Na Vektri B postoji oštećenje obe polustranice i poda gepeka, kao posledica posrednog udarca koji se preneo preko vučne kuke.
Sa tehničke strane pitanje je, da li takvo oštećenje ispravljati i farbati, ili menjati ceo zadnji deo- obe polustranice, gepek i pod.
Majstori kažu da patos gepeka ne može da se idealno ispravi i da će se poznavati rad i predlažu zamenu kompletnog zadnjeg dela (sa autootpada) po fabričkom punktu. Nisam pobornik rastavljanja auta na dva dela i ponovnog sastavljanja, mada kažu da se u tom slučaju ne bi poznavalo da je uopšte vozilo bilo udarano. Što se cene tiče, obe varijante su približne.
Šta mislite da li takvo sklapanje iz dva dela može da se izvede bez ostavljanja posledica na trap i konstrukciju vozila?
Sa tehničke strane pitanje je, da li takvo oštećenje ispravljati i farbati, ili menjati ceo zadnji deo- obe polustranice, gepek i pod.
Majstori kažu da patos gepeka ne može da se idealno ispravi i da će se poznavati rad i predlažu zamenu kompletnog zadnjeg dela (sa autootpada) po fabričkom punktu. Nisam pobornik rastavljanja auta na dva dela i ponovnog sastavljanja, mada kažu da se u tom slučaju ne bi poznavalo da je uopšte vozilo bilo udarano. Što se cene tiče, obe varijante su približne.
Šta mislite da li takvo sklapanje iz dva dela može da se izvede bez ostavljanja posledica na trap i konstrukciju vozila?
Comment