Zadnji deo vektre B, peglati, ili menjati?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zadnji deo vektre B, peglati, ili menjati?

    Na Vektri B postoji oštećenje obe polustranice i poda gepeka, kao posledica posrednog udarca koji se preneo preko vučne kuke.

    Sa tehničke strane pitanje je, da li takvo oštećenje ispravljati i farbati, ili menjati ceo zadnji deo- obe polustranice, gepek i pod.

    Majstori kažu da patos gepeka ne može da se idealno ispravi i da će se poznavati rad i predlažu zamenu kompletnog zadnjeg dela (sa autootpada) po fabričkom punktu. Nisam pobornik rastavljanja auta na dva dela i ponovnog sastavljanja, mada kažu da se u tom slučaju ne bi poznavalo da je uopšte vozilo bilo udarano. Što se cene tiče, obe varijante su približne.

    Šta mislite da li takvo sklapanje iz dva dela može da se izvede bez ostavljanja posledica na trap i konstrukciju vozila?
  • IlijaGM
    CBC Senator XXL
    • 02.12.2008
    • 313
    • Gornji Milanovac

    #2
    Re: Zadnji deo vektre B, peglati, ili menjati?

    Pa postavi neku sliq ostecenja,itd...
    Originally posted by zoranbg
    nemci i nemacki automobili postadose ko Čak Noris... sve su oni..

    Comment


    • #3
      Re: Zadnji deo vektre B, peglati, ili menjati?

      Na slikama se me bi bogzna šta videlo, udarac je bio jak ali je napravio oštećenja samo u jednoj ravni koja seče obe polustranice i patos gepeka po sredini rezervne gume.
      Elem, moje pitanje je bilo više suštinsko, nevezano za tip i stepen oštećenja.

      Odlučio sam se za peglanje iz sledećih razloga:
      1. Samo menjanje zadnjeg dela, bez prethodnog postavljanja na sto i izvlačenja ne bi garantovalo da će se deo fabrički upasovati.
      2. Kod menjanja se skida trap, auspuh, rezervoar, instalacija, pa se sve ponovo vraća uz neophodno kvalitetno punktovanje kako bi novi sastav bio pouzdan. Za sve ovo treba majstor od poverenja.
      3. Na kraju, kakva je garancija da zadnji deo koji bude kupljen na autootpadu, na izgled odličan, nije već udaran i da nije pun gita.

      Možda je bilo drugih ideja, ali je ovo moje razmišljanje. Vidim da je većina majstora za menjanje, ali bih rekao da je osnovni razlog to što je to njima lakše.

      Comment

      • TECA
        CBC Senator XXL
        • 14.10.2007
        • 2355
        • Oz

        #4
        Re: Zadnji deo vektre B, peglati, ili menjati?

        Ako moze da se ispravi,ispravljaj!Secenje i nastavljanje mnoogo vise kosta.
        Na kraju, kakva je garancija da zadnji deo koji bude kupljen na autootpadu, na izgled odličan, nije već udaran i da nije pun gita.
        U ovom slucaju da bi auto bio regularan,mora ici na atest ili da se podnosi neki zahtev SUPu da se takva intervencija obavi.Sta ako kojim slucajem auto ode na neku proveru i kada zagrebu boju na zadnjem kraju,otkriju da je ispod druga boja.Mozes zbog toga imati problema.

        Comment

        Working...
        X