rekao da su potrosheni ?!
            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

            Comment

            • zokssa
              CBC Član
              • 04.09.2009
              • 24
              • miami

              #7
              Re: Trese pri kočenju, verovatno diskovi, ali...

              krivi diskovi i ja sam imao istu pojavu na z 101

              Comment

              • cuculo
                CBC Član
                • 03.09.2009
                • 61
                • Prilep Macedonija

                #8
                Re: Trese pri kočenju, verovatno diskovi, ali...

                diskovi krivi sigurno ali da budes siguran idi u tex pregled i neka stave vozilo na valjkove da okrece predne tockove i kontrolor neka pritesne papucu kocnice 10% snage za kocenje i neka tako drzi ramnomerno ,onda na displel dali je digitalan i analogan pogledajte rezultate kocenja dok se okrecu tockovi-vazno dok se sumiraju rezultati ramnomerno kocenje i ista sila kocenja da se zadrzi .onda videce se na monituru dok traje kocenje kako osciliraju sile kocenja ako su isti onda ok ako neki rezultat u toku kocenja varira niju u redu,ako rezultati pri konstantnom kocenju rezultati na levom tocku oscilira a na desni tocak pokazuje isti rezultat nom stop ,levi disk je kriv.na novi dijagnostickim aparatima provera ovalnosti diskova je normalna procedura u teku teh pregleda

                Comment

                • gorky
                  CBC Senator XXL
                  • 08.06.2007
                  • 860
                  • Vojvodina,Kikinda

                  #9
                  Re: Trese pri kočenju, verovatno diskovi, ali...

                  diskovi imaju propisanu kilometrazu na kojoj se menjaju redovno,a i po potrebe usled bilo kakvih ostecenja,ovalnosti,termickog ostecenja... dakle obavezno zameniti diskove ukoliko postoji bilo kakva sumnja na njih,disk plocice i reparirati kociona klesta,to uopste ne kosta puno para a cuva glavu i tebi i drugim ucesnicima u saobracaju.cela parada kosta stotinak eura,ako hoces zbog tih para da svoju glavu izlazes opasnosti izvoli,ali nemas prava da se igras sa tudjom glavom zbog bilo kojih para.neko ce reci da dramim zbog nekog sitnog tresenja,ali verujte mi da sa sistemom za zaustavljanje i upravljanje nema sale niti kompromisa sta mora da se menja,mora

                  Comment

                  Working...
                  X