u svakom slucaju bi trebao da skratis stablo amortizera (produzis navoj za 3 cm max. naprijed ) ako skratis samo oprugu standardni navoj nije dovoljno dugacak da sabije oprugu kako treba da se u njoj javi dovoljna sila reakcije da auto bude tvrdje
Imam jako cudno iskustvo sa zadnjim gibnjem. Drug je spustao juga kod nekog kovaca koji mu je ugradio treci gibanj. Auto je bio previse mekan i skroz bi legao kada neko sedne pozadi. Onda je ugradio i treci gibanj i opet isto. Na kraju je kupio gibanj od Poly-ja (tri lista) i nije ga ispravljao nego je napravio podloske koji se stavljaju na originalne srafove (prakticno jedna cev dugacka recimo 5cm sa navojem celom duzinum unutra). To se navrne na srafove koji vire iz originalnih viljuski, a sa dodnje strane tih cevi se novim srafovima stegnu oni profili na koje se nazljanja gibanj. Tako je dobio zeljenu visinu i tvrdocu.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment