Krajevi spona + viljuske

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stefanves
    CBC Senator XXL
    • 10.12.2006
    • 1351
    • BG

    Krajevi spona + viljuske

    Danas sam bio kod trapdzije, zamenio mi je levi kraj spone. Imala je stvarno vidljiv luft, tacno osetis da pomeras tocak.
    Pitanje je sledece:
    1. Koliki luft je dozovljen?
    2. Delphi sponu + demontazu/montazu + centriranje trapa mi je naplatio 3000 dinara. Da li je to mnogo (pitam cisto da me ne bi neko drao, jer jako sam zadovoljan uslugom, ali opet necu da placam nesto skuplje ako mogu da dobijem jeftinije)?
    3. Treba da mi menja lezajeve viljuske(zadnje). Sve sa delovima bi izaslo 10.000 dinara (5000 ruke + isto toliko delov). Da li je to mnogo ili je normalna cena?

    Hvala
    Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
    Konacno i ja imam auto :-)
  • djape1977
    CBC Senator XXL
    • 08.03.2008
    • 401
    • bg
    • fiat 132 i lada 2103

    #2
    Re: Krajevi spona + viljuske

    1. dozvoljeni luft - 0
    2. ok je cena. sama reglaza je 1000-1500din. spona je oko 7-10e
    3. ne znam posto su viljuske za tvoj auto ali ima tu dosta posla. 50e za ruke je ok, pod uslovom da je tu uracunao i reglazu zadnjeg trapa

    Comment

    • Wooodoo
      CBC Senator
      • 01.10.2005
      • 214
      • Beograd

      #3
      Re: Krajevi spona + viljuske

      Sasvim ok cena. Ako si zadovoljan ne menjaj.
      http://www.youtube.com/watch?v=GsfciiNU ... yUhUyImcwc

      Comment

      • stefanves
        CBC Senator XXL
        • 10.12.2006
        • 1351
        • BG

        #4
        Re: Krajevi spona + viljuske

        Hvala na informacijama!
        @djape, rekli su mi da nema sta da se steluje na zadnjem trapu Punta. On ima most i 2 viljuske To je sve.

        @wooodoo, hvala i tebi. Krajnje sam zadovoljan, ali cisto da ih proverim.
        Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
        Konacno i ja imam auto :-)

        Comment

        • stefanves
          CBC Senator XXL
          • 10.12.2006
          • 1351
          • BG

          #5
          Re: Krajevi spona + viljuske

          Momci, jos jedno pitanje.
          'Majstor' mi je skinuo balans stanglu sa zadnje osovine kada je menjao most (duga prica, ukratkos on je stavio polovan most umesto da zameni lezajeve ). Taj most koji je stavio nije imao balans stanglu, jer su njegove kolege 'majstori' je skinuli i pritom polomili srafove, koji sada bez glava 'bleje' u mostu.
          Moje pitanje je, koliko moze da kosta da mi se razbuse ta 4 srafa i da se balans-stangla usrafi/postavi nazad?
          Oni me ubedjuju da to ne treba...ali ja hocu da imam apsolutno utegnut auto sto se svakog segmenta tice, pogotovo trapova, i merak mi je da to odradim.
          Takodje, ko takve stvari radi? Ne znam kome da se obratim za tako nesto a da me ne gledaju kao budalu. Hteo sam da pitam ove sto rade trapove, al kontam da oni ne rade takve stvari.

          Hvala veliko jos jednom!
          Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
          Konacno i ja imam auto :-)

          Comment

          • Vidan KV
            CBC Senator XXL
            • 24.10.2007
            • 432
            • Kraljevo
            • vozim onaj koji trenutno ima više goriva

            #6
            Re: Krajevi spona + viljuske

            Pa taj posao spada pod kategoriju "vađenje trnja iz p***e" pa je samim tim i cena ginekološka.......naravno najteži deo posla biće da ubediš nekoga da to odradi....pozzzz!

            Comment

            • stefanves
              CBC Senator XXL
              • 10.12.2006
              • 1351
              • BG

              #7
              Re: Krajevi spona + viljuske

              Zato i pitam Nacicu nekog valjda
              Koliko vremena treba da se to razbusi, kontam da ne treba vise od 15-20 minuta po srafu?
              Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
              Konacno i ja imam auto :-)

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Re: Krajevi spona + viljuske

                Originally posted by stefanves
                Koliko vremena treba da se to razbusi, kapiram da ne treba vise od 15-20 minuta po srafu?
                Taj deo posla nema normu,vreme po srafu je 2min-10 sati.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • stefanves
                  CBC Senator XXL
                  • 10.12.2006
                  • 1351
                  • BG

                  #9
                  Re: Krajevi spona + viljuske

                  Zamenjena oba lezaja i silen blokovi. Auto se preporodio, mnogo je upravljiviji u krivni, ne cuje se kada vozim po kaldrmi itd.
                  Al' sto narod kaze ne lezi vraze mora nesto da ne valja.
                  Pedala kocnice je dobila produzen hod, i meksa je i to dosta.
                  Pre intervencije pedala je bila jako tvrda, imala je mek hod maximum 1-1.5 cm, a posle toga je postajala jako tvrda. Tockovi su jako se tesko dovodili do blokiranja, ali je kocenje bilo izvrsno.
                  Sada je pedala mnogo meksa, onaj tzv. meki hod se mnogo produzio, i tockovi se vrlo lako navode na blokiranje. Kao da ABS ne radi svoj posao, a aktivan je (testirao na sljunku). Momak koji je radio je uredno vratio kablic/dzek od senzora.
                  Sistem je ozracen 2 puta
                  Kocione performanse su manje vise iste. Mene ova meka kocnica izuzetno nervira, i prosto nisam siguran kako treba to da bude, mozda mi je kocnica pre bila neispravna, a sada je dobra, ili sam mozda ja nakrivo nasadjen
                  Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
                  Konacno i ja imam auto :-)

                  Comment

                  • stefanves
                    CBC Senator XXL
                    • 10.12.2006
                    • 1351
                    • BG

                    #10
                    Re: Krajevi spona + viljuske

                    Nisam bio lenj pa danas odem na valjke, kada imam sta da vidim, nozna kocnica jako slabo hvata zadnje tockove.
                    Levi tocak koci sa 10%, a desni sa 40% kada nabijem kocnicu bas bas. Toliko slabo koci da ne moze cak ni da me izbaci sa valjka.
                    Rucna kocnica hvata 100% 100%.
                    Odem u 'servis' da reklamiram a oni mi kazu kako to tako treba, i da ako mi auto koci sve je OK

                    Ovkao sam postupio, dopustio sam da mi ozrace sistem 3 puta, i tri puta su sjebali.
                    Zakazao sam u drugom servisu pregled kocnica, ozracivanje i sredjivanje.
                    Kada mi ti momci iz drugog servisa budu sredili auto, ima da odem opet kod ovih idiota, nateram na njihove valje i pokazem im kako auto treba da koci.
                    Posle toga ide jedno je**nje mame, i zahtev za povracajem para jer ako to ne urade idem pravac u trzisnu i inspekciju rada.

                    Jesam ili upravu sto se bunim? Auto je kocio perfektno pre njihovog zahvata, a sada to ne radi?
                    Oni se pravdaju da nisu krivi, jer su samo odvrnuli cev, i nisu nista drugo radili na kocnicama.
                    Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
                    Konacno i ja imam auto :-)

                    Comment

                    • ale944
                      CBC Senator XXL
                      • 20.03.2006
                      • 1457
                      • Beograd

                      #11
                      Re: Krajevi spona + viljuske

                      jer su samo odvrnuli cev, i nisu nista drugo radili na kocnicama.
                      i samo je iscurelo ulje i samo je usao vazduh i samo nisu posle odzracili kako treba....
                      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                      Comment

                      • Gavra
                        CBC Senator XXL
                        • 06.03.2008
                        • 2031
                        • Beograd

                        #12
                        Re: Krajevi spona + viljuske

                        Pre nego nekome uradis to ebanje idi na tehnicki i neka sedne neko pozadi pa onda radite test kocnica...taj punto kad je NOV sa sve 0km i najlonima na sedistima ne koci bolje dok nema opterecenje(nazad)
                        Poslednji nek ugasi svetlo

                        Comment

                        • Gavra
                          CBC Senator XXL
                          • 06.03.2008
                          • 2031
                          • Beograd

                          #13
                          Re: Krajevi spona + viljuske

                          uf tek sad vidim ovo
                          Originally posted by stefanves
                          Tockovi su jako se tesko dovodili do blokiranja
                          Kako ovo mislis? ABS se palio ili nije hteo da ukopa? Ako se nije palio ABS onda se zahvali momcima sto su ti popravili noznu gratis
                          Poslednji nek ugasi svetlo

                          Comment

                          • stefanves
                            CBC Senator XXL
                            • 10.12.2006
                            • 1351
                            • BG

                            #14
                            Re: Krajevi spona + viljuske

                            Gavro, moj obicaj je da mesecno idem bar jednom na valjke, tako da znam sta govorim.
                            Nema potrebe za opterecenjem jer ga ni pre nije bilo, i auto lepo izleti sa valjaka kada nabijes kocnicu.
                            Zasto postoji vrednost sile kada povucem rucnu? Kakva je razlika da li kocim noznom ili rucnom Mislim, nisam mehanicar, al' 100 kg je 100 kg.
                            Rucna bi trebala da bude i slabija.
                            ABS se aktivirao i bio je apsolutno ispravan! Samo sam nestrucno pokusao da objasnim da prednji diskovi jace koce od zadnjih i da mnogo lakse blokiraju nego sto su pre.
                            Pedala je dobila 3 puta duzi hod + meksa je, ako za to treba da im zahvalim, onda NATOu treba da posaljem cvece/tortu/zenu/devojku u znak zahvalnosti sto su nas bombardovali
                            Uostalom, zasto jedan tocka je 40% jaci od drugog. Odnosno jedan koci nesto malo, a drugi skoro nista. To je normalno?

                            @ale, ja sam bio oko kola dok su to oni radili, i licno video kako ulje curi, i plus sto su 'ozracivali' 3 puta i ulje je svaki put sikljalo a nisu ga dolivali.
                            Nema Punto 10 litara, pa da mozes da mu pustast koliko hoces.
                            Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
                            Konacno i ja imam auto :-)

                            Comment

                            • ale944
                              CBC Senator XXL
                              • 20.03.2006
                              • 1457
                              • Beograd

                              #15
                              Re: Krajevi spona + viljuske

                              ja sam bio oko kola dok su to oni radili, i licno ideo kako ulje curi, i plus sto su 'ozracivali' 3 puta i ulje je svaki put sikljalo a nisu ga dolivali.
                              Nema Punto 10 litara, pa da mozes da mu pustast koliko hoces.
                              naravno da je curelo... i u takvim slucajevima uvek dolivati u posudu da bude ulje do vrha kad se odzracuje, jer ako previse ispumpas povuce vazduh u kocioni i onde sve u krug...
                              a nije lose i s vremena na vreme izmeniti celu kolicinu ulja.. sipas novo, ispumpavas staro , i ujedno odzracujes sistem
                              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                              Comment

                              Working...
                              X