neznam zashto komplikujete toliko choveku zivot sa shasijom prvo ima Kun Fu motor kojim ce da se vozi i uziva a ne da jurca.... a i ako ste gledali shasije za americhka kola imaju samo dve grede 50*100mm sa 2mmzidom i u sredini ukrucenje u dva nivoa od cevi ... naravno napred i nazad su povezane.... to je hot rod....
a shto se tiche mashina od 300konja onda se to malo drugachije radi ....
ovo je inache u oba sluchaja "isti" model koji Manijac pravi Ford 32-33
neznam zashto komplikujete toliko choveku zivot sa shasijom prvo ima Kun Fu motor kojim ce da se vozi i uziva a ne da jurca.... a i ako ste gledali shasije za americhka kola imaju samo dve grede 50*100mm sa 2mmzidom i u sredini ukrucenje u dva nivoa od cevi ... naravno napred i nazad su povezane.... to je hot rod....
Dutch postoji mala razlika izmedju ovoga sto Maniac pravi i tih hot rod-ova
pa sve slike su shasija za isti auto speedster ford iz 33ce kabrio... jedina razlika shto kavez shasija je radjena za drag ... tj u taj auto su stavili 5.7motor koji ide 12.6 na dragu.... dok je ovo drugo klasichna shasija za isti motor ali od 150KS npr...
Evo da postavim nesto neznacajno kao.
Prepravka dobosa na diskove:
Obradjen na strugu sredisni deo glavcine koji je bio u obliku srca i sa 3 rupe za brezone na 4 izradom
odstojne ploce koja je navarena na ostatke srca i dodatno obradjena tj izbalansirana da ne baca pri rotiranju.
Isto se vidi i ploca koja ce da bude nosac za klesta diska.
Evo napakovano zajedno sa diskom, klestima i plocicama od Zastave.
Zastita od korozije:
Preostali lom u garazi sa projektom u delovima:
Comment