O ovome sam vec pisao ranije, ali se toliko cimam da opet moram da iznesem stvar i upitam shta drugi misle o svemu. Cela situacija postaje malo mnogo
...
Pricha pochinje pre oko dva meseca kad sam uzeo sve chetiri gume, Tigar Prima, 205/60/R15. Gume su kupljene u ovlashcenom Tigrovom prodajnom salonu u Novom Pazaru. U pitanju je I klasa, V brzinski index, stare nekih 4 meseca (bile tad), pravilno uskladishtene i odlozhene u magacinu. Sve video na licu mesta. Dobio urednu garanciju "sa sve" pechatom, potpisom i deklaracijom. Uradjeno blansiranje i sve je bilo OK nekih 500 km... Tad pochinjem da osecam da na 70-8- km/h volan vibrira/rotira oko ose (dakle ne "trese", vec samo blago rotira oko svoje ose). Onda se smiruje, ali na nekih 150 km/h se javlja opet, ovog puta znatno izrazhenije.
Obzirom da u medjuvremenu nisam naleteo na neki "bunar" na putu, i nisam imao nikakvih "egzibicija" na putu, a do Novog Pazara (prodajnog salona Tigra) samo zbog balansiranja nisam hteo da idem, ponovo sam balansirao gume kod lokalnog vulkanizera (chovek radi svoj posao OK, provereno nije on u pitanju, i ima OK opremu/alat, mislim ne radi "od oka"). Medjutim, rekao mi je da Tigrove gume veoma chesto imaju velikih problema u smislu homogenosti smeshe, bez obzira na klasu, i da je to shto sam ja iskusio iskustvo mnogih sa ovim gumama
Lichno sam gledao kad je balansirao gumu (ponavljam, nije u njemu problem, ni u opremi koju poseduje, tu sam oduvek balansirao gume i nikad nikakvih problema) i video da kako stavi teg pa "zavrti" gumu na aparat, komp ochitava disbalans, onda on ponovo zaustavi, stavi teg, opet disbalans na drugom mestu i drugih vrednosti
Mislim, video sam lichno da je gumu u stvari nemoguce balansirati, a prichamo o novim gumama, i to (trebalo bi da budu) vrhunskom Tigrovom proizvodu!!!
Nekako je na kraju "smirio" gume, ali je ipak komp na kraju ochitavao odredjenu razliku, ali to je bilo "najblizhe" idealnom shto je moglo da se uradi. Mislim, chovek mi je balansirao gume preko sat vremena
Posle toga je situacija malo bolja, ali ipak osecam vibracija/rotiranje upravljacha, shto narochito nervira kad pochne da se javlja na nekih 70 km/h
Samo da napomenem, nisu u pitanju felne, one su 100 % u redu, pre Tigrica sam imao neke skoro izlizane Bridgestone (auto kupljen sa njima), i vozio sam do 160 km/h bez i najmanjih oscilacija, trzaja, vibracija i sl. Ponavljam, posle montiranja novih guma nisam "pogodio" nikakvu rupu, ili naleteo na neku iskopanu deonicu puta, dakle ne postoji ni najmanja mogucnost da su se u medjuvremenu pokrivile felne... Trapovi su centrirani, gume ravnomerno napumpane po fabrichkom uputstvu (2,0 - 2,2 bara napred - nazad).
Da li je neko imao slichnih isustava sa ovom, ili bilo kojom drugom gumom? Da li neshta drugo mozhe da bude problem? Obzirom da drugo balansiranje nisam uradio u Tigrovom ovlascenom servisu (za shta oni ne moraju da znaju
) jesam li izgubio garanciju? Guma je inache OK, na mokrom drzhi dobro (zbog direkcione share i tri odvodna "aquaplanning" kanala), dosta je tiha i solidno drzhi grip u krivinama. Dakle, sve OK, sem tog hebanog cimanja...
Hvala na savetima i podeljenim iskustvima.
Pozz =]

Pricha pochinje pre oko dva meseca kad sam uzeo sve chetiri gume, Tigar Prima, 205/60/R15. Gume su kupljene u ovlashcenom Tigrovom prodajnom salonu u Novom Pazaru. U pitanju je I klasa, V brzinski index, stare nekih 4 meseca (bile tad), pravilno uskladishtene i odlozhene u magacinu. Sve video na licu mesta. Dobio urednu garanciju "sa sve" pechatom, potpisom i deklaracijom. Uradjeno blansiranje i sve je bilo OK nekih 500 km... Tad pochinjem da osecam da na 70-8- km/h volan vibrira/rotira oko ose (dakle ne "trese", vec samo blago rotira oko svoje ose). Onda se smiruje, ali na nekih 150 km/h se javlja opet, ovog puta znatno izrazhenije.

Obzirom da u medjuvremenu nisam naleteo na neki "bunar" na putu, i nisam imao nikakvih "egzibicija" na putu, a do Novog Pazara (prodajnog salona Tigra) samo zbog balansiranja nisam hteo da idem, ponovo sam balansirao gume kod lokalnog vulkanizera (chovek radi svoj posao OK, provereno nije on u pitanju, i ima OK opremu/alat, mislim ne radi "od oka"). Medjutim, rekao mi je da Tigrove gume veoma chesto imaju velikih problema u smislu homogenosti smeshe, bez obzira na klasu, i da je to shto sam ja iskusio iskustvo mnogih sa ovim gumama


Nekako je na kraju "smirio" gume, ali je ipak komp na kraju ochitavao odredjenu razliku, ali to je bilo "najblizhe" idealnom shto je moglo da se uradi. Mislim, chovek mi je balansirao gume preko sat vremena


Samo da napomenem, nisu u pitanju felne, one su 100 % u redu, pre Tigrica sam imao neke skoro izlizane Bridgestone (auto kupljen sa njima), i vozio sam do 160 km/h bez i najmanjih oscilacija, trzaja, vibracija i sl. Ponavljam, posle montiranja novih guma nisam "pogodio" nikakvu rupu, ili naleteo na neku iskopanu deonicu puta, dakle ne postoji ni najmanja mogucnost da su se u medjuvremenu pokrivile felne... Trapovi su centrirani, gume ravnomerno napumpane po fabrichkom uputstvu (2,0 - 2,2 bara napred - nazad).
Da li je neko imao slichnih isustava sa ovom, ili bilo kojom drugom gumom? Da li neshta drugo mozhe da bude problem? Obzirom da drugo balansiranje nisam uradio u Tigrovom ovlascenom servisu (za shta oni ne moraju da znaju


Hvala na savetima i podeljenim iskustvima.
Pozz =]
Comment