Punto,prednje kochinice....Pomoc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    oseti se blago tresenje izmedju 60-80 i preko 140km/h,sto je mne dovodilo do ludila,ovih dana treba da reklamiram te sugave gime.
    sve lici da nisu tu gume nista krive, one moraju da se balansiraju sa tockom (i glavcinom ako nije u perfektnom stanju) pre upotrebe. to ocito nije uradjeno kako treba....

    vec je bilo o tome reci, u temi o Tigar gumama, vrlo slicna pojava.

    ne ume svako da balansira gume po PSu.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • overspeed
      CBC Senator XXL
      • 24.05.2005
      • 2779
      • Kosovska Mitrovica

      #17
      @ vlada_nbgd:

      Probleme koje trenutno imash sam i ja nedavno imao nakon montiranja seta Tigrovih "Prima" guma... "Treskavac" na oko 70-80 km/h, pa onda na 140-150 km/h, dakle simptomi isti "u dlaku".
      Kako bi te poshtedeo maltretiranja i novchanih izdataka koje sam ja imao, dajem ti sledeci savet: nemoj da slushash raznorazne majmune i priuchene, samozvane "vulkanizere", i da nasedash na to da ti ne valjaju trapovi, da su ti felne krive, da su ti amortizeri loshi da ovo da ono... Ja sam bez ikakve potrebe zbog toga shto sam slushao ta sranja pukao najmanje 50-ak evra proveravajuci sve opet i iznova, a na kraju se ispostavilo da su kurtoni bili nesposobni da mi izbalansiraju gume I to prvi put, dakle nakon montiranja, usred Tigrovog prodajnog salona

      Nadji neki dobar servis sa dobrom mashinom za balansiranje gde kadar ima koji dan shkole/obuke , i sredice ti problem za 15 minuta. Uostalom, evo ti link ka temi gde mozhesh da prochitash sve o mojim "Tantalovim mukama" prouzrokovanim nesposobnoshcu par likova koji imadoshe dovoljno hrabrosti i drskosti da sebe nazovu "majstorima"



      Pozz
      http://www.bmw.tv

      Comment

      • Vlada_nbgd
        CBC Senator XXL
        • 11.09.2005
        • 1066
        • Novi Beograd/Topcider
        • ford focus sport pack

        #18
        Ma probao sam vise puta da balansiram i nije vredelo,mada se na prednjoj desnoj vidi izbocina na unutrasnjoj strani pa ne znam dal je to moguce uopste balansirati.
        A to sto Brick kaze sam cuo medjutim neznam gde bi to moglo da se uradi u Bgd-u?
        FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

        Comment

        • komarac
          CBC Član
          • 15.09.2005
          • 62
          • Istocna Hrvatska

          #19
          Ako ti se vidi na gumi izbočina ODMAH stavljaj rezervu i mjenjaj tu gumu jer su ti u gumi popucale žice i vrlo lako bi mogla da pukne i da se razbiješ zbog toga.

          Comment

          • Vlada_nbgd
            CBC Senator XXL
            • 11.09.2005
            • 1066
            • Novi Beograd/Topcider
            • ford focus sport pack

            #20
            Guma je nova,nije iskocio"bajlag"od koriscenja nego je fabricka greska,dakle nije nista popucalo nego samo nervira pri voznji
            FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

            Comment

            • overspeed
              CBC Senator XXL
              • 24.05.2005
              • 2779
              • Kosovska Mitrovica

              #21
              Pa onda shta chekash - pravo u Tigarov salon pa reklamiraj to!?
              http://www.bmw.tv

              Comment

              • Vlada_nbgd
                CBC Senator XXL
                • 11.09.2005
                • 1066
                • Novi Beograd/Topcider
                • ford focus sport pack

                #22
                Ma to sigurno,sad nemam vremena zbog ispita ,ali bi voleo da uradim to balansiranje guma na kolima sto je Brick rekao.
                FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #23
                  ako na gumi spolja moze da se vidi golim okom bilo kakva izbocina, vrati gumu jer je neispravna.
                  to je moguci uzrok nebalansiranosti, i moze da bude opasno.

                  dinamicko balansiranje direktno na tocku je nekada radio servis Kulic kod Bogoslovije, radili su i drugi ne mogu da se setim gde sam to video poslednji put.

                  meni je na ovom autu felna asimetricna, to jest obelezen njen polozaj u odnosu na glavcinu i balansirana je vec u fabrici.

                  to je tip felne koji ne zahteva dodatno balansiranja u njenom zivotnom veku.

                  ako ne nadjes kod vulkanizera u tvom kraju dinamicko balansiranje na toj sepcijalnoj masini, mozda da pitas u zvanicnom servisu/ kod dilera za tvoj auto.

                  ili neki drugi ovlasceni servis...cini mi se da bi oni to morali imati da bi uospte dobili dozvolu za rad od stranog principala.

                  ali, ako je sama guma ostecena prvo to saniraj, zamenom/ zalbom pa ako se pokaze da nije pomoglo onda dalje sklop glavicna, kociooni disk, felna balansirati kao sklop.

                  ima bese neka granica, da li 0,5 grama ili 0,1 gram dozovljenog debalansa ne mogu da se setim.

                  znam da je dovoljno malo da se lako razdesi vec obicnim talogom blata ili leda zimi po povrsini gume.

                  uz to i lezaj glavcine mora da bude bez zazora, samo onaj fabricki minimalni da se tek okrece bez otpora. lezaj obicno izdrzi oko pola miliona km ako nije bilo udara ili nije ostecen semering pa iscurela mast ali nije zgoreg povremeno proveravati zazor i dotegnuti ako treba i eventualn o prepakovati mast u lezaju svakih 200-300.000km preventivno.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • Vlada_nbgd
                    CBC Senator XXL
                    • 11.09.2005
                    • 1066
                    • Novi Beograd/Topcider
                    • ford focus sport pack

                    #24
                    Ma to sigurno cim budem imao vremena idem da reklamiram gumu.A sto se tice lezajeva i uopste stanja tarpa to je jedno pet puta provereno i nista,inace auto je presao oko 80000km tako da nebi trebalo da bude problema,a i pre 10000km su mu stavljene nove viljuske i centriran trap.Doduse mene su u beogumi ubedjival da menjam i poluosovine i lezajeve itd pa kad je sve to otpalo onda su mi rekli auto je sigurno pretrpeo vecu havariju(to je beoguma na nbgd)tu se meni smuci i pravo kod gazde u centralu na cukarici,tamo je vec bila druga prica...
                    FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

                    Comment

                    • geiger
                      CBC Član
                      • 12.08.2005
                      • 25

                      #25
                      Meni su na prvom servisu, posle uvoza, rekli da moram da menjam plocice jer su se istrosile! Medjutim, odmah su mi predlozili da pored toga urade brusenje diskova...Ja naivan rekao OK i oni to urade! Medjutim...na 60km/h i vise auto pocinje da se trese pri kocenju...kako nisam imao dodira sa ABS-om pre toga pomislio sam da tako on zapravo radi! Pri vecim brzinama nisam imao ni hrabrosti da jace zakocim jer je osecaj bio neprijatan...svo to tresenje je bas nerviralo! Caletu sam stalno sugerisao da ipak nesto nije u redu....i ostalo je na tome sigurno vise od godinu dana...do nove promene plocica! Medjutim...sada su pored plocica stavljeni i novi diskovi! I problem koji me je toliko nervirao je potpuno nestao! Onda sam skontao da su slepci koji su brusili diskove ustvari napravili vecu stetu nego korist!
                      Tako da je moj savet da ipak prekontrolises diskove i njihovo naleganje....

                      Comment

                      • dranix
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 3079
                        • Antwerpen/Belgium
                        • Saab 9-3

                        #26
                        Ovde su u opticaju neke tri stvari. Kad auto trese?
                        1. Prilikom kocenja SAMO
                        2. Na odredjenoj brzini i kad se oduzme gas ili na nizbrdici
                        3. Prilikom dodavanja gasa na odredjenoj brzini
                        Ili nesto 4.
                        Ja imam problem broj 3 i stradao je desni unutrasnju homokineticki zglob jer je pored izduvne grane i iscurela je mast od toplote Ako tockovi ne krckaju a poluosovine ne klimaju pod rukama onda ti je problem jevtin. Moguce je da su diskovi bili dosta pojedeni kad su stavili nove plocice a ti moras da znas. Ne vredi ovako napamet. Guma inace ne sme da ima nikakvu vidljivu falinku na sebi, bas nikakvu, ni polovna a kamoli nova. Gume mogu da zezaju ako je armatura popustila i ako se nista ne vidi ali to samo pri velikoj brzini ili pod opterecenjem. Ovo zadnje izgleda nije tvoj problem. Reklamiraj gume ali neka se provere diskovi i naleganje plocica isto kad vec skidas tockove.

                        Comment

                        Working...
                        X