Zamena diskova

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • maki
    CBC Senator XXL
    • 03.10.2004
    • 878
    • Budva, CG

    #16
    mislio sam na 17"+ felne
    HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #17
      Motor? Pa moj sopstveni motor B203R

      Mala TuRbo masina od 190Kg sa 4 cilindra i sve ono naj u glavi motora, 1997ccm TuRbo 1,6 Bara overboost na 9000 Rpm

      Dovoljno za 2000Kg
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #18
        BTW .. zaboravi te diskove sve ima granicu, u pitanju je da se juri sto manja nefederisana masa tako da se ide uvek na soluciju zbog sto boljeg vesanja da diskovi budu sto laksi, a sto im je manja masa brze se zasite , tj. brze dizu temperaturu.

        Zato ti kazem da nije nista specijalno sa tim diskovima, imaju granicu kao i svi drugi

        Zato uskoro ovo na mom autu:
        http://idata4.network.biggnet.net/presh ... ?p=294#294

        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • maki
          CBC Senator XXL
          • 03.10.2004
          • 878
          • Budva, CG

          #19
          a za koliko vremena od 130 do 280
          HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            Huhh.. sad si me uhvatio, nisam merio vreme nikad, u pitanju je kocenje koliko god moze sistem da podnese. 3-4 sek.. mozda, mozda gresim, tu sam slab sa ocenom, ali maksimalno kocenje.

            Ali sam zato merio temperaturu na ovim Guttmanovim (Renault-Rally disk)


            i pokazalo se da temperatura diska ide sa vanjske temperature do 300C gde mi je zona alarma, za 2,1 sekundu od pocetla kocenja do alarma. Dakle za 2,1 sekundu ide sa nekih 30 stepeni na 300. Previse naglo da bi disk opstao. Jednostavno se materijal ma da je kakav izmori prebrzo

            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #21
              Ahha.. OK.. promasio sam logiku pitanja, od 130-280, hm.. nisam ni tu merio vreme jer je motor (ovaj sad novi) razradjivan, presao je svega 8000Km (uracunato sa godinjim odmorom ) samo sam ubrzavao od 100-200 , to jesam merio i ide na 8,2 sekunde, ali ne sa porodicom u autu , dakle nije tezina 2000Kg vec nekih 1600.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Srdjan
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 2416
                • Bajina Basta/Beograd

                #22
                Originally posted by maki
                sa kojim motorom ti mislis da zaletis 2000 kg na 280 km/h, u praksi
                Maki, jel ti to ozbiljno?
                Lancia Kappa 2.0 20v

                Comment

                • maki
                  CBC Senator XXL
                  • 03.10.2004
                  • 878
                  • Budva, CG

                  #23
                  2000 kg je puno,kao i 280km/h,tako da je to tesko da u roku od 1min. sa 280 zakoci na 130 pa opet ubrza na 280,a i kad se radi tuning radi se i na oduzimanju tezine upravo radi tih ostecenja na kocnicama i naravno radi boljeg ubrzanja prvenstveno,znaci poslije motora prvi korak je vadjenje viska sjedista,rezervnog tocka,zamjena prozora sa nekim laksim materijalima,plasticna hauba itd.
                  HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #24
                    Hehe.. ovo nije nikakav tuning u pitanju, ja se samo igram, to je porodicni auto koji se vozi svaki dan i ide se na godisnji odmor sa njim
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • maki
                      CBC Senator XXL
                      • 03.10.2004
                      • 878
                      • Budva, CG

                      #25
                      ali motor nije seriski koji ide u to auto,prema tome,tu moraju da se stave diskovi koji mogu da podnesu ta opterecenja,ti sa obicnim diskovima ako ga u minuti par puta zaletis do 100 i zakocis do 0 pa fala Bogu da ce da se iskrive
                      HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                      Comment

                      • maki
                        CBC Senator XXL
                        • 03.10.2004
                        • 878
                        • Budva, CG

                        #26
                        prije da puknu nego da se iskrive 8)
                        HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #27
                          Pucali su mi samo zadnji, prednji nisu, i to redovno izmedju rupa na diskovima.

                          Inace postavio sam slike diskova koje sam napravio i uskoro dolaze na svoje mesto. U pitanju su vodeno hladjene kocnice, ovo serijsko me vise neinteresuje
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • maki
                            CBC Senator XXL
                            • 03.10.2004
                            • 878
                            • Budva, CG

                            #28
                            Gledao sam te slike,i cini mi se da sam negdje vidio diskove od onog materijala,a mozda sam pobrkao
                            HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                            Comment

                            • Saabo
                              Moderator
                              • 29.09.2004
                              • 1724
                              • Vrbas
                              • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                              #29
                              Originally posted by maki
                              ti sa obicnim diskovima ako ga u minuti par puta zaletis do 100 i zakocis do 0 pa fala Bogu da ce da se iskrive
                              Da to je tačna konstatacija, ali ne i za Boosta, jel se on time ne bavi, on to radi do 200 pa zakoci do 100, tako da mu treba mnogo manje kočenja za efekat koji (ne)želi da se postigne
                              SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                              Comment

                              • nole
                                CBC Senator
                                • 02.10.2004
                                • 231
                                • Igalo

                                #30
                                Ma vi ste sve pobrkali. Boost kad ide 200 i treba da koci na 100 on u stvari jos doda malo gasa i ide na 300 tako da prepreke prelece. Ja sam negdje vec spomenuo krila tako da cu i ovaj put i bas sada da apelujem na to da bi Boost trebao umjesto kocnica da patentira nesto po pitanju krila. Kada moze anfibija (po suvom i vodi) sto nebi moglo po drumu i oblaku. Ja bi ga nazvao BoostMobil :lol: :lol:

                                Comment

                                Working...
                                X