BTW .. zaboravi te diskove sve ima granicu, u pitanju je da se juri sto manja nefederisana masa tako da se ide uvek na soluciju zbog sto boljeg vesanja da diskovi budu sto laksi, a sto im je manja masa brze se zasite , tj. brze dizu temperaturu.
Zato ti kazem da nije nista specijalno sa tim diskovima, imaju granicu kao i svi drugi
Huhh.. sad si me uhvatio, nisam merio vreme nikad, u pitanju je kocenje koliko god moze sistem da podnese. 3-4 sek.. mozda, mozda gresim, tu sam slab sa ocenom, ali maksimalno kocenje.
Ali sam zato merio temperaturu na ovim Guttmanovim (Renault-Rally disk)
i pokazalo se da temperatura diska ide sa vanjske temperature do 300C gde mi je zona alarma, za 2,1 sekundu od pocetla kocenja do alarma. Dakle za 2,1 sekundu ide sa nekih 30 stepeni na 300. Previse naglo da bi disk opstao. Jednostavno se materijal ma da je kakav izmori prebrzo
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Ahha.. OK.. promasio sam logiku pitanja, od 130-280, hm.. nisam ni tu merio vreme jer je motor (ovaj sad novi) razradjivan, presao je svega 8000Km (uracunato sa godinjim odmorom ) samo sam ubrzavao od 100-200 , to jesam merio i ide na 8,2 sekunde, ali ne sa porodicom u autu , dakle nije tezina 2000Kg vec nekih 1600.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
2000 kg je puno,kao i 280km/h,tako da je to tesko da u roku od 1min. sa 280 zakoci na 130 pa opet ubrza na 280,a i kad se radi tuning radi se i na oduzimanju tezine upravo radi tih ostecenja na kocnicama i naravno radi boljeg ubrzanja prvenstveno,znaci poslije motora prvi korak je vadjenje viska sjedista,rezervnog tocka,zamjena prozora sa nekim laksim materijalima,plasticna hauba itd.
ali motor nije seriski koji ide u to auto,prema tome,tu moraju da se stave diskovi koji mogu da podnesu ta opterecenja,ti sa obicnim diskovima ako ga u minuti par puta zaletis do 100 i zakocis do 0 pa fala Bogu da ce da se iskrive
Pucali su mi samo zadnji, prednji nisu, i to redovno izmedju rupa na diskovima.
Inace postavio sam slike diskova koje sam napravio i uskoro dolaze na svoje mesto. U pitanju su vodeno hladjene kocnice, ovo serijsko me vise neinteresuje
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
ti sa obicnim diskovima ako ga u minuti par puta zaletis do 100 i zakocis do 0 pa fala Bogu da ce da se iskrive
Da to je tačna konstatacija, ali ne i za Boosta, jel se on time ne bavi, on to radi do 200 pa zakoci do 100, tako da mu treba mnogo manje kočenja za efekat koji (ne)želi da se postigne
Ma vi ste sve pobrkali. Boost kad ide 200 i treba da koci na 100 on u stvari jos doda malo gasa i ide na 300 tako da prepreke prelece. Ja sam negdje vec spomenuo krila tako da cu i ovaj put i bas sada da apelujem na to da bi Boost trebao umjesto kocnica da patentira nesto po pitanju krila. Kada moze anfibija (po suvom i vodi) sto nebi moglo po drumu i oblaku. Ja bi ga nazvao BoostMobil :lol: :lol:
Comment