Za potrebnu visinu premeri lezece policajce pa regulisi da ti ne bi kacio odozdo, a sto se tice ojacanja pozadi, sa onom dodatnom kutijom ojacavas samo gornji var dok donji ne. Mislim da je bolje da dodas jos i ovo.
Nacrtaj nam i ostatak kontrukcije. Ako dodas ovu zutu mislim da neces mnogo postici jer ces opasno mesto samo pomeriti tu gde se zuta spaja sa horizontalom.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Slusaj bre...pa nemozes da auto pravis ko malo dete...e sad dodaj sipku ovde pa dodaj onde....
biceti na nekom mestu prejak na nekom preslab....
treba da znas pod kojim uglom deluju sile ..itako to..
a posto to neznas...iskopiraj neku sasiju,ali ono copy 100%
Ako ceo auto pravis na takav nacin...bez predracuna i proracuna...
kad ga napravis ..stavi mu limiter na 30kmh....
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Manijace, pusti to ove gore...
Kazi ti nama kako ce da izgleda karoserija. Pokusaj da napravis neku skicu linije karoserije u odnosu na ovu sasiju koju imas. Srednji deo koji je sastavljan samo od dve uzduzne cevi mora da se ojaca, ali ja bih to ojacao tako sto bih otisao u visinu... To mzoe da bude problem zbog vrata, pa nam zato daj skicu karoserija koja ide na ovaj auto.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Pa mislim da je sustina svega da covek sam napravi ono sto je zamislio, mogao je da uzme neku postojecu sasiju da je hteo, znaci nije morao ni da kopira. Sasija jeste noceci deo karoserije i treba da trpi opterecenja jer je za to i predvidjena tj konstruisana, a to se ovde upravo i radi. Znaci poenta je, posto je ovde rec o varenom sklopu, rasteretiti varove od nepravilnih deformacija a cevi tj profili i treba da trpe opterecenja jer im je to i namena.
Hvala na sugestijama prihvatam svaki vid komentara zato ste i tu na forumu - ZAR NE !?!
Ivvan vam je izbacio sliku mog projekta.
Sasija prednji deo se radi po uzoru na Reno 4 sa vesanjem - znaci nosaci tockova sa amortizerima, spone i torzione sipke.
Stim sto sam umesto dobosa nabacio reducir plocu koja drzi disk od golfa sa klestima od juga na 4 brezona koja izlaze iz reducir ploce.
A zadnji deo je od Opel Korse 1,2 znaci samo trebam da odradim nosace
za dvosmerne amortizere koji su od Renoa i opruge od Golfa.
To bi bilo to ukratko.
Stim sto se preko ove sasije jos navaruje kostur (rostilj) za navedeni izgled skoljke tj karoserije.
To bi bilo malo opsirnije.
A sad je na vas red...
Ok... Da li je ovo fiksan krov ili ce se skidati? Ukoliko je fiksan nema problema. Ojacanje cele sasije ce biti u vidu rama koji drzi krov. To ce ujedno biti i zastita od prevrtanja.
Ako je bez krova... zajebano . Prvo, mora se ojacati da se sasija ne uvija po vertikalnoj osi, i da se ne uvija oko uzduzne ose (torziono).
Ako bi donja ivica vrata mogla malo da se podigne, za 10-15cm, postojece uzduzne kutije bi mogle da se ojacaju ili zamene jacim. Ako je centralni tunel prazan, a koliko sam shvati bice prazan jer je prednji pogon u pitanju. onda tu moze da dodje jos jedna uzduzna kutiaj koja ce znacajno usvrstiti celu sasiju.
Sto se tice ojacanja koja ste docrtavali, to sve moze da se odradi tako da ne dolazi do vrata, ali ja bih to radio na prethodno ojacanim uzduznim kutijama...
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Moja zamisa bi bila ista sa skracenim vratima i cvrstim krovom koji ce se kidati e sad dali na preklop ili iz celog komada videcu od slozenost tj. finasija.
Comment