Kao što piše u naslovu. Treba da vraćam letnje gume ( znam, znam... lenj sam ) već koliko sutra. Danas da prebrišem felne, imam šta da vidim.
Pod jedan ( Guma bila na zadnjem levom točku. Keva priznala da je ona to uradila, predzadnji dan pre montiranja zimskih guma. Kada je išla u rikverc, dohvatila ovlaš stepenik. Ajd nije strašno što je uradila, nego što nisam znao ). Evo problema:


Pitanje: Da li ovakva guma može naprasno da eksplodira, tj da li je nebezbedna za vožnju? Ima li spasa ovoj gumi, tj da li je vulkanizer može srediti?
Drugi problem.
Desni levi točak, unutrašnji deo. Faktički, felna naprsla
Iznad naprsnuća, kao da se guma topila ( auspuh nije na toj strani ) i preko tog naprsnuća, ne čitavom dužinom, ali velikom većinom, bila je masa poput isopljene gume, koja se lako skinula, tj par poteza krpe. Evo tog problema:


Pitanje: Da li je ovo nebezbedna felna? Šta može biti uzrok ovome? Da li može normalno dalje da se koristi ili je potrebna neka intervencija?
Felne su neke italijanske. LFD, LGD itd... nisam zapamtio. 1993 godina proizvodnje. ET35, nepiše koliko je J ( Kontam da je 5,5 u pitanju ) Gume Barum Bravuris 185 60R14.
Pod jedan ( Guma bila na zadnjem levom točku. Keva priznala da je ona to uradila, predzadnji dan pre montiranja zimskih guma. Kada je išla u rikverc, dohvatila ovlaš stepenik. Ajd nije strašno što je uradila, nego što nisam znao ). Evo problema:


Pitanje: Da li ovakva guma može naprasno da eksplodira, tj da li je nebezbedna za vožnju? Ima li spasa ovoj gumi, tj da li je vulkanizer može srediti?
Drugi problem.
Desni levi točak, unutrašnji deo. Faktički, felna naprsla



Pitanje: Da li je ovo nebezbedna felna? Šta može biti uzrok ovome? Da li može normalno dalje da se koristi ili je potrebna neka intervencija?
Felne su neke italijanske. LFD, LGD itd... nisam zapamtio. 1993 godina proizvodnje. ET35, nepiše koliko je J ( Kontam da je 5,5 u pitanju ) Gume Barum Bravuris 185 60R14.
Comment