Audi- kocnice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kiza
    CBC Početnik
    • 28.08.2005
    • 6
    • Beograd

    Audi- kocnice

    Pozdrav svima na forumu.
    Imam povremeno problem sa kocnicama na Audi 100/2.3 1988 god.
    Problem se javlja ponekad kad je auto/kocnice zagrejane i tada delimicno blokira prednje tockove. U tom trenutku pedala kocnice postaje tvrdja i smanjuje joj se hod. U nastavku voznje ili posle stajanja problem nestane. Kad sam otisao kod majstora kocnice stalno rade dobro, a u toku probne voznje se desilo jednom da zablokira, ali dok smo stigli do radionice sve je bilo ponovo ok I sad ni sam nisam pametan sta raditi?
    Ima li neko neku ideju ili mu se mozda nesto slicno desavalo?
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2
    Da li je ispravna opruga za vracanje pedale?

    Dobrodosao na Cannon! Budi dobar pa se predstavi
    Uzivaj


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • kiza
      CBC Početnik
      • 28.08.2005
      • 6
      • Beograd

      #3
      Edit 012: Ne citirati post iznad!
      Provericu oprugu, ali mislim da je ipak nesto drugo u pitanju. U svakom slucaju hvala na sugestiji.

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #4
        A na sta ti sumnjas?


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • dfast
          CBC Senator XXL
          • 26.05.2005
          • 1302
          • Hoofddorp NL /Bgd

          #5
          Zameni kociono ulje, moguce da je staro i ukoliko u njemu ima kondenzovane vode, pri maltretiranju kocnica ono se zagreje i siri, kocnica postane tvrdja i sa kracim hodom. A sto se tice blokiranja, pedala postane manje osetljiva pa ne mozes dozirati sliu kocenja kako treba pa ti blokira. Verovatno su ti pogledali diskove i plocice tako da ti ostaje samo ulje.

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #6
            Ja sam razumeo da se kocnice samo pomalo blokiraju. U kombinaciji sa starim uljem i losom oprugom za vracanje pedale kocnice gde pedala pritiska klip i zatvara vezu glavnog cilindra sa rezervoarom za tecnost, moze se javiti opisani problem.


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • kiza
              CBC Početnik
              • 28.08.2005
              • 6
              • Beograd

              #7
              Pa ulje je zamenjeno pre mesec-dva u Audi servisu u Nemackoj. Tom prilikom je zamenjena i "bomba" odnosno neki loptasti deo ispod levog nosaca motora (sa vozaceve strane). Posle toga je kocnica ok radila do pre neki dan. Jos mi je receno da moze biti i dotrajalost cevi ( efekat "vene" tj. ljuspanje unutrasnjosti cevi). Sad mi preostaje da vozim u lokalu i cekam kako ce se situacija dalje razvijati

              Comment

              • Uros Piperski
                CBC Senator XXL
                • 31.01.2005
                • 2978
                • Beograd

                #8
                Hajde malo bolje opisi to "blokiranje" tockova. Da li se bas blokira i nece da se okrece, ili se samo teze okrece. Ako se teze okrece i/ili cvili, onda mogu da budu u pitanju kociona creva.


                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                Comment

                • kiza
                  CBC Početnik
                  • 28.08.2005
                  • 6
                  • Beograd

                  #9
                  Teze se okrecu tockovi, kao da drzim donekle stisnutu kocnicu. U tom trenutku je pedala tvrdja i vislje "hvata".

                  Comment

                  • dfast
                    CBC Senator XXL
                    • 26.05.2005
                    • 1302
                    • Hoofddorp NL /Bgd

                    #10
                    Ne znam, ja bi ipak nanovo zamenio ulje, ko zna sta su ti sipali ili su samo dolili, cak i da nema opruge na pedali, opruga iz glavnog kocionog i nadpritisak u sistemu bi vratio pedalu nazad, a s obzirom da se to samo desava kad se sistem zagreje sumnjam najvise na ulje. Naravno, ako je sve drugo ispravno, mislim pjedinacno na sve kocione cilindere. Da ti slucajno ne blokira samo jedan od tockova, proveri posle voznje koji se od tockova najvise greje, ako su u paru svi jednaki ostaje jedino glavni kocioni.

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #11
                      Jos mi je receno da moze biti i dotrajalost cevi ( efekat "vene" tj. ljuspanje unutrasnjosti cevi).
                      cudi me ako je auto bio na servisu pa jos u Nemackoj da nisu odmah i HITNO promenili kociona creva.

                      to je opste poznata rak rana VW i naroctio AUdija tokom zadnjih skoro 30 godina, i redovno se pojavljuje vrlo visoko na TUV statsitici tezih neispravnosti.

                      njihova preporuka (Nemaca i same fabrike) je da se kociona creva menjaju na svakom drugom redovnom servisu, na 30.000km najkasnije ili na 24 meseca sta se prvi dostigne ako se koristi originalne (veoma los kvalitet).


                      u praksi, to znaci da se sa plocicama uvek menjaju i kociona creva, sva.


                      jedno od ponudjenih aftermarkte resenja je tzv. SS (stainless steel) creva od celicne pletenice koja potraju duze ili ugradnja creva premium kvaliteta.


                      opis problema se poklapa sa simptomima poseldica kolapsa kocionih creva...nisam obratio paznju da se rado o AUdiju- moja prva asocijacija je odmah zamena kocionih creva ako se ne zna kada su menjana i kasnije redovna zamena.

                      ipak se radi o kocnicama, najvaznijem sklopu koji postoji na autu a problem sa crevima je vec poznat u preko 15 miliona primeraka manje ili vise izrazen zavisno od godista.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      Working...
                      X