Yugo i Tipo, spustanje, kako, gde, koliko?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Danilo
    CBC Senator XXL
    • 02.10.2004
    • 908
    • Beograd, Dorcol

    Yugo i Tipo, spustanje, kako, gde, koliko?

    U skorije vreme bih spustio dva auta.

    1. Yugo 1.1, tuning u toku, 23 000km iza sebe, prilicno tvrd, jer je stajao na klocnama nekoliko godina.

    Zanima me na koji nacin bih mogao da ga spustim, a da to nije secenje opruga, vec nesto maaaloo pouzdanije. Gde bih mogao da nadjem gasne amortizere za Yuga, neke bolje, ili ko bi mogao da mi napuni moje amorte guscim uljem i eventualno srati hod istih? Sta onda raditi sa oprugama? Sabijati? Kupovina novih? Malo mi je mnogo da za amortizere i opruge dajem 500-600 eura za Yuga...
    Sta mislite o sabijanju opruga kod pouzdanog majstora?
    Takodje, sta raditi sa zadnjim krajem, gibanj, sta s njim? Sprengovati ga? Koji, sa tri platne? Ili onaj sa poly-ja?

    2. Fiat Tipo, uskoro se nadam 2.0 Turbo motor u njemu, ali pre toga bih da uradim trapove i kocnice. Nasao sam gasne amortizere za njega po oko 50 eura komad, razmisljao sam to da stavim, ali sta da radim sa oprugama? Da li se smeju sabijati, koliko sam video nisu progresivne?

    U oba slucaja nije preterano bitna udobnost, lezanje je ono sto se sada trazi. I mozda pomalo izgled.

    Gde bih eventualno mogao da nadjem setove sportskih opruga za jedan i drugi auto?

    Svaki savet dobrodosao.
    www.blindmanmotorsport.com
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2
    Mass, Euroauto, MR... Oni prodaju opruge, raspitaj se tamo.
    Ja ih nikako ne bih sabijao. Preporucujem ti spajanje nekoliko pocetnih navojaka i zavarivanje ili kracenje. Naravno, najbolje je da kupis nove.
    Amortizere moze da ti skrati svaki metalostrugar, ali bolej da ides kod nekog ko je to radio. Ne znam kod koga. Opet, bolej je da kupis krace amortizere kada vec kupujes nove.


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • Danilo
      CBC Senator XXL
      • 02.10.2004
      • 908
      • Beograd, Dorcol

      #3
      Mass, Euroauto, MR...
      Jel imas neki kontakt link ili tako nesto?

      Hvala na savetu.
      www.blindmanmotorsport.com

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #4
        za pocetak google.com

        tamo nadjes mass.co.yu, euroauto-bgd.com i mrm.co.yu


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • maki
          CBC Senator XXL
          • 03.10.2004
          • 878
          • Budva, CG

          #5
          od jednog fiata,mislim da je ritmo, pasuju amortizeri na juga i oni su fabricki kraci od ovih za juga, a za opruge jedino da nadjes sportske.
          HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

          Comment

          • milannik
            CBC Senator XXL
            • 23.12.2004
            • 1455
            • Niš

            #6
            Sad mi nesto pade na pamet, caletovom prijatelju iz makedonije koj vozi una (cini mi se) kupovali smo mu amortizere od juga, valjda pasuju.

            Comment

            • LuccaGabazzi
              CBC Senator
              • 16.09.2005
              • 294
              • pole position

              #7
              vidi ovako: naj bezbolnija novcana varijanta je da seces opruge. ako ih seces vidi da ih seces sa donje strane kako bi ti nagib tocka bio ok jer ako ih seces sa gornje strane sholja ce krivo stajati i nagib tocka ce biti konstatno u plusu ( otvoren ) i guma ce ti se pojesti sa spoljne strane........ a i ruzno izgleda, moram ti priznati. e sad, ako seces standardne jugove opruge mislim da se neces lepo provesti jer su ocajni. ovo ti pricam jer sam se ja poprilicno zabavio o tome. skratio sam jugove opruge i stavio lose (nove) amortizere i dobio sam da ti ne kazem sta. sve je lupalo, kao da amortizera i nema. a o stabilnosti da ti ne govorim. kako dam gas hauba se propinje ko da polecem. mnogo lose. skoro sam stavio neke "bogi: amortizere koji su cini mi se kraci od jugicevih i naravno krace opruge koje su pored toga sto su krace jos i sechene. sad auto lezi na putu bas kako treba plus nagib tockova je normalan. to je sto se tice prednjeg trapa.
              sto se zadnjeg trapa tice stvar je toliko jednostavna da je i sam mozes uraditi: pogledaj krajeve gobnja i videces na cemu se drze tj sta te krajeve drzi. krajevi su pricvrsceni sa po dva mala valjka. umesto tih vljaka ( struchnu rech ne znam ) mozes staviti duze i samim tim gibanj se podize, a auto spusta. zavisno od visine tog valjka zavisi i visina zadnjeg trapa. doduse ako hoces samo malo da ga spustis mozes staviti i par shajbnica ispod valjka. uf, ispisah se od rane zore jbt .
              Billionaire Boys Club

              Comment

              • Danilo
                CBC Senator XXL
                • 02.10.2004
                • 908
                • Beograd, Dorcol

                #8
                OK, gde si uzeo te amortizere i te opruge? Koja je cena i koji proizvodjac?

                POzadi bih verovatno stavio bibanj sa tri platne, ili gibanj sa Poly-ja, jer je on tvrdji.

                Cuo sam nedavno da su neki stavljali preradjen gibanj sa TAM-ica, s tim sto mora se obradi...
                www.blindmanmotorsport.com

                Comment

                • LuccaGabazzi
                  CBC Senator
                  • 16.09.2005
                  • 294
                  • pole position

                  #9
                  na amortizeru pise "bogi", a komplet amortizera i opruga sam dobio jos pre 2 god u crnoj gori od prijatelja.....tako da im poreklo i ne znam. sto se gibnja tice mislim da ti ej veliki trosak da ga menjash i budzis nesto specijalno. ovo ti je najbezbolnija varijanta. jedino ako neces bas da ga nasviras da bude ultra mega tvrd. u tom slucaju posle predjenih 100 km ispishaces kamen iz bubrega sto posto..... znaci udobnost = 0. al koga jos zanima udobnost.....
                  Billionaire Boys Club

                  Comment

                  • maki
                    CBC Senator XXL
                    • 03.10.2004
                    • 878
                    • Budva, CG

                    #10
                    ima tema o spustanju auta negdje na forumu,sjecam se da sam pisao o tome prije 7-8 mjeseci ,tu je sve objasnjeno kako,zasto itd. da se ne ponavljam,ako je vise nema reci pa cu ponoviti.
                    HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                    Comment

                    • Danilo
                      CBC Senator XXL
                      • 02.10.2004
                      • 908
                      • Beograd, Dorcol

                      #11
                      Originally posted by maki
                      ima tema o spustanju auta negdje na forumu,sjecam se da sam pisao o tome prije 7-8 mjeseci ,tu je sve objasnjeno kako,zasto itd. da se ne ponavljam,ako je vise nema reci pa cu ponoviti.
                      Procitao sam sve teme vezane za spustanje.

                      Za tipa cemo verovantno uzeti komplet tvrdjih gasnih amortizera i set nekih kracih opruga (ako ih nadjem uopste).
                      Tu bi mi znacilo, ako neko zna da li odgovaraju opruge od nekog drugog fiata, recimo Punta, Brava i sl.

                      Za Yuga mi jedna stvar nije jasna... Ako uradim sabijanje opruga, kod 100% pouzdanog majstora, da li je neophodno skracivati amortizere i puniti ih guscim uljem?
                      www.blindmanmotorsport.com

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #12
                        Zavisi koliko spustis juga. Sa sabijenim oprugama ce ostati ista tvrdoca, imaj to u vidu.


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • Danilo
                          CBC Senator XXL
                          • 02.10.2004
                          • 908
                          • Beograd, Dorcol

                          #13
                          Oko 3-4cm? Eventualno 5?
                          www.blindmanmotorsport.com

                          Comment

                          • Uros Piperski
                            CBC Senator XXL
                            • 31.01.2005
                            • 2978
                            • Beograd

                            #14
                            3 ok, 5 ne znam


                            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                            Comment

                            • Danilo
                              CBC Senator XXL
                              • 02.10.2004
                              • 908
                              • Beograd, Dorcol

                              #15
                              Hvala u svakom slucaju.

                              Da li je ista sema i sa secenjem?


                              Sta da radim sa Yugovim zadnjim delom, troslojni gibanj? Da li ga ravnati ili ne?
                              www.blindmanmotorsport.com

                              Comment

                              Working...
                              X