Originally posted by Uros Piperski
koje plocice za pezo 406
Collapse
X
-
Originally posted by WizLukas=Delphi,a sto ne nasao original fabricku ugradnju brandovanu peugeotFERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE
there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....
Comment
-
-
Originally posted by WizLukas=Delphi,a sto ne nasao original fabricku ugradnju brandovanu peugeotFERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE
there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....
Comment
-
-
nesto mi to nije logicno
kociona tecnost je veoma higroskopna, to je njena urodjena osobina.
sto se tice spustanja niz planine, kocnice se po pravilu ne koriste za regulaciju brzine kretanja vec polozaj rucice menjaca.
pravilo kaze u kojoj se brzini penjes u istoj ili za stepen nizoj se spustas/ penjes u trecoj a spustas u drugoj.
Ascona je iz doba praistorije kada se koristio azbest (danas zabranjen) koji je izdrzljiviji plus je to bitno laganiji auto ( i manji).
Lucas ili Girling je premium kvalitet plocica, samo mora da bude zaista Lucas a ne neka kopija.
ATE, Jurid, Ferodo, npr su medju najboljima.
vazno je i da kupis tvrdocu plocica bas za tvoj auto, ne samo dimenzije a to pise u katalogu...obratiti paznju jer trgovci obicno ne znaju da tumace oznake u katalozima a vole da uvale robu koju imaju.
sa kocnicama nema sale, najvazniji deo auta !!volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Kupi originalne plocice i zavrsi pricu, i ne komplikuj preterano sa aftermarket delovima. Makar kod Peugeota, fabricke plocice su prilicno dobre za normalnu i nesto brzu voznju. Ako ja na svom autu onako divljacki kako ga vozim NIKAD nisam uspeo toliko da upalim plocice da mi pedala skroz potone i opalim auto ispred, a UVEK sam koristio samo fabricke, valjace i tebi.
Ako si vozio fabricku Astru koja nikad nije prekuvala plocice, a da na Peugeotu koga vozis isto tako plocice planu, meni je razlog sasvim jasan, to sto imas je TESKO djubre, i ocigledno je da postoji razlog zasto je razlika u ceni izmedju fabrickih i divljih 50%...Inace, Lucas je jedna od OEM firmi za Peugeot tako da sa njima, ako su STVARNO originalan deo (znaci, pravac Verano) neces imati problema.
@brick: "...sto se tice spustanja niz planine, kocnice se po pravilu ne koriste za regulaciju brzine kretanja vec polozaj rucice menjaca.
pravilo kaze u kojoj se brzini penjes u istoj ili za stepen nizoj se spustas/ penjes u trecoj a spustas u drugoj..."
Isto ili slicno ce ti reci i instruktori voznji, raznolike dede i babe kojima je 60 km/h misaona imenica, kao i brojni holandski vozaci koji su limit brzine prekoracili ukupno 2x u zivotu...Slazem se da se za regulaciju brzine nizbrdo koristi I rucica menjaca odnosno kocenje motorom, ali SAMO to - da, ako vozis tenk, generalno si tvrd na parama pa stedis ko Paja Patak ili ne prelazis 40 na sat. U svakoj drugoj situaciji, iole normalnijoj voznji, kocnica ce ti cak i nizbrdo, dosta cesto zatrebati. Odnosno, makar nekom ko auto zaista i vozi umesto da se samo transportuje njime. Mozda covek vozi malo brze, sta znas, ali ni u kom slucaju ne bi trebalo da mu se plocice tako lako niti brzo, upale.
U 99% slucajeva (osnosno ako ne vozis kao Sumaher, vozis debelo pretovaren auto ili stalno jases kocnicu, ili bilo koju kombinaciju ova 3 elementa), standardna plocica + DOT 5.1 kociona tecnost bi trebalo da bude dovoljno u svakoj situaciji. Ako ti se uprkos svemu plocice i dalje zapale, onda nije problem u plocicama niti autu - mnooogo si brz
Comment
-
-
Isto ili slicno ce ti reci i instruktori voznji
ja sam doziveo u Pezou 205 totalni otkaz kocnica pri spustanju sa Fruske Gore, auto poluprazan, nista posebno opterecen, gotovo nov (godinu i po dana) sa originalnim plocicama.
srecom, saobracaja nije bilo.
hm, lici mi iz tvog opisa da nemas iskustva sa voznjom nizbrdo opterecenog auta (mozda gresim ?) ..to sto si naveo mozda moze da vazi za prazan auto i blage nizbrdice do 10% nagiba.
recimo probaj, bilo sa nekim autom koji imas na raspolaganju a koji si opteretio propisanim i dozvoljenim teretom kao npr 4 odrasle osobe, 75kg na krovu, 400kg u gepeku i 1200kg prikljucnog vozila koje te gura da vozis sa recimo samo 60 km/h kao te babe i dede pa da osetis kako izgleda testiranje opterecenih kocnica.
pise u uputstvu za svaki auto koliko iznosi ukupno dozvoljeno opterecenje , GVW, obicno je to oko 2.500 do 3.500 kg mase u proseku, a nije to tako lako zaustaviti samo plocicama na dugackim nizbrdicama, veruj mi na rec.
moguce je koristiti prevashodno plocice za utrosak energije ali nije bas zdravo za novcanik, hoce da se potrose za 1.000km voznje pa onda moras da ih menjas usred putovanja
a i to se moze u praksi doziveti, mogu i detalji ako treba.
oni iskusniji kao ti pomenuti instruktori, fabrike u svojim uputstvima, babe i dede koriste oprobani metod potvrdjen decenijama koji pouzdano i besprekorno funkcionise rekao bih.
nesto ne verujem da bi pri nagibu nizbrdo od recimo 18% (Korensko Sedlo konkretno) bio u stanju da jurcas vise od 40tak km/h vec zbog same konfiguracije puta i terena a kamoli nesto tipa 100 km/h.
problem sa kocnicama je sto nisu predvidjene da budu u kontinuitetu u upotrebi u voznji ni po ravnom a kamoli na nizbrdici i samo je pitanje vremena kada ce otkazati ako se jedino one koriste bez koriscenja motora.
za konkretan slucaj ne znamo ni koje su plocice u pitanju ni koji su uslovi eskploatacije/ opterecenja pa sam zato predlozio pouzdani i efikasan nacin da se izbegne problem otkaza kocnica i naletanja na vozilo ispred ili jos gore izletanja u provaliju.
preventiva je najbolje sredstvo da ne dodje do nezeljenih posledica kada se ne zna pouzdano koje su granice vozila da izdrzi sva opterecenja.
btw, ono po casopisima gde kao testiraju kocnice je smesno iz razloga sto to rade sa praznim autom i sa polovinom moguce brzine kretanja.
neka se napravi test sa punim autom (po uputstvu dozvoljeno) i iz pune brzine, recimo 200 km/h pa tako uzastopno deset puta.
da vidimo koji ce auto u realnim uslovima zaista zadrzati besprekorne kocione osobine...verujem ne bas mnogo njih.
e sad za jurcanje po planinama postoje specijalne plocice, specijalni diskovi ali to je vec van domena serijskih autavolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Svetsko a nase
Ja vozim vec 2 leta sa Cobestom i nema problema.
Nit sam spor nit sam lak a ima i nzbrdo
Sta mi je Janko stavio nemam pojma ali radi
Opasniji je lepak sa kojim su plocice zalepljene jer kad se ugreje dolazi do fejdinga (Fading) to jeste stvaranja gasnog filma izmedju diska i plocice.
063 77 43939
VrbasAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Na reno laguni koju vozim od skoro postavljene su plocice koje su se raspale posle nekih 3 do 4 hiljade od servisa. Auto je servisiran u renomiranom reno servisu na dorcolu (pezo, citroen i reno). Pisao sam ranije o mom problemu sa glavcinom i skidanjem plocica. Plocice su se raspale, odlepile, smrdele, kliktale. Prvi put sam video ovo u zivotu... Sada sam stavio lukasove (lice mi na original, ono kutija, kablici, pakovanje i uputstvo) i posle 2000 km izgledaju netaknute. Skidao sam tocak i vadio plocicu da proverim. Dakle ni servisiranje u dobrim servisima nije garancija da ce ti biti postavljeni originalni deloviDakle kod plocica i ostalih delova kada ih kupujete pogledajte malko i pakovanje...
Comment
-
-
Ko je rekao da se koci SAMO plocicama nizbrdo?? Lepo rekoh, koci se I motorom. Znaci, oboje. Brick, imam ja nesto iskustva i sa voznjom nizbrdo pod teretom, ali da skratim pricu (nekako izgubim zelju za razgovorom posle knjiga koje pises...), iako kocenje motorom pomaze, pod teretom pogotovo, i cak osim ako ne vozis reli u izvesnoj meri motorom uvek i kocis nozbrdo, ja nekako usporavanje auta ipak ostavljam kocnicama, odnosno na prvom mestu kocnicama. To ne znaci naravno da jurcam kao mazga nego da bih kocio prvenstveno motorom, morao bih ici toliko sporo da je to vec malkice smesna brzina za bilo kakvu normalnu voznju...ali ajde, mozda je u meni stvar
Nije ni bitno.
Poenta price je da plocice ne smeju da se upale, odnosno ne bi trebalo da se upale, pogotovo ako jednim autom sasvim normalno prodjes itsu relaciju bez ikakvih problema, a drugim autom zapalis plocice. Ako si vozio otprilike isto, razlika u samima automobilima ni u kom slucaju ne moze biti toliko velika, vec je pitanje iskljucivo u losem materijalu. To je poenta. I taj problem u 99% slucajeva resava prava, originalna plocica, i DOT 5.1 ulje.
Comment
-
-
nekako usporavanje auta ipak ostavljam kocnicama, odnosno na prvom mestu kocnicama
mislim ok, moze se i tako pa da se menjaju kocnice cesce nego ulje samo da li je to potrebno prosecnom vozacu.
morao bih ici toliko sporo da je to vec malkice smesna brzina za bilo kakvu normalnu voznju
ne pricam o manje vise ravnom , do 7% uspona odnosno nagiba, vec o nizbrdicama i usponima koji postoje preko balkanskih planincuga.
vec sampomenuo 18% sto uopste nije naivno za kocnice niti jednog auta.
Poenta price je da plocice ne smeju da se upale, odnosno ne bi trebalo da se upale,
zamisli da vozis sa aktivnim kocnicama jedno 60-80 na sat u duzini od 20km nizbrdo, a to je realno ako se jurca nizbrdo brze nego uzbrdo, i kako ce izgledati plocice posle recimo 3 takve voznje.
jos jednostavnije je probati na autoputu napraviti isto stanje tako da se vozi 80km/h i levom pritisne kocnica pa tako jedno 10-15km...usijace se kocnice ma koji auto da je u pitanju mozda do mere da jos rade kako treba a mozda i preko te mere sto znaci otkaz kocnica i udes.
u tom smislu je moje iskustvo da se ne oslanja zaustavljanje nizbrdo u ekstremnim uslovima na kocnicama kao osnovnom sredstvu (jer to nece po pravilu izdrzati) vec preventivno kocenjem motorom na nivo da su kocnice tek povremeno potrebne za iznenadna kocenja.
ono sto je kriticno kod kocnica je da svu energiju kretanja vozila moraju da transformisu u toplotu na jako maloj povrsini a to ni danas nije tehnicki reseno niti na jednom jedinom vozilu na svetu u smislu pouzdanosti u svim uslovima rada.
na tom Pezou 406 je vec dolazilo do otkaza kocnica mozda zbog plocica a potpuno pouzdano resenje je vise kocenja motorom nezavisno od nagadjanja sta bi bilo sa nekim drugim plocicama (mozda).
rekoh, doziveo sam otkaz kocnica u Pezou 205 sa fabrickom ugradnjom i to na kratkoj i skromnoj nizbrdici ali sa brzinama reda 100km/h, malo zivahnije recimo nego sto trebavolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Vidi a sta ja da radim sa BMW-om i automatskim menjacem? Mogu ja da kocim motorom tako sto cu ga prebacivati na nize (3,2,1) ali nikada do sad to nisam radio? Plocice na njemu nikada se nisu zapalile niti usijavale do mere da nemogu da kocim a kocio sam mnogo...
Comment
-
-
Originally posted by brick2 leta sa Cobestom i nema problema.
I sto je fascinantno koce chak i uzbrdoAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
Comment